Kråkesaks Skrevet 22. mai 2011 #21 Skrevet 22. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks, moderator.
Xaphan Skrevet 22. mai 2011 #22 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er overrasket over at hun i det hele tatt har publisert disse kommentarene. Tidligere har hun jo sensurert noe helt sinnsykt i kommentarfeltet. 2
Gjest Hikken Skrevet 22. mai 2011 #23 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er overrasket over at hun i det hele tatt har publisert disse kommentarene. Tidligere har hun jo sensurert noe helt sinnsykt i kommentarfeltet. Hun har vel googlet seg frem til noen blogger hvor de blogget om at hun aldri godkjente negative kommentarer, så nå skal hun vise hele Norge at det er slettes ikke sant. At hun svarer dem frekt kommer jo ikke som noen overraskelse 7
Gjest HunterLady Skrevet 22. mai 2011 #24 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Fotballfrue er patetisk i sitt forsøk på å fremstå som fuckings perfect! Og neida, jeg er ikke sjalu selv om jeg ikke liker trynet hennes. Jeg likte henne faktisk før. Hun er et ekstremt dårlig forbilde for unge jenter og jeg forstår ikke hvorfor folk leser bloggen hennes. Jeg orker ikke klikke meg innpå den om så noen betalte meg for det. Endret 24. mai 2011 av Kråkesaks 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #25 Skrevet 22. mai 2011 Åherregud så lei jeg er av "jeglikerikkedennebloggeren" tråder. 4
Fluffe Skrevet 22. mai 2011 #26 Skrevet 22. mai 2011 Åherregud så lei jeg er av "jeglikerikkedennebloggeren" tråder. Hvorfor leser du tråden da egentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #28 Skrevet 22. mai 2011 Hun er et ekstremt dårlig forbilde for unge jenter og jeg forstår ikke hvorfor folk leser bloggen hennes. Jeg orker ikke klikke meg innpå den om så noen betalte meg for det. Hvor henter du din informasjon om henne da? På kvinneguiden?
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #29 Skrevet 22. mai 2011 Så utrolig lei jeg er av alle disse hattrådene om fotballfrue. 1. hun må da få skrive hvordan hun selv vil på sin egen blogg. 2. kanskje hun mener at 6.5km ikke er mye for henne da? GIVE IT A REST. Drit i å les bloggen hennes hvis dere ikke liker det da. Nei vet du hva, nå trenger du et svar her! For det første: blogging er makt! Fotballfrue sitter på betydelig mye makt, tro det eller ei. Unge jenter som leser bloggen hennes daglig ser opp til henne som en gud, og alt det som fotballfrua skriver er det som ung jenter gjør. Dermed så er fotballfrua utrolig korttenkt og slem når hun holder på den måten som hun gjør. Hun oppfordrer unge jenter til å slanke seg, overtrene og kjøpe klesplagg til mange titusener. Og det er etisk riktig? Fotballfrua kan ikke skrive hva hun vil, fordi hun har innflytelse på så mange mennesker. Mener du også at politikere eller kongen eller Justin Bieber også skal kunne gå ut i media å si akkurat det de vil? Hadde det vært greit om Bieber gikk ut til BBC og rettferdiggjorde voldtekt? Det er kanskje et brutalt eksempel, men det er litt av samme ulla. Og vi andre mennesker med en empatisk sans som skjønner at fotballfrua overfører negative tanker inn i hodene til unge jenter, vi bryr oss om hva som publiseres på bloggen hennes. Da kan vi ikke la frua være i fred! Jeg kan gjerne drite i å lese bloggen hennes, men kusina mi på 12 år kommer garantert til å lese den allikevel. Og da vil jeg vite hvordan kusina mi blir påvirket. 21
Gjest Hikken Skrevet 22. mai 2011 #30 Skrevet 22. mai 2011 Hvor henter du din informasjon om henne da? På kvinneguiden? Det er bare å lese bloggen hennes så ser man det
