Gjest *smak* Skrevet 16. mai 2011 #41 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har en pupill som er skjev, altså den er ikke midt på øyet... kjekt å være litt særegen he he
The Kitten Skrevet 16. mai 2011 #42 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har vært i 22 land, fordelt på 4 verdensdeler. Jeg har nordisk afrohår, men retter det ut. Jeg har klart å gå inn på et privat strippeshow, til en kvinnelig stripper.
Gjest Lacus Skrevet 16. mai 2011 #43 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er ikke lenger alene! Vet du noe om hva som forårsaker det? Kanskje vi har noen merksnodige feilkoblinger i det ene øret, eller noe sånt Jeg aner ikke. Det må jo være en feilkobling. Litt rar plass å plassere en nerve som gjør at man hoster da
K.B.E Skrevet 16. mai 2011 #44 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er venstrehendt. Jeg har vært med på en verdensrekord.
Suzy Skrevet 16. mai 2011 #45 Skrevet 16. mai 2011 Jeg fikser ikke å ta i bomullsdotter (eller sånne smikefjernebomullspads) - det lager en sånn horribel knirkelyd som jeg kjenner i hele kroppen, så om jeg tar på det så får jeg gåsehud over hele meg og grøsser Jeg er allergisk mot kylling. Og mot paranøtter.
Ciara Skrevet 16. mai 2011 #46 Skrevet 16. mai 2011 Interessant er det vel ikke, men: -Jeg kan bøye de øverste leddene på fingrene uten å bøye de nederste, de fleste synes det er merkelig -Da jeg var nyfødt var jeg studieobjekt for et legeteam -Jeg forbinder ord (og særlig navn) med farger
Mezzo Skrevet 16. mai 2011 #47 Skrevet 16. mai 2011 Eg brukar å klø meg i nasa med q-tips når pollenallergien er på det verste. Langt oppi altså
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #48 Skrevet 16. mai 2011 jeg er så til de grader positiv. jeg er for aktiv dødshjelp. jeg sitter å leser om dyr 2-12timer hver dag, pågått i 8 år nå, unntaget er når jeg er i oslo eller utlandet på seminar om katter eller hunders språk og behov.
Gjest HunterLady Skrevet 16. mai 2011 #49 Skrevet 16. mai 2011 - Jeg er fanatisk opptatt av å ha det rent. Elsker å vaske og hater matsøleri. - Liker ikke å motta oralsex - Synes rødvin er noe av det beste som finnes! - Synes muskler er sexy. På kvinner. - Om jeg er alene hjemme (uten samboer), så sjekker jeg alltid hele leiligheta før jeg legger meg. Inkludert under senger og inni skap. Må forsikre meg om at leiligheten er tom. Er livredd for mordere og pedofile snikere på rommet til sønnen min.. Dont blame me, blame the world! - Liker kryssord og kunnskapsquizer - Mener at harryfolk er dumme folk. Inkluderer de som stemmer Frp!
Ibanez Skrevet 16. mai 2011 #50 Skrevet 16. mai 2011 Jeg begynner alltid å hoste når jeg bruker Q-tips i det ene øret (orker ikke sjekke hvilket akkurat nå, men jeg tror det er det venstre). Samme her -Jeg har vært med i en legeeksamen som en ekte pasient. Jeg var altså innlagt på sykehuset med noe helt merkelige magesmerter der magen var hard som stein. De spurte om jeg ville være pasient for en legeeksamen (med samme problem) og jeg sa ja Altså en praktisk eksamen. Spennende da, var vel for 3 år siden og da var jeg ca 16 år. -Jeg gikk opp 10 kg når jeg brukte en medisintype. Fikk matlyst som en hest. - Er avhengig av snus
Lunivere Skrevet 16. mai 2011 #51 Skrevet 16. mai 2011 Jeg får angst av tights. Jeg samler på fargerike hårstrikk. Jeg organiserer innholdet i sminkepungen min etter farge. Jeg har blitt dratt opp på scena og "strippa" på strippeklubb i Praha.
