Gå til innhold

Tabu å syntes at bryllup er kjedelig?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Og husk at alle ekteskap er mellom mann og kvinne, for det var slik gud skapte det og slik gud ville ha det.

Det provoserer dritten ut av meg hver gang jeg hører det i kristne bryllup.

God grunn til å ikke gifte seg i kirken. Jeg kan ikke stå foran en prest å love at jeg skal elske og ære og bla bla bla ovenfor gud og jesus og hellige ånd og ikkevetjeghva, da juger jeg jo nesten da, siden jeg ikke tror på det greiene der. Men så er det den fordømte tradisjonen. Er jo tradisjooon, måå jo gifte seg i kirka. Trur ikke det. Var en gang i kirkebryllupet til en skikkelig metal-dude med langt svart hår og ei alle visste hadde hatt seg med halve bygda. Da tenkte jeg det, dem står der å juger. Så får de unger og så skal de stå der å juge en gang til om at de skal oppdra dem etter den kristne tradisjon. Bullshit. Men det er kanskje en annen diskusjon, bare fikk blod på tann jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha....tror jeg tisser på meg snart.

Nå har jeg bare vært i et bryllup og en vielse med hageselvskap.

Blir jo litt hva man gjør det til selv, men ja....bryllup er kjedelig. Vielse i kirke er kjeeeeedelig.

Nå er det ikke mange dagene til vi skal gifte oss og jeg skulle gjerne vært gjest i mitt eget bryllup for å se hvordan det ble.

Vi er få, orker ikke mange tanter av tanter. Dette er folk vi liker å være sammen med, og da håper jeg det ikke blir så ille. Blir mer som en hyggelig sammenkomst.

Men vigsleren vi skal bruke var på besøk og snakka om så fint det ville være om noen ville synge, eller lese dikt eller ha en tale under vielsen. Og jeg bare NEI, booooring. Kort og greit.

Men neeei det er så hyggelig. Så jeg måtte spørre hvor lang vielse han pleier å være med på. 45MIN! Jeeeez.....det orka ikke jeg. Så nå blir det vielse på ca 15 min. MEn jeg vurderer innslag av denne:

Hva tror dere?

Men vil dere komme med aliminumshattene deres kan jeg sikkert lage et singelbord til dere borti hjørnet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOOOOD!

Totally min nye favorittsang!! hehe da skulle jeg seriøst vurdert polynese også!!

Jeg kommer vøtt! Stiller opp med hjemmesydd kjole også, hvis dere sender alt som dere noensinne har gjort sammen i en plastsekk..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, seff.

Togbilleter, reisedokumenter, tomme kondompakker, kvitteringen fra alle steder vi har spist på. Sengetøyet vi hadde sex i første gang. En bit av senga også by the way.

Litt av sanden der han sa han elska meg første gang, og havet da siden det var der. Står på norgesglass. Første rosa han ga meg. Skal skrive ut msn samtalene vi hadde og jeg. og alle bildene. Alle kort til blomster/gaver som er gitt. Papiret jeg skrev frieriet på. Graviditetstesten. Bestemortrusene jeg måtte gå med elefantbind i etter fødselen. Og så har jeg en flik av papiret av alle sjokolader vi har delt på. En bit av vår første sofa, for den har vi ikke lengre. Hmmm....tror det var alt.

Bare tenkte du kunne få dannet deg et bilde for du har ikke så mange dagene på deg etter at du har mottatt det.

Men da blir det den sangen på repeat siden den er så kul og fin :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, seff.

Togbilleter, reisedokumenter, tomme kondompakker, kvitteringen fra alle steder vi har spist på. Sengetøyet vi hadde sex i første gang. En bit av senga også by the way.

Litt av sanden der han sa han elska meg første gang, og havet da siden det var der. Står på norgesglass. Første rosa han ga meg. Skal skrive ut msn samtalene vi hadde og jeg. og alle bildene. Alle kort til blomster/gaver som er gitt. Papiret jeg skrev frieriet på. Graviditetstesten. Bestemortrusene jeg måtte gå med elefantbind i etter fødselen. Og så har jeg en flik av papiret av alle sjokolader vi har delt på. En bit av vår første sofa, for den har vi ikke lengre. Hmmm....tror det var alt.