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #31 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hun er tragisk. fordi hun er så opptatt av perfeksjon at det neppe er sunt. Men ikke minst fordi hun angriper den minste kritisk kommentar, og takker og sender hjerter for å smiske med de som beundrer henne. 99% av kommentarene er om hvor fantastisk hun er, tipper hun ikke lar de negative komme gjennom. Bare noen helt få, så ingen kan ta henne på a hun ALDRI har kritiske kommentarer. Endret 24. mai 2011 av Kråkesaks 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #32 Skrevet 22. mai 2011 Jeg liker bloggen til Fotballfrue, og er innom den hver dag. Hun poster som regel to innlegg om dagen, og jeg synes det er spennende å følge med på livet hennes, først og fremst fordi det er så annerledes enn mitt. Det synes jeg er veldig interessant! Men det at jeg er Fotballfruefan, betyr ikke at jeg like alle aspekter med verken henne, bloggen eller nettbutikken hennes. Jeg synes en del av kritikken mot henne har vært hard her på KG, i form av personangrep som i stor grad har gått ut på utseendet hennes. Personangrep synes jeg er forkastelig, men det er ikke til å stikke under en stol at noe av kritikken mot henne har vært velfortjent! Og det sier jeg som sagt som Fotballfruefan. Jeg er faktisk veldig enig i at Fotballfrue har svart frekt i de kommentarene som siteres her. Det skuffer meg egentlig litt, fordi en av de tingene jeg har likt mest med henne er at hun i mine øyne har vært så flink å svare på kommentarer på en blid måte. Men jeg skjønner jo at jeg kanskje har gått glipp av en del (er jo ikke alltid jeg leser kommentarene) og at hun nok sensurerer en god del. Så det plager meg ikke at det snakkes om henne på den måten det blir gjort her, så lenge jeg slipper å lese personangrep mot henne og mannen hennes. For det er jeg ikke interessert i, men å avdekke tvilsomme metoder og en frekk holdning synes jeg er greit. Hun har tross alt Norges største blogg, og et visst ansvar synes jeg hun har, uansett om hun ikke er underlagt noen "skriveregler" som hun kaller det. En av tingene jeg hater med disse trådene er at noen alltid kommer ropende "jantelooov, jantelooov". Nei, det å kritisere på bakgrunn av tvilsomme metoder og frekk holdning er ikke jantelov! 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #33 Skrevet 22. mai 2011 Jeg liker bloggen til Fotballfrue, og er innom den hver dag. Hun poster som regel to innlegg om dagen, og jeg synes det er spennende å følge med på livet hennes, først og fremst fordi det er så annerledes enn mitt. Det synes jeg er veldig interessant! Men det at jeg er Fotballfruefan, betyr ikke at jeg like alle aspekter med verken henne, bloggen eller nettbutikken hennes. Jeg synes en del av kritikken mot henne har vært hard her på KG, i form av personangrep som i stor grad har gått ut på utseendet hennes. Personangrep synes jeg er forkastelig, men det er ikke til å stikke under en stol at noe av kritikken mot henne har vært velfortjent! Og det sier jeg som sagt som Fotballfruefan. Jeg er faktisk veldig enig i at Fotballfrue har svart frekt i de kommentarene som siteres her. Det skuffer meg egentlig litt, fordi en av de tingene jeg har likt mest med henne er at hun i mine øyne har vært så flink å svare på kommentarer på en blid måte. Men jeg skjønner jo at jeg kanskje har gått glipp av en del (er jo ikke alltid jeg leser kommentarene) og at hun nok sensurerer en god del. Så det plager meg ikke at det snakkes om henne på den måten det blir gjort her, så lenge jeg slipper å lese personangrep mot henne og mannen hennes. For det er jeg ikke interessert i, men å avdekke tvilsomme metoder og en frekk holdning synes jeg er greit. Hun har tross alt Norges største blogg, og et visst ansvar synes jeg hun har, uansett om hun ikke er underlagt noen "skriveregler" som hun kaller det. En av tingene jeg hater med disse trådene er at noen alltid kommer ropende "jantelooov, jantelooov". Nei, det å kritisere på bakgrunn av tvilsomme metoder og frekk holdning er ikke jantelov! Syntes ikke facebook hendeles er noe bedre(der de kontaktet folk) 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #34 Skrevet 22. mai 2011 Syntes ikke facebook hendeles er noe bedre(der de kontaktet folk) Fortell! Dette har ikke jeg fått med meg
