Gå til innhold

Deg som person :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke klumper i maten min, jeg får fnatt av klumper i maten min...

eks. god morgen yoghurten hadde i en periode små klumper av frukt oppi seg, jeg taklet det ikke og måtte sitte å plukke ut alle de små "klumpene". Jeg klarer heller ikke å spise jordbær syltetøy pga. de store jordbærklumpene. :fnise:

Ikke jeg heller. Takler ikke syltetøy med klumper i. Men yoghurt med små melonbiter går greit fordi de er ikke myke. Jeg hater mushy jordbær klumper da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater når folk spiser banan i nærheten av meg. Jeg syns det er ekkelt fordi mange lager så ekkel smatte lyd når de spiser banan, og jeg kan lukte banan lukt over alt. Jeg spiser selv aldri banan. Smaken er helt grei, men konsistensen er ekkel. :eeeh:

Skrevet

Jeg takler heller ikke klumper i maten.

Og når jeg spiser brødskrive må jeg alltid spise fra bunnen og opp mot skorpa (ikke sidelengs som jeg ser at mange gjør), og hvis jeg f.eks har salami med agurk på MÅ jeg ha en liten bit salami, litt agurk og skorpe på den siste biten jeg tar :fnise:

For noen år siden hadde jeg tvangstanker hvor jeg måtte ta på hår jeg syns var fint/spesielt. Jeg tok på en del fremmedes hår den sommeren når jeg var på festival :sjenert: Jeg har enda en merkelig trang til å ta på håret til folk, men nå kan jeg styre meg nok til å la vær.

Skrevet (endret)

Den ene lillefingeren min er 14mm kortere enn den andre. Den er også tynnere.

( Det ser faktisk ikke rart ut, hvis jeg ikke setter lille fingrene ved siden av hverandre )

Endret av Pzzt
Gjest Anuket
Skrevet

Jeg har en greie for filmmusikk...jeg kan få frysninger av å bare høre på soundtracket til en film. Forøvrig spiller det ingen rolle hvor kraftig filmen suger - er soundtracket bra var filmen like bra! :fnise:

Jeg elsker popcorn, simpelthen elsker det. Ifølge kjæresten min får jeg et merkelig uttrykk i ansiktet (lese puppyeyes - tiggende blikk) og spør etter popcorn på de merkeligste tidspunkt. Favoritten er forøvrig popcorn med sukker! Nam nam!

Livredd for edderkopper - jeg var "innestengt" på badet i hele 30 min før jeg turde å drepe edderkoppen som satt rett under dørstokken til baderomsdøren. Jeg sendte nødanrop til samboeren min og

Skrevet

Det mest sexy jeg vet om er jenter som kan spille klassisk musikk på piano eller et strykerinstrument.

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg takler heller ikke klumper i maten! Får helt fnatt av det, særlig klumper i yoghurt og syltetøy.

Jeg er egentlig ganske flink til å synge, men tør knapt å synge "ordentlig" i kor. Er redd for at det bare er jeg som synes det høres fint ut (jeg er ganske musikalsk og langt fra tonedøv, men likevel...kjenner mange "hør på meg, jeg er så flink"-jenter, og vil ikke være sånn) . Det er faktisk en av grunnene til at jeg ønsker meg bil, sånn at jeg kan synge alene i bilen :ler: Jeg prøvde å synge litt foran folk i fjor påske, men følte alle ble så stille og det var så rart..

Jeg hater også lyden fra fryseren når jeg tar ut mat! *grøss*

Jeg er veldig følsom, og jeg er mørkredd. Men prøver selvfølgelig å fremstå som "tøff" og "whatever", selv om jeg inni meg tenker "Waah! Hva var den lyden?!". Alltid jeg som sier "slapp av, det er bare vinden", men jeg føler meg egentlig som den mest pysete av alle :sjenert:

Skrevet

- jeg lærte å lese og skrive som 5-åring, noe alle syns var veldig interessant da, husker jeg, men har ikke inntrykk av at det er like imponerende i dag :ler:

Jeg var enten fire og et halvt eller fem da jeg lærte å lese og skrive. Storebroren min hadde begynt på skolen og fikk det for seg at han skulle lære meg det. Foreldrene våre trodde jeg var for ung, men etter å ha lært meg ett ord "stopp," hadde jeg skjønt hvordan det hang sammen.

Stolt gikk jeg bort til mamma og pappa og fortalte at jeg ikke trengte å gå på skolen. For jeg kunne jo lese, og det var jo det de lærte på skolen. :roll:

Skrevet

Jeg får abstinenser om jeg ikke tar den bakerste varen i butikken.

Skrevet

Den ene lillefingeren min er 14mm kortere enn den andre. Den er også tynnere.

( Det ser faktisk ikke rart ut, hvis jeg ikke setter lille fingrene ved siden av hverandre )

Har du målt?

Gjest Consensio
Skrevet

Har du målt?

Nei, hun tippet sikkert bare at det var akkurat 14 mm ....

• Liker 2
Skrevet

Har du målt?

Legen har, de har holdt et lite øye med fingeren siden jeg var født :) Sist måling var for 3 år siden.

Skrevet

Jeg har en greie for filmmusikk...jeg kan få frysninger av å bare høre på soundtracket til en film. Forøvrig spiller det ingen rolle hvor kraftig filmen suger - er soundtracket bra var filmen like bra! :fnise:

Filmen blir ihvertfall mye bedre med god musikk. :) Jeg liker også ofte filmmusikk. Jeg pleier gjerne å like musikk ekstra godt om jeg hører den sammtidig som jeg ser en film eller et clip. Spesielt glad i episk og actionmusikk i eventyr, action og spenningsfilmer. Trailermusikk o.l. episk musikk er spesielt kult, det er ihvertfall noe å få frysninger av.

Skrevet

Jeg også får frysninger av filmmusikk. Elsker Two Steps from Hell, de lager utrolig mye bra musikk! Også fikk jeg helt frysninger av musikken til Bogdan. :rodmer:

Gjest Anuket
Skrevet

Jeg også får frysninger av filmmusikk. Elsker Two Steps from Hell, de lager utrolig mye bra musikk! Også fikk jeg helt frysninger av musikken til Bogdan. :rodmer:

ååå Two Steps From Hell er bare helt fantastisk!

Skrevet

Det er de! :jepp:

Skrevet

Jeg fikser ikke "menneskelige lyder" - sånn som hosting, harking og snufsing. Klarer heller ikke høre på at noen pusser tennene sine.

Eller tygger tyggis. Eller puster tungt. *Grøsser bare ved tanken*

Skrevet

Da blir det sikkert lett for deg med samboer, Batteri. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det i ørene hvis jeg spiser noe sterkt eller drikker noe med kullsyre...

Skrevet

* Jeg hater også klumper i syltetøyet, med mindre det er hjemmelaget jordbærsyltetøy.

* Jeg synes det er ubehagelig å sitte ut mot midtgangen på f.eks tog, buss osv, vil helst sitte innerst ved vinduet (der det er mulig).

* Jeg har fem NM-medaljer hvor to av de er gull.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...