Gå til innhold

Fotballfrues oppførsel..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er også utrolig hvordan mannen må kle seg etter henne når de skal noe. At han holder ut.. Og i bryllupet var alt over the top..ALT var planlagt ned til minste detalj.. ikke rom for noe gøy der nei

I den grad man syns det er fancy å servere BLUE NUN i et bryllup, så gjerne for meg...., men det er vel bare den unge alderen som gjenspeiles når hun prøver å leke voksen litt for tidlig.

H says:

May 22, 2011 at 17:19

Har du godkjent flere negative kommentarer på det forrige innlegget enn ellers? Hvorfor i så fall?

Reply

Fotballfrue says:

May 22, 2011 at 17:35

Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har aldri hatt en stor sensurfaktor her, og det har jeg sagt MANGE ganger før. Det skjønner du kanskje nå?

- C

Ser at mange skriver at hun sensurerer kommentarene, her ser dere at hun ikke gjør det!

Og jorda er flat også??

--

Sjekk denne

http://fotball.vgtv.no/?id=1028

Litt Linni Meister kanskje? Bortsett fra at Linni fremstår som tvers gjennom hyggelig.

Endret av Boston
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

--

Sjekk denne

Litt Linni Meister kanskje? Bortsett fra at Linni fremstår som tvers gjennom hyggelig.

Herregud,så må hun selvfølgelig ha den lille hunden på armen.

Hun tror virkelig hun er Victoria Beckham. Helt utrolig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har rett.. hele KG bærer preg av jantelov :)

Det er noe dere her inne har misforstått en smule.. at en offentlig person må tåle dritt, ja det er sant, men det gir ikke andre rett til å slenge dritt av den grunn..

Jeg skrev et innlegg tidligere i denne tråden, hvor jeg fortalte at jeg leser bloggen hennes daglig og liker den godt, og at jeg misliker sterkt personangrep. Jeg skrev også et innlegg senere hvor jeg påpekte at enda en Fotballfruetråd hadde endt opp med personangrep. Og jeg synes fortsatt personangrep er forkastelige, og siste halvdel av denne tråden bærer fortsatt preg av disse personangrepene. Men jeg er allikevel svært uenig med deg i at hele tråden bærer preg av janteloven. For åpningsposten går ut på en rettmessig kritikk, og jeg synes ikke det er noe jantelov over å diskutere hennes metoder og holdninger på et saklig nivå. At tråden dessverre ikke er så saklig lengre er trist, men det blir feil å si at hele tråden bærer preg av jantelov, noe som jeg føler blir ropt ut i enhver Fotballfrue tråd allerede før personangrepene hagler inn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle burde se denne. Jeg mener, hvor mye har hun pumpet inn i leppene siden den gang? Her har hun jo ikke overleppe i det hele tatt, mens hvis man tar en titt på bildene hennes fra nå i det siste har hun jo STOR leppe i forhold. Syns det er trist at hun ødelegger utseende sitt på denne måten, hun er naturlig vakker. Hvorfor ikke være fornøyd. Enda tristere er det at barn og unge ser opp til slikt. Jeg mener hun prøver helt klart å være perfekt. Hva igjen på henne er ekte egentlig? Falskt hår, negler, lepper. Hun skjuler seg bak en fasade med lagevis av sminke, klær og smykker. Samtidig har hun spiseproblemer og er alt for tynn. Hva slags verdier er det hun står foregentlig? Syns det er skremmende at dette er forbildet til mange.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å lese reklame frivillig! :O

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I den grad man syns det er fancy å servere BLUE NUN i et bryllup, så gjerne for meg...., men det er vel bare den unge alderen som gjenspeiles når hun prøver å leke voksen litt for tidlig.

Og jorda er flat også??

