Gjest Uglefot Skrevet 24. mai 2011 #141 Skrevet 24. mai 2011 Får virkelig flash-back til ungdomsskolen av hvordan dere holder på! "Gjett hva hun sa i dag?! Og så svare hun det og sa det og det og hadde på seg de stygge skoene og svarte det og det og det". Må bare le altså! Er ikke flesteparten av dere voksne mennesker? Sier ikke at dere ikke kan ytre deres mening om damen, men ingen som syns det har gått for langt her..? Hun er absolutt ikke perfekt, men hva hjelper det å lage 7 sider lang tråd om det? Hun kommer jo ikke å forandre seg.. Applaus for trådens beste innlegg
Gjest Uglefot Skrevet 24. mai 2011 #142 Skrevet 24. mai 2011 Idag var det mest positive kommentarer om hvor nyyydelige bein hun har. Hun burde heller laget seg en bruker på deiligst.no , hvis det forsatt eksisterer. Det eg jo kun komplimenter hun er ute etter Du får lage deg en avkryssningstabell,hvor mange positive kommentarer hun får pr.dag og hvor mange spydige kommentarer hun gir tilbake pr.dag. Bokfør det,sett det perm,gi ut bok! 2
Lunivere Skrevet 24. mai 2011 #143 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Er interessant hvordan det tilsynelatende er greit å slenge drit og kritisere en som er tynn, men ikke en som er smellfeit! Bortsett fra de som har en sykdom (både tynne og overvektige) har de det til felles at de tar et valg; enten trener ekstremt mye eller spiser seg ihjel. Tør faktisk å påstå at en som legger ut en tråd om hvor feit og stygg en person er kommer til å få mye pepper og blir betegnet som "ufølsom og slem" på KG. Eller hva? Akkurat dette stemmer veldig. Hva har egentlig tynne mennesker gjort som gjør det OK å trakassere de? Og hva har feite mennesker gjort for å bli behandlet som hellig grunn? Både ekstremt tynne og ekstremt feite mennesker har gjort et valg om å bli slik, så hvorfor er det ene mer akseptert og OK enn det andre? Endret 24. mai 2011 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #144 Skrevet 24. mai 2011 Såg bildet i dag jeg også, bena og rumpa hennes er helt rå. Men herregud magen, er den retusjert eller noe? Det ser ut som en dårlig gjort photoshop-jobb. Altså jeg tror ikke at hun har gjort noe med bildet, men det ser virkelig sånn ut for den magen er så smal at jeg synes det er ekkelt. Sjekk forskjellen mellom lår/rumpe og magen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #145 Skrevet 24. mai 2011 Såg bildet i dag jeg også, bena og rumpa hennes er helt rå. Men herregud magen, er den retusjert eller noe? Det ser ut som en dårlig gjort photoshop-jobb. Altså jeg tror ikke at hun har gjort noe med bildet, men det ser virkelig sånn ut for den magen er så smal at jeg synes det er ekkelt. Sjekk forskjellen mellom lår/rumpe og magen. At hun er smal og slank er det ingen tvil om, men jeg tror nok perspektivet på bildet er med på å forminske midjen litt. Personlig synes jeg Fotballfruen ser flott ut. Jeg hadde ikke klart å være så tynn uten å være usunn, men jeg synes på ingen måte at livet hun lever fremstår som usunt via bloggen hennes. Ja, hun trener mye og har et strengt kosthold, men det gjør da mange idrettsutøvere også - uten at de er sykelige av den grunn? Jeg tror rett og slett at hun har kroppen til å kunne være såpass tynn som hun er, men samtidig sunn. At det er et urealistisk mål for mange, kanskje de fleste andre jenter, det er jeg ganske sikker på. Men hun må da få være seg selv på sin egen blogg?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #146 Skrevet 24. mai 2011 Jeg lurer på hva fruen selv hadde sagt om hun fikk se denne tråden.
