Gå til innhold

Veldreide former

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er bare kvinner som er født med visse former som kan oppnå disse målene. Ikke naturlig eller sunt for en kvinne på f.eks 1,80 å være 60 cm rundt livet. Ikke for en normal høy eller slank kvinne heller. Vi lagrer fett forskjellig. Samme med hoftemål, har en kraftig benbygning her oppnår man kanskje ikke 90 cm før man er anorektisk. oppnår man 60 cm rundt livet vil kanskje puppene forsvinne. Altså, ganske usannsynlige mål. Men gud, ja det er vakkert.

Dette med tung og kraftig benbygning er en myte. En illusjon skapt for de som trenger noe å skylde på. Ville du ikke sagt disse kvinnene hadde kraftig benbygning på før-bildene? Hva med etter-bildene? Benbygningen forandret seg?

http://www.weightlosscalculator.biz/wp-content/uploads/2011/01/Before-After-Weight-Loss-Pictures-7.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_nlcpyOOsXwE/THTnSkKabSI/AAAAAAAAArM/PsoRHenfdBo/s1600/beforeafter1.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du misforstår. Vet veldig godt at tung/lett benbygning er en myte. Er ikke vekta på skjellettet jeg mener. Skjellettet til et voksent menneske veier ca 12 kg. Men noen mennesker har kraftig benbygning uavhengig av vekta, skjellettet er rammen vår. Mine hofter er litt brede pga benbygning, sammen med litt store hender og føtter. Poenget mitt er at ei med litt brede typiske kvinnehofter ikke nødvendigvis oppnå et hoftemål på 90 cm pga benbygningen.

Da jeg var nesten 10 kg lettere enn nå sto hoftebeina mine rett ut, og jeg fikk fremdeles ikke på meg en merkebukse i f.eks str 28. Fordi rammen min er slik.

Endret av Liquorice
  • Liker 2
Skrevet
Du misforstår. Vet veldig godt at tung/lett benbygning er en myte. Er ikke vekta på skjellettet jeg mener. Skjellettet til et voksent menneske veier ca 12 kg. Men noen mennesker har kraftig benbygning uavhengig av vekta, skjellettet er rammen vår. Mine hofter er litt brede pga benbygning, sammen med litt store hender og føtter. Poenget mitt er at ei med litt brede typiske kvinnehofter ikke nødvendigvis oppnå et hoftemål på 90 cm pga benbygningen.

Da jeg var nesten 10 kg lettere enn nå sto hoftebeina mine rett ut, og jeg fikk fremdeles ikke på meg en merkebukse i f.eks str 28. Fordi rammen min er slik

Motatt og enig! Mitt poeng er at når man har tydelige bilringer rundt magen, er det liksom litt fåfengt å prate om benbygningen sin. Dette er negativt selvbedrag, isteden for å ta tak i roten til problemet:

En ubalansert diett og for lite trening.

• Liker 1
Skrevet

Heh, særlig at det er en "m32" som har skrevet dette innlegget her.

Skrevet

Motatt og enig! Mitt poeng er at når man har tydelige bilringer rundt magen, er det liksom litt fåfengt å prate om benbygningen sin. Dette er negativt selvbedrag, isteden for å ta tak i roten til problemet:

En ubalansert diett og for lite trening.

Nei, snakker ikke om overvektige kvinner men normalt slanke. Jeg er er 99 cm over rævva :fnise: , tror ikke jeg kunne greid å bli 90 uten å ha vært helt skrapa. Livvidden min på 72 kunne jeg sikkert slanket noe...men det er faen meg ikke lett! :kjefte:

Skrevet
Nei, snakker ikke om overvektige kvinner men normalt slanke. Jeg er er 99 cm over rævva , tror ikke jeg kunne greid å bli 90 uten å ha vært helt skrapa. Livvidden min på 72 kunne jeg sikkert slanket noe...men det er faen meg ikke lett!

Du er ikke alene...har 3-4 kilo på magen jeg skulle vært kvitt selv!De sitter tungt!

Gjest aeikina
Skrevet

Dersom du er kvinne og har en typisk høyde på 165 cm, vil BMI=30 tilsi at du veier 82 kg. Det er fyldig, men dersom vi sammenligner med hvor mye det faktisk er mulig å veie, det vil si minst det dobbelte av dette, så er jo ikke 82 kg noe særlig. 82 kg kan da ærlig talt ikke kalles noen overvekt i medisinsk forstand? 120 kg, da er det så.

Å være 165 cm høy og veie 82 kg tror jeg er meget sunt dersom kostholdet er balansert og man passer på å være i fysisk aktivitet og man ellers har en kroppsbygning som tilsier dette. Det gjelder å ikke være så fanatisk rundt disse tingene!

165 cm og 82 Kg??? Er du gææren?:P Greit at det kanskje ikkke direkte er helsefarlig, men det kan jo umulig se pent ut:p

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 15 var jeg 1.75 høy og veide 75 kilo. Jeg var både slank og sunn, og fikk også tilbakemelding fra helsesøster om at vekta mi var fin i forhold til høyden. Men kjenner jeg deg og flere her på KG rett synes dere vel jeg hørtes feit ut...

Jeg er kun 1 cm lavere enn deg, på det meste var jeg oppi 82 Kg. Ikke særlig pent!