--

Sjekk denne

Det siste har det vært MYE mas rundt henne om at hun sensurerer kommentarer. Meget selvmotsigende at hun sier her hun ikke gjør det, for tidligere har hun sagt seg enig og til og med hvorfor. Syns det hele tiden går igjen med fotballfrue. Hun sier en ting og gjør noe annet og litt senere sier hun gjerne det stikkmotsatte av hva hun originalt sa.. Blir litt forvirret. Jeg tror ikke hun får flere negative kommentarer nå, jeg tror hun bare publiserer flere for å motbevise at hun sensurer i hvertfall IKKE. Den oppførselen har gått igjen hele veien, spesielt ved treasures saken om prisforskjeller. Slik oppførsel gjør at hun i mine øyne fremstår som meget useriøs og barnslig.

• Liker 5
Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Ok, da forsøker jeg nok engang med et saklig innlegg, og satser på at det ikke blir moderert vekk igjen.

Fotballfrue har en privat blogg. I utgangspunktet står hun derfor fritt til å skrive hva hun vil, siden hun ikke er underlagt noen restriksjoner fra en redaksjon. Likevel mener jeg at en blogg som hennes, som har såpass stor leseskare, har et slags moralsk ansvar. Selvom det hverken er forbudt å slanke og trene seg fordervet, være usmakelig opptatt av seg selv eller fronte en forbrukskultur som ikke ligner noen ting, er ikke dette sympatiske verdier. Nå er det riktig som sagt lenger opp at fotballfrue på ingen måte har noe ansvar for samtlige spiseforstyrrelser og dårlige selvbilder der ute, men likevel er det slik at det følger med et ansvar når man trer ut i offentligheten slik hun gjør. Det er en del av de tingene som følger med offentlighet, og på et tidspunkt kan man rett og slett ikke lenger argumentere med at de som ikke liker bloggen hennes bare kan slutte å lese den. Dermed har man også et visst ansvar for å svare på konstruktiv kritikk - noe sponsorsaken i aller høyeste grad viser. Nå synes jeg vel ikke det er så veldig viktig om hun skriver IIII eller IV, det finnes langt mer kritikkverdige forhold ved bloggingen hennes, men slik jeg har forstått det er det ganske symptomatisk for fotballfrue at hun ikke takler kritikk, enten den er konstruktiv eller usaklig.

En annen ting jeg håper fotballfrue har tenkt gjennom er hvordan hun skal takle livet i bloggen dersom hun opplever kriser. Bloggen hennes fremstår i dag som en evigvarende realityserie, dag etter dag med trening, shopping, velvære, ferie, morsomheter. Hva med den dagen hun får seriøse problemer? Store livskriser som at man ikke får barn, at man blir dumpet osv. Kjedelig å leve et offentlig liv da. Håper som sagt hun har tenkt gjennom hvordan slike ting skal takles, før eller siden opplever vi nemlig alle kriser av et eller annet slag.

Endret av Elastica
Skrevet

Ok, da forsøker jeg nok engang med et saklig innlegg, og satser på at det ikke blir moderert vekk igjen.

Fotballfrue har en privat blogg. I utgangspunktet står hun derfor fritt til å skrive hva hun vil, siden hun ikke er underlagt noen restriksjoner fra en redaksjon. Likevel mener jeg at en blogg som hennes, som har såpass stor leseskare, har et slags moralsk ansvar. Selvom det hverken er forbudt å slanke og trene seg fordervet, være usmakelig opptatt av seg selv eller fronte en forbrukskultur som ikke ligner noen ting, er ikke dette sympatiske verdier. Nå er det riktig som sagt lenger opp at fotballfrue på ingen måte har noe ansvar for samtlige spiseforstyrrelser og dårlige selvbilder der ute, men likevel er det slik at det følger med et ansvar når man trer ut i offentligheten slik hun gjør. Det er en del av de tingene som følger med offentlighet, og på et tidspunkt kan man rett og slett ikke lenger argumentere med at de som ikke liker bloggen hennes bare kan slutte å lese den. Dermed har man også et visst ansvar for å svare på konstruktiv kritikk - noe sponsorsaken i aller høyeste grad viser. Nå synes jeg vel ikke det er så veldig viktig om hun skriver IIII eller IV, det finnes langt mer kritikkverdige forhold ved bloggingen hennes, men slik jeg har forstått det er det ganske symptomatisk for fotballfrue at hun ikke takler kritikk, enten den er konstruktiv eller usaklig.

