Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sue84
Skrevet

Vet her er flere av de trådene her Men er det noen som vil bli med meg i 2 måneder :)

så kan vi skrive hver kveld hva vi har trent i løpet av dagen, Så pusher vi hverandre litt? :P

Jeg begynte for 3 uker siden. men har dabbet av nå.

tror kansje jeg trenger hjelp til å klare gå hele veien?

Og har sett flere av de trådene her, men der er så forferdelig mange på de trådene, og der er det som regel snakk om og gå ned maaange mange kilo.. Men her går man ned hvor mye man vil, ;) Og legger av feks hver søndag til måling og veie seg :)

I need a workout buddy :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Jeg vil gjerne være med! Jeg er 21 år og bestemte meg for å gå ned 10 kilo.

Jeg begynte å trene og spise sunt 7. april og har gått ned 4 kilo. Jeg er altså nesten halvveis :)

I går jogget jeg i 40 minutter og trente styrke i 10 minutter. Jeg synes stryketrening er forferdelig kjedelig, men presser meg selv til å gjøre det.

Hvor mange kilo ønsker du å gå ned og hvor mye trener du?

Startvekt 7.04.2011: 65 kg.

Vekt nå: 61 kg.

Mål: 55 kg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også med!!

Jeg skal i første omgang ned 9 kilo, jeg begynnte i påsken, (har faktisk ikke smakt snop siden), og har gått ned fra 73 til 68 kg. :jepp: Målet er 60 før sommeren. :)

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Plass til en til?

Jeg vil også være med.

Trenger støtte for å klare dette.

Mitt store problem er SNOP og at jeg ikke klarer å kutte det ut.

Nå skal jeg ta en dag av gangen.

Starter imorgen:)

Vekt: 72

Mål: 60

Eneste minuset er at jeg håper på å bli gravid, men det skal ikke hindre meg i å bli sunn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også være med! :) Har 4 uker på meg...

Min nåværende vekt: 51 kg

Målvekt: 47 kg :)

Skrevet

Hei! Så gøy at vi blir så mange :)

Jeg har det samme problemet som deg, Nissi. Godteri er min absolutt største utfording. Men den første tiden er verst også går det lettere etterhvert :)

Trener dere mye eller? :)

Gjest sue84
Skrevet

Åhh så gla jeg ble når dere er med :D

Vekt nå: 63 kg.

Mål: 58 kg!

Vil egentlig ned til 53 kilo.. men tør ikke satse så stort ;)

Jeg begynte for 3 uker siden, og har ikke gått ned en fjert, så tengte kansje det vil funnke med litt hjelp ;)

Jeg har fulgt et treningsprogram fra shape up, men tror jeg vil step it up litt :) Har kjøpt meg trenings rockering. begynt og trene på wii fit ijen (som har vert nedstøva i et år) skal ha meg ab sircle pro, og har lastet ned noen treningsprogram :)

det jeg har jort hittil er jogging og intervall, og litt styrke, sit ups++ Men med det tempoet blir ikke jeg bikiniklar..

min største last er vell mat. og energidrikk.. drikker flere for dag og klarer meg ikke uten, skal prøve roe ned litt på det. Jobber nattevakt på hotell så blir litt småspising om nettene. ikke bra ;) Jeg er heeldigvis ikke noe godtemenneske, men har vell andre ting som veier opp for det :)

Slik, det var meg :D

Idag må jeg skuffe og si jeg bare har trent 4 min med rockering.. Er ikke alltid like lett pgav jobben.

Gjest sue84
Skrevet

Har noen noe småtips og komme med kansje?

Jeg feks har begynt å spise all mat med kinapinner ;)

(ikke brødskiver og slikt self)

med pinner spiser jeg vertfall en 3jedel av det jeg gjør til vanlig, for jeg tar mye mindre biter og spiser mye saktere.. Så det er faktisk et utrolig bra tips :)

Og jaa, kan bli godtesyk avogtil. men da kjøper jeg meg bare en slikkepinne.. tenger at jeg bruker like mye tid på den som på og gaffle i meg en godteskål ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser mye knekkebrød, omelett, kylling, salat og fisk og frukt. Om jeg får lyst på snop, så spiser jeg en håndfull med valnøtter. :)

Skrevet

jeg vil å!!!

er 64 nå men vil først ned til 60....egentlig bare stramme litt opp

har STORT problem med snop,kaker,is....

prøver å trene 3 ganger i uka men trenger ett spark bak innimellom

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Jeg er også med.