Antlers Skrevet 16. mai 2011 #52 Skrevet 16. mai 2011 Samme her -Jeg har vært med i en legeeksamen som en ekte pasient. Jeg var altså innlagt på sykehuset med noe helt merkelige magesmerter der magen var hard som stein. De spurte om jeg ville være pasient for en legeeksamen (med samme problem) og jeg sa ja Altså en praktisk eksamen. Spennende da, var vel for 3 år siden og da var jeg ca 16 år. Velkommen i klubben Neste gang du er pasient i en legeeksamen må du huske på å spørre hva det er for noe rart med ørene våre 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #53 Skrevet 16. mai 2011 Jeg kan se i kryss og styre hvert øye i ulike retninger. Pleier å gjøre det hvis jeg møter vrange uhøflige mennesker, f.eks. i skranken på flyplassen, mens jeg holder for ørene og sier "æææææ". De blir visst redd for at jeg klikker og plutselig er det ikke måte på service. 5
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #55 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er fortsatt litt usikker på definisjonen av nteressant i denne tråden, men skitt au.. Til tross for at jeg altså ikke har spennende "nyseknapper". - Jeg har også bodd i Irland, nærmere bestemt Kerry. - Jeg er ekspert på å havne i situasjoner som jeg virkelig avskyr. For å ta et eksempel, jeg har kamerafobi og liker IKKE oppmerksomhet, jeg er den som trives i kulissene, ikke på scenen. Allikevel har jeg av en eller annen grunn vært opptil flere ganger i både ukeblader, aviser, radio og TV opp gjennom åra. - Jeg er fint lite "åndelig" og tror så absolutt ikke på så mye mer enn det jeg kan se. Jeg får kløe av programmer a la Den andre siden og Jakten på den 6. sans, allikevel har jeg vært flere ganger hos en klarsynt. - Jeg har det med å tiltrekke meg folk som jeg i utgangspunktet ikke kan fatte og begripe hvorfor jeg tiltrekker meg, da vi ikke har noe til felles. - Jeg griner av de underligste ting, spesielt av pjuskete gamle menn. Den reklamen som gikk på tv før, "Vet du hvor jeg bor?", tok nesten livet av meg! - Jeg tror ikke på astrologi, men jeg har etterhvert kommet frem at jeg har særdeles dårlig hell med mennesker født i tyren.
HiCog Skrevet 16. mai 2011 #56 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har seksuell preferanse for diverse former for kvinnelig dominans. http://en.wikipedia.org/wiki/Female_dominance Jeg er langt over snittet ærlig og kan for eksempel innrømme det jeg skrev overfor til ukjente. Jeg er flink i kritisk tenkning og mener dette burde være en del av skolepensum så tidlig som mulig. http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_thinking Jeg har aldri hatt kjæreste (22år). Jeg har fått blackout i et rom med masse mennesker, not cool! Jeg klør også i nesa, men av en mer ordinær grunn, hersens pollenallergi.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #57 Skrevet 17. mai 2011 Har brukt 16000 på dyrene mine siden januar(har minstetrygd,mye pasta å ris for å si det slik, uten ketshup) Liker ikke å "vinne" diskusjoner. Har helt panikk for at jeg noengang skal gi folk inntrykk av at jeg jeg er bedre enn jeg er, "snakker aldri meg selv opp" Det jeg er mest missfornøyd med meg selv er rettskrivinga min, eller hvor grusomt dårlig jeg er på det. derfor også det jeg er mest sår på, å blir lei meg hvis folk kritiserer med en negativ tone , men kjempeglad når folk retter på meg for å hjelpe!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #58 Skrevet 17. mai 2011 Jeg klarer sjelden å sove uten at jeg nynner på noe inni hodet mitt. Det er helt sykt, men jeg må gjerne tralle litt på en sang, tenke på et dikt, en frase, en linje i skoleboka, whatever, for å få sovne
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #59 Skrevet 17. mai 2011 Jeg får vel slenge meg på her jeg å da:P - jeg får brekninger av å ta på mel, blir helt tørr i halsen og blir faktisk kvalm - jeg onanerer ikke ( jente i 20 årene) - aldri hatt orgasme - Liker ikke noen som helst brus, selv ikke farris og den type "brus" - liker ikke junk food
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #60 Skrevet 17. mai 2011 Interessant er det vel ikke, men: -Jeg kan bøye de øverste leddene på fingrene uten å bøye de nederste, de fleste synes det er merkelig -Da jeg var nyfødt var jeg studieobjekt for et legeteam -Jeg forbinder ord (og særlig navn) med farger Samme her Og det er veldig irriterende visst jeg skal ta etter noe, og så kiler leddene seg "fast" i den stillingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå