Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen får bare ikke pupper, nettopp. Vet om mange jenter som defintivt ikke er på slankern, og de har ikke pupper, og de har aldri hatt det! Herregud, Vinnie, er du virkelig så dum?

Er det disse kvinnene som aldri får pupper vi diskuterer? Diskuterer vi ikke de kvinnene som har hatt former men som er så avmagrede at de har mistet de?? AB er du virkelig så dum, nå må du begynne å følge med litt da! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Innlegg 104 av benedicte 22

Hun var sykelig tynn ja. Enten er benedicte22 bare ute etter å provosere eller så har hun en forvridd bilde på kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det disse kvinnene som aldri får pupper vi diskuterer? Diskuterer vi ikke de kvinnene som har hatt former men som er så avmagrede at de har mistet de?? AB er du virkelig så dum, nå må du begynne å følge med litt da! :rope:

Så vi rakker ned på formfulle jenter som har slanket seg, og forteller dem hvor grusomme og mandige de ser ut, mens en jente som har denne kroppen fra naturen av telles liksom ikke? Mener du at hun ikke er maskulin da kanskje? Det er like frekt uansett spør du meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diskutert det bildet benedicte la ut i innlegg 104. Vet ikke hvem dere diskuterer? Er vel heller noe uklart.. Ja jeg mener og står for at kvinner som er så avmagrede blir seende mer mandige ut enn en normalvektig jente. Det er jo logisk når de mister former da.. Det finnes ikke jenter som er så tynne fra naturen sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobben

Jenter skal være tynne, helst over middels høye, ha et snev av former - men samtidig også en sixpack, mens menn skal være kjempekraftige, bamseaktigbe, myke og høye.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Synd former er noe man blir født med da, og ikke har noen ting med fett å gjøre! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sevfølgelig har det med fett å gjøre, underhudsfettet er med på å gjøre oss kvinnelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha.. Synd former er noe man blir født med da, og ikke har noen ting med fett å gjøre! ;)

Jeg bruker i hvertfall "former" om noen som har litt fett på kroppen, sier figur om hvordan de er født. Uansett bare ordkløyving, hun tynne dama der var ikke noe fin. Kvinner skal være myke, ikke knoklete.

Våger meg til å reposte jenta fra tidligere i tråden. Hun er myk og fin. Kan se der trusa strammer rundt midjen at hun har passe fett på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sevfølgelig har det med fett å gjøre, underhudsfettet er med på å gjøre oss kvinnelige.

Big tits doesn't count if you're fat! ;) Jeg har lite fett på kroppen, men har C-cup. Vet også om en del overvektige som nesten er flate.. Hva sier du til det? Jeg vet også om et par syyykt tynne jenter som har ganske brede hofter. Hvorfor det? Ikke pga. fettet hvert fall.. Så nei, former har ingenting med fett å gjøre. Ja, visst kan man få større pupper og rumpe av mer fett, men vet du hva? Som sagt har veldig lite fett på kroppen, men jeg har ganske så stor rumpe i forhold til resten:p Så, konklusjonen min er igjen: big tits(or ass) doesn't count if you're fat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

er man hunkjønn er man kvinnelig. er ikke antall kg som avgjør det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at folk som trener mye og har bra kropper ikke tells i så stor grad. De har svettet utrolig mye for å oppnå det. Er som at en person er litt flink i matte fordi h*n øver matte hele tiden. Altså, strebere.

De som blir beundret er de som er naturlig flink i matte, uten å måtte streve noe særlig. Naturtalenter. Det er de jeg liker.

Jenter som er tynne har med unntak nesten alltid "fine" mager, med fine mener jeg flate mager. Og flate mager er ikke alltid så fine, har mye å si på hvordan navlen er, fasongen osv.

Jenter som har "fine" kropper når de er ganske slanke opplever noe annet når de legger på seg ti kg. Da får de plutselig stor mage, og har en kropp som er alt annet enn timeglass. Tynne jenter blir avskrevet, med mindre fysikken er eksepsjonelt bra.

De fleste har ikke ordentlig timeglassfigur, de har bare vanlig kjedelig fasong, og alle jenter har naturlig innsvinging i livet. Det som utgjør timeglass er hvor stor den innsvingingen er. Innsvingin betyr ikke automatisk at det er timeglass.

Lillelårdine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

I øynene til en mann så har det noe å si. Hvis det fortsatt har noen betydning da.. Hun knokkel-dama er for tynn til å være tiltrekkende rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Big tits doesn't count if you're fat! ;)

Tøv. Har man former, så har man former - uansett om man er slank eller feit. Det er så patetisk når heterofile jenter går rundt og er skråsikre på hva ALLE menn liker/ikke liker. Menn (og for den saks skyld også visse jenter) kan tenne på hvilke jenter de selv vil. Og selv om de fleste synes det er penest med store pupper på en formfull dame, så finnes det også mange menn som liker lubne jenter med små pupper.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Tøv. Har man former, så har man former - uansett om man er slank eller feit. Det er så patetisk når heterofile jenter går rundt og er skråsikre på hva ALLE menn liker/ikke liker. Menn (og for den saks skyld også visse jenter) kan tenne på hvilke jenter de selv vil. Og selv om de fleste synes det er penest med store pupper på en formfull dame, så finnes det også mange menn som liker lubne jenter med små pupper.

+ 1 ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med tanke på alt du skriver her, bør vel egentlig puppene dine ha en ganske sentral rolle i diskusjonen? Jeg antar at du ikke hadde særlig til BH-størrelse innen operasjonen, likevel snakker du stygt om de som ikke har pupper? Mener du kanskje at alle kvinner med små pupper skal operere seg?

Hvor vidt du er slank eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, da jeg har sett store forskjeller på kropper som både har lik vekt OG høyde. Sett med logiske øyne er du mest sannsynlig chubby, i og med at du er blant de som spyr ut stygge ting om de som faktisk har en sunn ideal-kropp.

Er dette chubby?

edit: slettet bilde

Endret av Vinnie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk, ikke verdens strammeste men nærmer meg 40 da :)

Wow, er det deg på bildet? Og du er nesten førti?? Jeg er en jente på 21 som har nesten lik kropp, bare litt tynnere og mindre pupper, og jeg er skikkelig fornøyd. Og du er nesten dobbelt så gammel som meg og har lik kropp?? Du ser fantastisk ut! Trener du mye?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...