Bare tenkte du kunne få dannet deg et bilde for du har ikke så mange dagene på deg etter at du har mottatt det.

Men da blir det den sangen på repeat siden den er så kul og fin :rodmer:

Den kjolen kommer til å bli så PRICELESS!! Jeg kommer til å være den peneste på hele festen! :D

Seriøst jeg har hørt den sangen noen ganger nå..haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen kommer til å bli så PRICELESS!! Jeg kommer til å være den peneste på hele festen! :D

Seriøst jeg har hørt den sangen noen ganger nå..haha

Bare du ikke overgår min kjole så.

http://minvri.files.wordpress.com/2009/01/hello-kitty-wedding-gown.jpg

Bare at jeg har fått enda større skjørt på min. Godt kjæresten min er sterk så når vi skal danse tett må han holde meg hardt så vi faktisk kommer inntil hverandre.

Og sangen i seg selv er egentlig litt genial.

Når jeg prøvde å løpe, jeg prøvde å løpe og gjemme meg.

Men Jesus kom og fant meg og han rørte meg ned på innsiden.

Han er som Mountie, får han alltid sin mann, og han vil zappe deg på alle måter han kan.

Zap.

Img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahahahaha jeg døøøøør... :skratte:

Kjolen min vil ikke være like..ehm..rosa? Dog noe større, siden jeg må lime på så som er viktig for dere..:D

Kanskje jeg ska feste en ipad til magen som en teletubby og vise den musikkvideoen hele festen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg fikk akkurat høre en historie som jeg selvfølgelig må dele her inne! Ei venninne av meg kunne fortelle at de er invitert i bryllup, men, wait for it.. bare til kaffe.. I UTLANDET! Hva faen er det?! :skratte: :skratte: :skratte: Hvem i all verden er det som gidder å reise ut av landet for kaffe?! Seriøst, hva heter syndromet som gjør at folk blir totalt sveiseblinde og fjerne i det de begynner å planlegge bryllup?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Haha....tror jeg tisser på meg snart.

Nå har jeg bare vært i et bryllup og en vielse med hageselvskap.

Blir jo litt hva man gjør det til selv, men ja....bryllup er kjedelig. Vielse i kirke er kjeeeeedelig.

Nå er det ikke mange dagene til vi skal gifte oss og jeg skulle gjerne vært gjest i mitt eget bryllup for å se hvordan det ble.

Vi er få, orker ikke mange tanter av tanter. Dette er folk vi liker å være sammen med, og da håper jeg det ikke blir så ille. Blir mer som en hyggelig sammenkomst.

Men vigsleren vi skal bruke var på besøk og snakka om så fint det ville være om noen ville synge, eller lese dikt eller ha en tale under vielsen. Og jeg bare NEI, booooring. Kort og greit.

Men neeei det er så hyggelig. Så jeg måtte spørre hvor lang vielse han pleier å være med på. 45MIN! Jeeeez.....det orka ikke jeg. Så nå blir det vielse på ca 15 min. MEn jeg vurderer innslag av denne:

Hva tror dere?

Men vil dere komme med aliminumshattene deres kan jeg sikkert lage et singelbord til dere borti hjørnet ;)

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Det jævligste av det jævlige er at den videoen kan minne om et helt vanlig familieselskap i slekta mi! :skratte: :skratte: :skratte: Arrrrrh, og pappa lurer på hvorfor vi aldri er med til slekta hans.. :lur:

Jeg kommer, aluminiumshatten er pusset og pen! :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat høre en historie som jeg selvfølgelig må dele her inne! Ei venninne av meg kunne fortelle at de er invitert i bryllup, men, wait for it.. bare til kaffe.. I UTLANDET! Hva faen er det?! :skratte: :skratte: :skratte: Hvem i all verden er det som gidder å reise ut av landet for kaffe?! Seriøst, hva heter syndromet som gjør at folk blir totalt sveiseblinde og fjerne i det de begynner å planlegge bryllup?

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Lukter jeg Gjestzilla weddingcrashers i det bryllupet? :P hehe neida..

Det syndromet heter Bridezilla syndromet.. er dessverre ikke kurerbart, ei heller finnes det noen forhåndsregler bortsett fra å lese denne tråden gjentatte ganger fra veldig ung alder (begynn gjerne som godnatthistorie mens barna er små)

Symptomene er ekstrem selvopptatthet, urimelige krav, panikkanfall over dasskurver, tempertantrums og nærtagenhet ut av en annen verden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Bare du ikke overgår min kjole så.

http://minvri.files.wordpress.com/2009/01/hello-kitty-wedding-gown.jpg

Bare at jeg har fått enda større skjørt på min. Godt kjæresten min er sterk så når vi skal danse tett må han holde meg hardt så vi faktisk kommer inntil hverandre.

Og sangen i seg selv er egentlig litt genial.

Når jeg prøvde å løpe, jeg prøvde å løpe og gjemme meg.

Men Jesus kom og fant meg og han rørte meg ned på innsiden.

Han er som Mountie, får han alltid sin mann, og han vil zappe deg på alle måter han kan.

Zap.

I....have...no....words! :blink: :blink: :blink:

Img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den var fin jeg =/

Det synes jeg og etter at jeg har hørt "jesus is a friend of mine" fem ganger på rad.. :eeeh:

Hjernevaska.. tror det var ZAP som gjorde det..! :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

syns den var fin jeg =/

Det var jo selvfølgelig det jeg mente! Den var så fin at jeg ble stum! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Er det forresten bare meg som syntes den sangen får Jesus til å høres ut som en sci-fi voldtektsmann fra helvete? Zap meg her og zap meg der liksom.. :snurt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Lukter jeg Gjestzilla weddingcrashers i det bryllupet? :P hehe neida..

Det syndromet heter Bridezilla syndromet.. er dessverre ikke kurerbart, ei heller finnes det noen forhåndsregler bortsett fra å lese denne tråden gjentatte ganger fra veldig ung alder (begynn gjerne som godnatthistorie mens barna er små)

Symptomene er ekstrem selvopptatthet, urimelige krav, panikkanfall over dasskurver, tempertantrums og nærtagenhet ut av en annen verden!

Hadde det vært felles bekjente skulle jeg benyttet anledningen til å gå fullstendig bananas! :skratte: Min venninne trodde ikke hun hadde tenkt å gå, men jeg informerte selvfølgelig om at hun uansett må sende gave når folk er så greie å invitere henne på kaffe i utlandet! :nigo:

Jeg foreslår at neste TV-aksjon samler inn midler til forskning på Bridezillaisme.. jeg skal gi så det svir og mer til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært felles bekjente skulle jeg benyttet anledningen til å gå fullstendig bananas! :skratte: Min venninne trodde ikke hun hadde tenkt å gå, men jeg informerte selvfølgelig om at hun uansett må sende gave når folk er så greie å invitere henne på kaffe i utlandet! :nigo:

Jeg foreslår at neste TV-aksjon samler inn midler til forskning på Bridezillaisme.. jeg skal gi så det svir og mer til!

Ja, hun dama er klar for en intervention ala dr phil på hu dama ass..:O

Once I tried to run, I tried to run and hide.

But Jesus came and found me and He touched me down inside.

He is like mountie, He always gets His man, and He'll zap you any way he can.

Zap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, hun dama er klar for en intervention ala dr phil på hu dama ass..:O

Once I tried to run, I tried to run and hide.

But Jesus came and found me and He touched me down inside.

He is like mountie, He always gets His man, and He'll zap you any way he can.

Zap.

Vanligvis er det at fremmede menn løper etter deg og "touch you deep inside" en uting som slås opp på førstesidene av landets aviser.. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er det at fremmede menn løper etter deg og "touch you deep inside" en uting som slås opp på førstesidene av landets aviser.. :skratte:

Hahahaha jeg vil ikke at jesus skal touch me deep inside.. Det er forbeholdt kleshengeren, og Optimusa Primula når den tid kommer!

Jeg har hørt den sangen seks ganger nå.. snap me out of it!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...