Lillemeg25 Skrevet 24. mai 2011 #147 Skrevet 24. mai 2011 Får virkelig flash-back til ungdomsskolen av hvordan dere holder på! "Gjett hva hun sa i dag?! Og så svare hun det og sa det og det og hadde på seg de stygge skoene og svarte det og det og det". Må bare le altså! Er ikke flesteparten av dere voksne mennesker? Sier ikke at dere ikke kan ytre deres mening om damen, men ingen som syns det har gått for langt her..? Hun er absolutt ikke perfekt, men hva hjelper det å lage 7 sider lang tråd om det? Hun kommer jo ikke å forandre seg.. Jeg er helt enig med deg. Lurer på hvor mange hate tråder det finnes om Fotballfruen på KG nå 1
Sofie_22 Skrevet 24. mai 2011 #148 Skrevet 24. mai 2011 For min del så kan jeg ikke si noe annet enn at jeg syns det er gøy å ha noen andre å diskutere fotballfrue.no med, da hele bloggen irriterer meg noe grusomt. Kan du ikke heller bare la være å lese den, så slipper du å irritere deg over den.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #149 Skrevet 24. mai 2011 For min del så kan jeg ikke si noe annet enn at jeg syns det er gøy å ha noen andre å diskutere fotballfrue.no med, da hele bloggen irriterer meg noe grusomt. Samme her. Klikker meg likevel inn noen ganger i uken, bare for å la meg provosere.... Skal prøve å holde meg for fristelsen i framtiden. Dagens bilde er rett og slett tragisk. Lurer på hvilke tilbakemeldinger hun får i fra venner og familie på måten hun framstiller seg selv på. Når det gjelder å kritisere tynne kontra tykke, handler vel førstenevnte i bunn og grunn om at man ønsker å se slik ut. Tviler på at hun hadde løpt maraton hver dag, dersom hun følte hun hadde trengt å lagt på meg noen kg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #150 Skrevet 24. mai 2011 Kan du ikke heller bare la være å lese den, så slipper du å irritere deg over den. Hvorfor kan ikke du bare la andre få irritere seg uten å bry deg? 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #151 Skrevet 24. mai 2011 Kan du ikke heller bare la være å lese den, så slipper du å irritere deg over den. Kan ikke du heller bare la være å lese denne tråden, så slipper du å irritere deg over det som står? 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #152 Skrevet 24. mai 2011 Dette går for langt, 24 i bukser kan 12 åringer bruke. Så usunt idol for mange usikre barn. Hvor mange slanker seg til anoreksia pga denne bloggen, eller hvor mange tar ikke silikon pga Linne sin blogg? Er dette normalt, må vi godta dette? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #153 Skrevet 24. mai 2011 Hvor mange slanker seg til anoreksia pga denne bloggen Jeg har ikke hørt om noen som har gjort det.
Sofie_22 Skrevet 24. mai 2011 #154 Skrevet 24. mai 2011 Kan ikke du heller bare la være å lese denne tråden, så slipper du å irritere deg over det som står? Jo, det kan jeg vel Følte bare for å legge igjen en kommentar denne ene gangen. Skjønner meg ikke helt på mennesker som har behov for å diskutere å "rakke" ned på mennesker de ikke kjenner. Ser det verken som interessant eller gøy.
Fluffe Skrevet 24. mai 2011 #155 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har ikke hørt om noen som har gjort det. Det er sikkert ikke noe man prater om eller.
Stellia Skrevet 24. mai 2011 #156 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har ikke hørt om noen som har gjort det. Ah! Så sålenge du ikke har hørt om eller kjenner noen, så betyr det at det ikke er tilfelle? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #157 Skrevet 24. mai 2011 Ah! Så sålenge du ikke har hørt om eller kjenner noen, så betyr det at det ikke er tilfelle? Ja, det var selvfølgelig det jeg mente
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #158 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg lurer på hva fruen selv hadde sagt om hun fikk se denne tråden. for å si det sånn så har hun sett den, hun sitter hysterisk og googler seg selv hver dag. Og hun har en bruker her inne Endret 24. mai 2011 av Kråkesaks 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #159 Skrevet 24. mai 2011 Ah! Så sålenge du ikke har hørt om eller kjenner noen, så betyr det at det ikke er tilfelle? For å forklare hva jeg mente med det utsagnet: Tror dere ikke det hadde vært store avisoppslag om det hvis ei jente utviklet anoreksia kun pga. bloggen Fotballfrue.no? Jeg ser for meg de avisoppslagene som var da en ungdom hadde tatt sitt eget liv. Denne personen hadde en CD-plate i CD-spilleren sin, av et band som er kjent for å være "depressiv". Dette bandet fikk dermed skylda for at personen tok livet sitt, kun fordi han eller hun hadde hørt på CD-plata deres. Og samtidig kan jeg jo spørre dere som stiller spørsmålet "hvor mange slanker seg til anoreksia pga. denne bloggen?" - kjenner dere noen? Hvilket grunnlag har dere for å anta at det sitter jenter der ute som har fått anoreksia kun pga. Fotballfrue.no?!
Plutseliten Skrevet 24. mai 2011 #160 Skrevet 24. mai 2011 (endret) for å si det sånn så har hun sett den, hun sitter hysterisk og googler seg selv hver dag. Og hun har en bruker her inne Og du vet at hun har bruker fordi?.. Jeg blir rett og slett oppgitt over denne tråden. JA, JA, JA - jeg kunne latt vær å lese tråden. Men jeg føler uansett for å svare i den. Jeg rullet med øynene når denne tråden ble laget (og laget et innlegg med bare et par rullende øyne), fordi den startet som den gjorde - omhandlet kommentarene hun fikk og hva hun svarte. Nå har det blitt til en tråd om hennes personlighet og utseende (atter en gang) og det er omtrent bare negativt. JA - når hun laget blogg ba hun om å bli dømt og snakket om. JA - jeg må tåle at dere har negative meninger og vil uttrykke dem. Det er helt i orden. Men finnes det ikke nok rakke-ned-på-Caroline-tråder? Alt dette er diskutert side opp og side ned flere ganger. er det virkelig SÅ morsomt å rakke ned på folk?! Endret 24. mai 2011 av Kråkesaks 1
Fremhevede innlegg