Vera Vinge Skrevet 22. mai 2011 #35 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal ikke mene for mye om måten hun svarer leserne sine på, og jeg er usikker på hva jeg syns om å opprette en egen tråd om det her. (Men ok, hun takler vel ikke kritikk helt bra, kan det se ut som.) Men det jeg egentlig er mest opptatt av når det gjelder denne dama, er at jeg oppfatter henne som et ekstremt dårlig forbilde for unge jenter. Nå er ikke jeg fast leser av bloggen hennes, men jeg tillater meg likevel å påstå dette, til tross for at jeg bare har klikket meg inn der noen ganger. Jeg syns det er skremmende at hun er Norges største blogger. Jeg tenker da spesielt på kropps- og tynnhetsfokuset og den tilsynelatende generelle streben etter perfeksjonisme. Jeg kjenner henne jo ikke, men det er noe som skurrer her, og jeg syns det er synd at hennes livsstil av mange unge oppfattes som noe å hige etter. 9
Gjest HunterLady Skrevet 22. mai 2011 #36 Skrevet 22. mai 2011 Hvor henter du din informasjon om henne da? På kvinneguiden? Hvis du leste innlegget mitt, så ser du kanskje at jeg leste den før. Var innom så og si hver dag. Og jeg henter informasjon fra tabloider, forum og venner.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #37 Skrevet 22. mai 2011 Når man ender opp med å svare leserne sine så vanvittig frekt og barnslig som det FF gjør, da mener jeg det er på tide å slutte å blogge, altså. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #38 Skrevet 22. mai 2011 Når man ender opp med å svare leserne sine så vanvittig frekt og barnslig som det FF gjør, da mener jeg det er på tide å slutte å blogge, altså. enig. Ser ut til at hun har nådd bristepunktet..
¤flicka¤ Skrevet 22. mai 2011 #39 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal ikke mene for mye om måten hun svarer leserne sine på, og jeg er usikker på hva jeg syns om å opprette en egen tråd om det her. (Men ok, hun takler vel ikke kritikk helt bra, kan det se ut som.) Men det jeg egentlig er mest opptatt av når det gjelder denne dama, er at jeg oppfatter henne som et ekstremt dårlig forbilde for unge jenter. Nå er ikke jeg fast leser av bloggen hennes, men jeg tillater meg likevel å påstå dette, til tross for at jeg bare har klikket meg inn der noen ganger. Jeg syns det er skremmende at hun er Norges største blogger. Jeg tenker da spesielt på kropps- og tynnhetsfokuset og den tilsynelatende generelle streben etter perfeksjonisme. Jeg kjenner henne jo ikke, men det er noe som skurrer her, og jeg syns det er synd at hennes livsstil av mange unge oppfattes som noe å hige etter. Jeg har lyst til å like innlegget ditt mer enn en gang, men det er jo ikke mulig Noen ganger når jeg leser om Caroline og bloggen hennes så blir jeg nysgjerrig og går inn og leser litt. Blir alltid like overveldet over fokuset på kropp og utseende, iblandet store doser falsk beskjedenhet. Deretter lukker jeg nettsiden og tenker ikke noe mer over det; men så er jeg da også over 30 år og har kommet et stykke siden jeg var ungdom og på leting etter idoler, noen å sammenligne meg med. Jeg tror med meg selv at jeg hadde blitt påvirket dersom jeg hadde lest den samme bloggen da jeg var 15. Og da ikke i positiv retning. 2
Gjest HunterLady Skrevet 22. mai 2011 #40 Skrevet 22. mai 2011 Gidd å være så dømt av jantelov... Hva har janteloven med saken å gjøre? Tror ikke alle egentlig vet hva janteloven går ut på. Janteloven handler om at man ikke skal tro at man er noe. Fotballfrue er et dårlig forbilde, like it or not! Om hun tror at hun er noe, bryr meg ikke noe som helst. Det som engasjerer meg er at denne dama er et ikon for tusenvis av unge jenter. Hitler var heller ikke som alle andre. Er det jantelov å mislike han også eller?? 9
Fremhevede innlegg