Gå til innhold

Greit å slå en som klyper deg i rumpa?


Gjest Cosette

Anbefalte innlegg

Gjest Passing by

Mange menn er fysisk underlegne de fleste kvinner.

Du er jo også fysisk underlegen de fleste kvinner. Ville du blitt ett voldssvin mot en kvinne som kom med en så sårbar erklæring? Eller er det bare vold mot menn?

(Det går an å si nei takk, faktisk...det er forventet,)

Først vil jeg påpeke at jeg ikke slår, men bruker kjeftamentet hvis jeg rekker det (Obs, jeg er ikke den anonyme brukeren du siterer, bare for å si det).

Hvorfor skal de vise underlegenheten sin ved å klapse kvinner på baken?

Og hvorfor sammenligner du en sårbar erklæring, som jeg antar er verbal mot det å bli klapset eller kløpet på baken?

Hvorfor skal jeg finne meg i å bli klapset på baken av fremmede menn på trikk eller t-bane eller i forbifarten andre steder? Det skal ikke være nødvendig for meg å si nei takk, for det skal ikke være nødvendig å klapse meg bak uten videre, hvis de ønsker at jeg skal si nei takk så får de spørre meg om de får lov til å ta på baken min før de gjør noe. Jeg liker ikke at fremmede menn tar seg friheter med kroppen min, det er forbeholdt den jeg er i forhold med. Liker du baken min så nøy deg med å se og tenk hvilke tanker du vil så lenge jeg ikke vet noe om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Det går an å si nei takk, faktisk...det er forventet,)

Å si nei takk til hva da? Ikke å bli klapset på baken - ettersom det blir utført før man får uttalt seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at fremmede menn tar seg friheter med kroppen min, det er forbeholdt den jeg er i forhold med. Liker du baken min så nøy deg med å se og tenk hvilke tanker du vil så lenge jeg ikke vet noe om det.

Å si nei takk til hva da? Ikke å bli klapset på baken - ettersom det blir utført før man får uttalt seg.

Helt enig. Akkurat samme syn har jeg på fulle damer som klyper meg i rumpa. Kroppen er mitt tempel, og jeg liker ikke kvinner som tar seg friheter med kroppen min. Det er flere ganger jeg har banket møkka ut av slike damer. Når de våkner opp på sykehuset neste dag, så tipper jeg at de har forstått at de har gått over streken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg påpeke at jeg ikke slår, men bruker kjeftamentet hvis jeg rekker det (Obs, jeg er ikke den anonyme brukeren du siterer, bare for å si det).

Hvorfor skal de vise underlegenheten sin ved å klapse kvinner på baken?

Og hvorfor sammenligner du en sårbar erklæring, som jeg antar er verbal mot det å bli klapset eller kløpet på baken?

Hvorfor skal jeg finne meg i å bli klapset på baken av fremmede menn på trikk eller t-bane eller i forbifarten andre steder? Det skal ikke være nødvendig for meg å si nei takk, for det skal ikke være nødvendig å klapse meg bak uten videre, hvis de ønsker at jeg skal si nei takk så får de spørre meg om de får lov til å ta på baken min før de gjør noe. Jeg liker ikke at fremmede menn tar seg friheter med kroppen min, det er forbeholdt den jeg er i forhold med. Liker du baken min så nøy deg med å se og tenk hvilke tanker du vil så lenge jeg ikke vet noe om det.

NR1: Det er individene selv som avgjør om det er greit med sånt, og hvem som får lov, hvilket kjønn som får lov, alder etc...jeg sa ikke at det nødvendigvis er greit...jeg sa at man skal lære sånt uten bruk av vold.

Dette er jo legitimering av vold mot menn.

Er man så liten og ussel at man skal slå folk som ikke oppfører seg sånn som man selv vil da er man en fare for samfunnet. En tikkende bombe. Det er mishandling.

Lær å si nei. Mange synes det er helt greit med flørting og kroppskontakt.

Jeg kjenner en mann som snøt seg i håret på en han ikke kjente så godt.

"gud så fælt, jeg må kommunisere med mine medmennesker og lære å setter grenser på et voksent, sivilisert vis, boho!! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor sammenligner du en sårbar erklæring, som jeg antar er verbal mot det å bli klapset eller kløpet på baken?

Tenk nå på det hjertebanket lillevapen ville hatt?

I tilegg til å avvise så skal man utsette fyren for vold i tilegg? Eh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...