Og 75 Kg var også for mye..Men kanskje du så stram ut ? Alle der jo forskjellige ut, jeg selv vet jeg ikke ser bra ut på så mye kg..

AnonymBruker
Skrevet

Heh, særlig at det er en "m32" som har skrevet dette innlegget her.

Vanskelig å tro at noen har fetisher? Tom i pappen?

Gjest stillness
Skrevet

Vanskelig å tro at noen har fetisher? Tom i pappen?

..eller kanskje bare at noen faktisk liker damer med litt fett på kroppen.

Skrevet (endret)

Nei, det går ikke ann å like jenter som har litt fett på kroppen. Vi skal se ut som Victoria Secrets modeller, det er bare da menn tenner på kvinner. Dette er jo en kjennsgjerning og noe alle vet. Menn kan ikke tenne på normale kvinner med former. :legrine:

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Skrevet

Tror alt det bmi greiene er litt tullete, tror vi heller burde se mer på fett i blodårer og organer osv, der det faktisk er farlig.

AnonymBruker
Skrevet

..eller kanskje bare at noen faktisk liker damer med litt fett på kroppen.

Fetish for fett.

Gjest stillness
Skrevet

Fetish for fett.

Det trenger jo ikke være en fetish.Det er en fetish kanskje hvis det er noen som er veldig overvektig,men om det er en kvinne med litt ekstra så vil ikke jeg kalle det for en fetish.

En fetish betegner vel noe som få liker og jeg vil ikke kalle det å like kvinner med litt fett på kroppen som en fetish.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kun 1 cm lavere enn deg, på det meste var jeg oppi 82 Kg. Ikke særlig pent!

Og 75 Kg var også for mye..Men kanskje du så stram ut ? Alle der jo forskjellige ut, jeg selv vet jeg ikke ser bra ut på så mye kg..

Jeg var slank, med timeglassfigur og ingen bilringer. Men jeg har alltid hatt brede hofter, brede skuldre, store hender og føtter osv, så jeg har aldri vært lita og nett for å si det sånn. Men jeg skjønner jo at mange på KG anser meg som en løgner når jeg sier det.

Til Genesis og hans bildeeksempler: nei jeg ville aldri ha ansett før-bildene som eksempler på stor beinbygning. Den dama i sort badedrakt på førbildet har tydelig vanlige/smale hofter og skuldre men mye fett rundt magen. Man ser jo tydelig at det ikke er bred benbygning som gir størrelse. Jeg kan heller ikke tenke meg til at damer på den størrelsen går rundt og innbiller seg at de bare er kraftig bygd. De vet nok så altfor godt at de er overvektige og ikke i kategorien "veldreid".

Skrevet

Jeg anser en kvinne som veldreid hvis hun har en timeglass-lignende figur. Dette er ganske uavhengig av vekta på jenta.

• Liker 2
Gjest döderlein
Skrevet

Har ca samme vekt og høyde som det du refererer til. Kunne nesten lagt ut bilde, sånn at dere ser hvordan det ser ut i virkeligheten. Men igjen, forskjellige personer ser annerledes ut med samme vekt.

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger jo ikke være en fetish.Det er en fetish kanskje hvis det er noen som er veldig overvektig,men om det er en kvinne med litt ekstra så vil ikke jeg kalle det for en fetish.

En fetish betegner vel noe som få liker og jeg vil ikke kalle det å like kvinner med litt fett på kroppen som en fetish.

Med tanke på videoen ts linket til så tenker jeg fetish. Sier ikke at en størrelse 40/42 er fetish akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

Har ca samme vekt og høyde som det du refererer til. Kunne nesten lagt ut bilde, sånn at dere ser hvordan det ser ut i virkeligheten. Men igjen, forskjellige personer ser annerledes ut med samme vekt.

Vi har allerede sett bilder av deg, og ja, du har en overraskende fin kropp til vekten din å være! Du har all grunn til å være fornøyd(mtp vekt)! Derimot betyr ikke dette at dette er like pent eller sunt på alle. Vekten er ganske så høy for en såpass lav vekt, og er ingenting å oppfordre til, selv om DU ser ut som du gjør. Det er usunt og stort sett stygt.

Gjest döderlein
Skrevet

Vi har allerede sett bilder av deg, og ja, du har en overraskende fin kropp til vekten din å være! Du har all grunn til å være fornøyd(mtp vekt)! Derimot betyr ikke dette at dette er like pent eller sunt på alle. Vekten er ganske så høy for en såpass lav vekt, og er ingenting å oppfordre til, selv om DU ser ut som du gjør. Det er usunt og stort sett stygt.

Oppfordrer ingen til å ha en usunn kropp, nei. Er derfor jeg slanker meg selv, for at kroppen min skal ha det bra. :) Synes allikevel det er et poeng at noen kler kiloene bedre enn andre, man blir ikke automatisk seende ut som de i videoen. Så lenge man spiser sunt og trener synes jeg man kan ha rett til å være fornøyd med seg selv, om man er en av de som kan kle å være litt større. Hvis man igjen passer på at alle verdier, koresterol osv. er bra.

Men så har det jo vært oppe i mediene at man kan være sunnere som tjukk om man trener, enn en tynn person som ikke gjør det. Det er allikevel ingenting som er bedre enn å ha en normal vekt OG trene, og såklart spise sunt.

Haha, dette ble mye frem og tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...