Gå til innhold

Fotballfrues oppførsel..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fotballfrue takler negativ kritikk uhyre dårlig, og hun legger heller ikke skjul på det. Må innrømme at jeg mer en en gang har blitt flau på hennes vegne når hun svarer leserene sine på en meget dårlig måte. Jeg blandt mange har prøvd å fortelle henne at hun absolutt bør moderere seg når hun svarer på uskaelige kommenter. Hun tabber seg ut gang på gang.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feks da en sa til henne at hun skrev 4 i romertall feil, skjelte hun nærmest ut vedkommende.

Hadde JEG vært toppblogger, hadde jeg vært ydmyk nok til å svare "hehe, stemmer det. Ikke alltid like stødig på rometall, fint du påpekte det, så vet jeg det til neste gang:)" eller noe. Man MÅ ikke alltid gå i aggressiv forsvarsposisjon for den minste ting.

Var også en som spurte hvor stor leiligheten var pga det så trangt ut på kjøkkenet, da ble hun dritsur og kom med klar beskjed om at leiligheten faktisk var veldig stor og dyr til å være i Oslo.

Kunne hun ikke sagt "Den er xx stor, men det er litt trangt der og der. Men trives for det". Hvorfor skal hun aldri godta at noe er nagativt med henne/hennes ting? Hvorfor må alt være 100% perfekt?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Greit vi har et forum uten sensuren fra Fruen. Ja jeg leser bloggen hennes, men har, man en blogg må man regne på at folk lar seg engasjere i den ene eller andre retningen. Hvorfor leser jeg? Jo for å la meg fascinere av måten folk fremstiller seg selv og livene sine på. Drømme oss bort og la oss provosere. hva er galt med det?

1) Jantelov er det noen som nevner her. Det jeg kan si til Caroline at takk men det går begge veier. Måten hun responderer sine lesere skulle så virker det som hun er SÅ mye bedre enn alle andre.

2) Hun bør slå opp i ordboka hva mobbing kontra konstruktriv kritikk kontra meningsytring er. Når man ikke takler enkelte av tilbakemeldingene man får på en sånn blogg, så virker hun umoden og har noe problemer med selvfølelsen, som hun gjemmer bak Barbie lignende utseende og verden sin.

3)Kroppsfikseringen og den "sunne livstilen" hennes er skremmende. Mange mennesker som lider av avhengighetsproblematikk vil ikke innrømme at de har et problem. Jeg setter ikke en diagnose, men det er noe som skurrer alvorlig.

Som mange av dere mener er hun et dårlig forbilde fordi hun representerer en dårlig livsstil, fordi hun fremstiller at en overtrent kropp, restylan, nytt klesplagg og nye sko hver dag er lykke. Triste greier.

Etter min mening faller hun inn i kategorien ekstremt selvopptatt. Jeg er ikke i den heiagjengen

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for å henge ut henne i et forum og baksnakke henne gjør jo deg såååå myyyye bedre.

Rene Einstein jo.

• Liker 1
Gjest Harriet
Skrevet

Ja, for å henge ut henne i et forum og baksnakke henne gjør jo deg såååå myyyye bedre.

Rene Einstein jo.

Hun har selv valgt et liv i offentligheten, og da må man lære seg å takle alle sider ved det livet.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva har janteloven med saken å gjøre? Tror ikke alle egentlig vet hva janteloven går ut på. Janteloven handler om at man ikke skal tro at man er noe. Fotballfrue er et dårlig forbilde, like it or not! Om hun tror at hun er noe, bryr meg ikke noe som helst. Det som engasjerer meg er at denne dama er et ikon for tusenvis av unge jenter.

Hitler var heller ikke som alle andre. Er det jantelov å mislike han også eller??

Jeg vet ikke hvem Fotballfrue er, men jeg tror jeg kan trygt si at noen Hitler er hun nok ikke.

Hun er ingen ingen morder vel?

Hvis henne oppfører seg ekkelt mot andre, hvorfor ikke ta det opp med henne i stedenfor å sitte på KG og baksnakke henne?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem Fotballfrue er, men jeg tror jeg kan trygt si at noen Hitler er hun nok ikke.

Hvis henne oppfører seg ekkelt mot andre, hvorfor ikke ta det opp med henne i stedenfor å sitte på KG og baksnakke henne?

Da kan man like godt snakke til en murvegg..

• Liker 11
Gjest Elastica
Skrevet

Øh, da var vi vel midt i sakens kjerne, var vi ikke? Fotballfrue takler kritikk dårlig, så å ta det opp med henne er vel ikke helt enkelt. :fnise:

Gjest Elastica
Skrevet

Fotballfrue har Norges største blogg, så hun har på et vis valgt et offentlig liv. Det betyr selvsagt ikke at hun skal tåle altmulig, men det betyr likevel at man utsetter seg selv for en del man ikke blir utsatt for dersom man ikke er kjent. Sånn er det bare.

Når man har en så godt besøkt blogg er det min personlige mening at det følger et visst ansvar. Dette ansvaret kan jeg ikke se at CB tar, hverken når det gjelder innhold i bloggen eller når det gjelder sponseproblematikken som var et tema for noen måneder siden. Hun er og blir et fryktelig dårlig forbilde for mange unge jenter med det ensidige fokuset på vanvittig mye trening, slanking og en ekstremt usympatisk forbrukskultur.

Man kan selvsagt la være å lese bloggen, men det hjelper lite for de titusner av unge jentene som lar et sunt og naturlig forhold til mat og trening fare fordi de faktisk klikker seg inn på siden hennes flere ganger om dagen.

Gjest Cosette
Skrevet (endret)

Jeg kjenner jeg synes veldig synd på henne.

Det ligger tjukt utenpå henne, og det gir seg utslag i vanvittig fokus på eget utseende. Utseendemessig har hun ikke verdens beste utgangspunkt, så hun tror hun må kompensere med en halvmeter extensions, innsprøyting av restylane, store mengder sminke og et direkte helsefarlig kostholds- og treningsregime - for så å hente bekreftelse gjennom hundrevis av kommentarer på bloggen sin. Når bekreftelsen svikter, altså når tonen i kommentarfeltet blir mer kritisk enn hun er vant til, vakler hele den opparbeidede, tomme selvtilliten. Det er klart hun blir panisk og aggressiv.

Jeg er helt enig i at bloggen gir en særdeles tvilsom inspirasjonskilde for unge jenter, men jeg klarer bare ikke å la være å få litt vondt. Jeg får egentlig mest lyst til å gi henne en god klem, for det tror jeg hun trenger.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

hun var mye søtere før.. Hvis dere blar tilbake til 09 feks, er hun en helt annen . Kjendisstatusen har gått til hodet på henne, selv om hun alltid har vært litt sånn

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker ensom og redd. Har hun venner? Jeg tror mannen stikker også, for dette blir altfor pertentlig og kjedelig for en fotballmann. Vil han virkelig ha en strek uten former, som ikke kan bøyes eller tøyse pga strek i regningen.....nei, dette er bare trist. Det er synd på henne.

• Liker 2
Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg synes det er underholdende at folk som er så negativ til fotballfruen her på Kg, tydligvis ALDRI går lei av å diskutere henne.

Hva er det med fotballfruen som gjør at det koker her på Kg med engang det starter en tråd om henne? (ikke et spørsmål som jeg vil ha svar på :popcorn: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hun var mye søtere før.. Hvis dere blar tilbake til 09 feks, er hun en helt annen . Kjendisstatusen har gått til hodet på henne, selv om hun alltid har vært litt sånn

Du syntes det?

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal godta at mennesker er annerledes enn oss selv, alle mennesker har ulike behov- la dem leve livet sitt uten å dømme dem.

Synes de negative kommentarene har gått for langt, hun velger å sette seg i en posisjon

som gjør henne sårbar -ja, men vis nå litt respekt for andres valg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er underholdende at folk som er så negativ til fotballfruen her på Kg, tydligvis ALDRI går lei av å diskutere henne.

Hva er det med fotballfruen som gjør at det koker her på Kg med engang det starter en tråd om henne? (ikke et spørsmål som jeg vil ha svar på :popcorn: )

Det virker i hvert fall som om dama får frem det aller verste hos kg-jentene. Gang på gang på gang. Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk blir så bitchete hver gang hun nevnes.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mente du med dette? at hun var mer normal før?

Det var et svar til den AB som mente at FB var bedre i 09. Noe jeg er uenig i. Hun ser nesten værre ut, fktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det var et svar til den AB som mente at FB var bedre i 09. Noe jeg er uenig i. Hun ser nesten værre ut, fktisk.

Jeg er AB som skrev det:) Hun var kansje tynnere,men innleggene var mye bedre,og da virker hun mer normal i oppførselen. Selv om kroppen ser syk ut..

http://fotballfrue.no/?m=200905 ser her når hun poserer i bikini også..uff

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...