En annen ting jeg håper fotballfrue har tenkt gjennom er hvordan hun skal takle livet i bloggen dersom hun opplever kriser. Bloggen hennes fremstår i dag som en evigvarende realityserie, dag etter dag med trening, shopping, velvære, ferie, morsomheter. Hva med den dagen hun får seriøse problemer? Store livskriser som at man ikke får barn, at man blir dumpet osv. Kjedelig å leve et offentlig liv da. Håper som sagt hun har tenkt gjennom hvordan slike ting skal takles, før eller siden opplever vi nemlig alle kriser av et eller annet slag.

Signerer denne!

AnonymBruker
Skrevet

Og jorda er flat også??

--

Sjekk denne

Oi, herregud, der fikk man se hvordan hun *egentlig* ser ut ja.

Gjest Hikken
Skrevet

Oi, herregud, der fikk man se hvordan hun *egentlig* ser ut ja.

Der var hun faktisk søt

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig vil hun ikke inrømme at hun sensurerer kommentarer. Men jeg husker da det var diskusjon her på KG om snikreklamen hennes, og mange prøvde å skrive saklige, kritiske kommentarer på hennes blogg. Ingen kom gjennom.

Så det at hun ikke driver med sensur er rett og slett løgn fra hennes side.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg at jenter ser opp til denne bloggeren.

En travel hverdag for fotballfruen:

Frokost med mann og hunder

Ut å løpe x antall kilometer etterfulgt av styrkeøvelser

Dusje, ordne hår, sminke og ta på hollywood premiære outfit

Til frisøren

Ordne neglene hos negledesigner

Til byen for å shoppe, og gjerne handle inn til middagsselskap

Hjem til lavkarbomiddag med mann og hunder

Pynte bord til middagsselskap

Så skriver hun et innlegg om at hun er såååå sliten etter en hektisk dag.

Kommentarene fra unge jenter:

åååå, så flink du er!

du er så pen!

du rekker så mye i løpet av en dag!

du kler alt du!

skulle ønske jeg også var sååå effektiv som deg

du er så sprek som løper så langt

hva er oppskriften på middagen?

utrolig fint outfit!

:roll:

• Liker 6
Gjest Armule
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg ikke trodde det jeg så da jeg leste hun var 23 år gammel. Hun ser ut som en tredveåring og svarer folk som en fjortenåring...

Ifølge en video på VGTV, så er hun født i 1983. Og såvidt meg bekjent, så er man 28 år da.

edit: my bad. WRONG.

Endret av Arnøy
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge en video på VGTV, så er hun født i 1983. Og såvidt meg bekjent, så er man 28 år da.

edit: my bad. WRONG.

Hun er 24 og et halvt år for å være nøyaktig, hun er født i 1987.

Gjest Armule
Skrevet

Ja, jeg så det. Ergo, edit.

AnonymBruker
Skrevet

Hun ser ut som en middelaldrende dame på 37 år jo. Det er nok fordi hun er så tynn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh my, må si utseendet har forandret seg mye på to år.

Ser av kommentarfeltet på bloggen hennes at hun åpenbart er litt ille berørt pga denne filmsnutten, så der ser man helt klart ulempen med å leve livet sitt på nett i så ung alder.

Fotballfrue får utvilsomt mye dritt i kommentarfeltet sitt som i høyeste grad er ufortjent, men samtidig er hun også utrolig dårlig til å takle kritiske kommentarer som ikke er ufine. Angrep er beste forsvar der i gården. Jeg har også hørt at hun og kjæresten har truet noen på facebook som slang dritt på bloggen hennes.