Vil gå ned til 56-57 kg.

I dag veier jeg 58,4 kg.

Målet er 2 kg på ca 4 uker.

Endret av fersk lærer
Skrevet

Ja jeg er med :)

Jeg har til nå gått ned 8,1 kg siden start som var 23 februar 2011, og jeg vil gjerne ned til 55 kg, alt etter hvor mye som må av får å få vekk litt lår og mage :sjenert:

Jeg veier nå 60,6 kg og er 1.61 høg. Mye mage enda desverre. :tristbla:

Litt om hvordan jeg har planer om å få dette til kanskje?

Jeg har byttet ut brød med knekkebrød, snop kun lørdag - og da ikke noe særlig mye. Proteinpulver siden jeg ikke spiser kjøtt. Chips og sjokolade er veldig fy fy! Popcorn er en fin erstatter og atkins sjokoladebar viss det er krise.

Nå er det jo også sommertid så da er det jo masse god frukt i butikkene! Jeg handler inn jordbær og melon i bøtter og spann for tiden, NAM :)

Jeg trener 3-4 ganger i uken, mye spinning pga jeg har beinhinnebetennelse. Også litt styrketrening innemellom, er litt for dårlig til akkurat det. Kanskje sett meg ett lite mål om å øke litt der.

Skrevet

Motiverende at vi er så mange! :)

Jeg har vært på joggetur i dag og sitter igjen med supergod samvittighet :)

Jeg spiser mye havregryn, kylling, cottage cheese, egg, salat, wok og lignende. Og trener 5 ganger i uken. Jeg tror kroppen min fikk litt "sjokk" de første ukene for da raste jeg ned i vekt. Nå står vekten derimot litt stille, men jeg må bare fortsette med godt mot og ikke gi opp :)

Gjest apekattenico
Skrevet

I dag tok jeg

3x50 armhevinger

3x50 situps

3x15 hangups

Løp 15 km på 1t7min.

Veide 92,7 kg i dag tidlig.

Godt fornøyd.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil også bli med:

Start vekt: 64 kg

Mål vekt: 57 kg

Skal prøve å jogge to ganger i uken, og trene stryke to ganger i uken, og kostholdet skal jeg legge om til lav karbo.

Skrevet

I dag tok jeg

3x50 armhevinger

3x50 situps

3x15 hangups

Løp 15 km på 1t7min.

Veide 92,7 kg i dag tidlig.

Godt fornøyd.

H*lvete du er rå! Stå på:)

Skrevet

Har ikke fått trent i dag pga er ikke form. Men fikk trent spinning og styrke i går. :)

Mat i dag har vært 3 knekkebrød og 3 og ett halvt rundstykke. Ja jeg vet, helt feil. Gleder meg til å bli bedre så jeg orker å spise skikkelig og masse frukt :)

Gjest sue84
Skrevet

Så gøy at så mange er med :) Hehe.. jeg hadde null energi til og gjøre noe idag, men jeg måtte jo for jeg må jo skrive det jeg gjør her inne.. så dette kan funnke bra :)

sykla 30 min idag.

rokkering 6 min (må ta lite i begyndelsen siden jeg nettop har begynt)

knebøy 30x3 :)

ikke så suuperbra dag, men jeg kom meg ut takket vere dere :D

Dere er kjempeflinke :) stå på! :D

Skrevet

Så bra, Sue84! Det er bra at motivasjonstråden fungerer!! Jeg er midt i eksamensperiodeb nå og bruker den daglige treningen som en pause fra lesningen :-) men snart er jeg i full gang med sommerjobb og håper at motivasjonen fortsetter selv om jeg er i full jobb...

Skrevet

Dårlig start på mandagen. Syns faktisk jeg er litt merkelig, klarer meg så fint til vanlig. Men når jeg ikke er i toppform blir det fort slikt. Fy meg :/ også den kvinnelige uken i tillegg, kanskje derfor jeg er så svak?

Skal hjem å legge meg på sofaen etter jobb og prøve å bli klar til spinning og styrke i kveld. :)

Håper alle andre hadde en mer sunn start på dagen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...