Gå til innhold

Fotballfrues oppførsel..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Skulle trodd FF visste bedre enn å krangle med leserne sine..

http://fotballfrue.no/?p=6317#comments

Innlegget er endret iht kopiretten.

KaDust, mod.

Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Og meningen med dette posten var?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og meningen med dette posten var?

Synes det er utrolig hvor barnslig hun er, og at det er tragisk at hun klikker på leserene sine.

• Liker 4
Skrevet

Synes det er utrolig hvor barnslig hun er, og at det er tragisk at hun klikker på leserene sine.

Så la være å lese bloggen. Jeg er enig i at Fotballfrue behandler leserne dårlig (og det er ikke hovedsaklig pga. den bagatellen du nevner).

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet (endret)

TS her . Ja jeg burde kansje ikke postet det innlegget. Ble bare så frustrert! Ser flere av kommentarene nedover også..Hun angriper dem jo..

Leste det var en jente som ble lei seg for at hun syntes hun var flink som hadde løpt 6.5 km, og FF sa det ikke var noe i det hele tatt. Så svarte FF bare "det er ikke godt nok for meg :D"

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Gjest kaunis
Skrevet

Veit ikkje kven dama er, men sidan ho kalle seg fotballFRUE så er ho vell ikkje 13, merkelig oppførsel..

AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt at hun kaller seg fotballfrue når fotballspilleren hun er gift med er høyst middelmådig. Kanskje jeg skal få på meg fotballstøvlene igjen, få meg dame, og så kan hun kalle seg fotballfrue II.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste bloggen hennes tidligere, og jeg har alltid ment at hun får mye mer kritikk enn det hun fortjener (også i den ebay tråden her på kg). Men jeg blir helt paff når jeg ser hvor frekt hun svarer leserene sine. Stakkars dama, hun må jo være i fullstendig forsvarsposisjon. Hun virker så utrolig lite ydmyk i svarene sine.

Jeg tror hun bare gjør det vanskeligere for seg selv ved å svare så spydig, og jeg tror hun kan miste lesere pga det. Hun svarer frekt og setter deretter en smiley bak, det virker som om hun tror at det ikke gjør noe så lenge hun setter en smiley bak. Hun går faktisk ned på det nivået som de som kommenterer til henne. Tror hun får mye drit som hun ikke publiserer, i tillegg.

Nå leser jeg ikke bloggen hennes lenger for jeg skjems over måten hun svarer og håndterer kritikk på.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig lei jeg er av alle disse hattrådene om fotballfrue.

1. hun må da få skrive hvordan hun selv vil på sin egen blogg.

2. kanskje hun mener at 6.5km ikke er mye for henne da? GIVE IT A REST. Drit i å les bloggen hennes hvis dere ikke liker det da.

• Liker 4
Skrevet

Overrasker meg ikke at hun blir grinette over slikt. Kristian kommer sikkert snart å duller med hun.

• Liker 1
Skrevet

TS her . Ja jeg burde kansje ikke postet det innlegget. Ble bare så frustrert! Ser flere av kommentarene nedover også..Hun angriper dem jo..

Og at hun sier at 6.5 km er ingenting, da har hun et problem.. Leste det var en jente som ble lei seg for at hun syntes hun var flink som hadde løpt 6.5 km, og FF sa det ikke var noe i det hele tatt. Så svarte FF bare "det er ikke godt nok for meg :D"

Forhåpentligvis har de hun fornærmer vett til å lese andre blogger, og droppe henne. Når du og andre fortsetter å lese bloggen hennes (til tross for alt det dumme du mener hun sier), bidrar dere til å sikre henne inntekter. Gi meg en god grunn til at hun skal forandre seg, når hun ikke trenger det. (Ja - vi vet alle at konstruktiv kritikk ikke hjelper).

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig lei jeg er av alle disse hattrådene om fotballfrue.

1. hun må da få skrive hvordan hun selv vil på sin egen blogg.

2. kanskje hun mener at 6.5km ikke er mye for henne da? GIVE IT A REST. Drit i å les bloggen hennes hvis dere ikke liker det da.

Drit i å les tråder hvis du ikke liker de.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet (endret)

haha, hun nekter å skryte av andre, rakker i stede ned på de.. Og hun tar tydeligvis ALDRIG feil ? ..

Endret av Kråkesaks
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt at hun kaller seg fotballfrue når fotballspilleren hun er gift med er høyst middelmådig. Kanskje jeg skal få på meg fotballstøvlene igjen, få meg dame, og så kan hun kalle seg fotballfrue II.

Hahaha! :popcorn:

Nå spiller mannen hennes i Tippeligaen, da, så han driver jo på profesjonelt, men skjønner hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Overrasker meg ikke at hun blir grinette over slikt. Kristian kommer sikkert snart å duller med hun.

LARS Kristian! :nei::ironi:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som er mer barnslig enn alle rosabloggene må være alle som lager hat/skråstrek/misunnelsesinnlegg om rosabloggene. :gjeiper:

• Liker 8
Gjest Rampunge
Skrevet

Uansett hvor dårlig Lars Kristian måtte være, spiller han faktisk i eliteserien. Selv om det er Lillestrøm vi snakker om, har han fortsatt mer talent enn de fleste lokale spillerne i 2. divisjon. At han har fått utdelt klippekort til kamper er en annen sak.

Lillestrøm har mange unge talenter på vei opp, så hvor lenge han blir i førstelaget er uvisst. Kanskje han burde fokusert mer på å bygge muskler enn å slanke seg? Trodde forsvarspillere var bedre tjent med å være litt robuste. Bare en spiker igjen snart. Akkurat slik fotballfrue liker han, og akkurat slik Lars Kristian liker henne. De om det. Lurer på hvilken utdanning han har, og hva han skal gjøre etter fotballen er lagt på hylla.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...