Det jeg kanskje henger meg mest opp i, er denne påståtte journalistutdannelsen hennes. Jeg syns ikke hun er spesielt god til å skrive, og hun har også litt for mange skrivefeil til å være selvoppnevnt språkperfeksjonist. Flere ganger har hun sagt at hun hadde skyhøyt snitt på videregående og at hun kom inn i enten Bodø eller Bergen (hun husker ikke), men at hun ikke ville flytte. Hvem i all verden er det som er 23 åe og ikke husker hvilken skole man kom inn på for fire år siden? Journaliststudiet på Norges Kreative fagskole tar vel halvparten av tiden i forhold til normalt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oh my, må si utseendet har forandret seg mye på to år.

Ser av kommentarfeltet på bloggen hennes at hun åpenbart er litt ille berørt pga denne filmsnutten, så der ser man helt klart ulempen med å leve livet sitt på nett i så ung alder.

Fotballfrue får utvilsomt mye dritt i kommentarfeltet sitt som i høyeste grad er ufortjent, men samtidig er hun også utrolig dårlig til å takle kritiske kommentarer som ikke er ufine. Angrep er beste forsvar der i gården. Jeg har også hørt at hun og kjæresten har truet noen på facebook som slang dritt på bloggen hennes.

Det jeg kanskje henger meg mest opp i, er denne påståtte journalistutdannelsen hennes. Jeg syns ikke hun er spesielt god til å skrive, og hun har også litt for mange skrivefeil til å være selvoppnevnt språkperfeksjonist. Flere ganger har hun sagt at hun hadde skyhøyt snitt på videregående og at hun kom inn i enten Bodø eller Bergen (hun husker ikke), men at hun ikke ville flytte. Hvem i all verden er det som er 23 åe og ikke husker hvilken skole man kom inn på for fire år siden? Journaliststudiet på Norges Kreative fagskole tar vel halvparten av tiden i forhold til normalt.

NKF er regnet som landets beste journalistskole og jeg vet, har jobbet der, at de største mediekanalene som VG, Dagbladet o.l kontakter denne skolen, og bare denne skolen, når de skal ansette studenter, trenger vikarer, folk til sommerjobber osv.. Dette sier litt.

I itillegg til det har NKF de beste lærerne, alle som tidligere jobbet ved HIO jobber nå på NKF. Fordi NKF har mulighet til å lønne bedre, får de de beste til å undervise. Har du vitnemål og gode karakterer fra NKF kommer du langt. Det er en kjent sak at du ikke kan kjøpe deg karakterer der, de må det jonbbes for. Lærerne er strenge og skolen kvalitetssikrer elevene ved å føre fravær.

Da det er sagt tror jeg NKF har tatt avstand fra fotballfruen. Hennes tidligere lærere har gått ut i media og fortalt at de reagerer kraftig på slik hun holder på i forhold til markedsføring osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg at jenter ser opp til denne bloggeren.

En travel hverdag for fotballfruen:

Frokost med mann og hunder

Ut å løpe x antall kilometer etterfulgt av styrkeøvelser

Dusje, ordne hår, sminke og ta på hollywood premiære outfit

Til frisøren

Ordne neglene hos negledesigner

Til byen for å shoppe, og gjerne handle inn til middagsselskap

Hjem til lavkarbomiddag med mann og hunder

Pynte bord til middagsselskap

Så skriver hun et innlegg om at hun er såååå sliten etter en hektisk dag.

Kommentarene fra unge jenter:

åååå, så flink du er!

du er så pen!

du rekker så mye i løpet av en dag!

du kler alt du!

skulle ønske jeg også var sååå effektiv som deg

du er så sprek som løper så langt

hva er oppskriften på middagen?

utrolig fint outfit!

:roll:

Tatt henne på kornet her, måtte le :) Eneste jeg syns du mangler er all snikreklamen på denne bloggen. I annenhvert innlegg kan du se bilder og lovord om f.eks Atkins sjokolade, joggesko og kaffemaskiner. For ikke å nevne treasures da, men det er jo et eget kapittel. Eller kanskje en bok.

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: trodde hun var mye eldre.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...