Gå til innhold

Deg som person :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell noe interessant om deg selv som person :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner klø helt forferdelig i nesa hvis jeg ikke lar vannet renne når jeg pusser tenner...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner klø helt forferdelig i nesa hvis jeg ikke lar vannet renne når jeg pusser tenner...

:fnise:

Jaha. Hvorfor det?

Skrevet

:fnise:

Jaha. Hvorfor det?

Jeg vet faktisk ikke...Kanskje jeg er allergisk eller noe? Hmm... Folk som vet om det pleier torturere meg med å holde krana fast slik at jeg klør som fy...hehehe samme hvordan tannkrem jeg bruker så skjer det samme!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å klø og får allergiske reaksjoner når jeg ser reality tv som gjør alt de kan for at man skal bli provosert :fnise:

Skrevet

Jeg nyser alltid minst 4 ganger når jeg kommer ut av dusjen. :klo:

• Liker 1
Gjest Reproductivist
Skrevet

Aldri klart å få hukommelsestap av noe jeg har puttet i meg.

Skrevet

Meg som person... Tja. Jeg liker ikke jordbær, har aldri gjort det!

Skrevet

:hakeslepp:

• Liker 1
Gjest Reproductivist
Skrevet

Jeg hater fersk frukt som er skadet eller kan være eller råtten. Appelsin eks. Pleier ikker merke at det er bederva før jeg har spist flere munnfuller og blir dårlig. Mye dårlige jordbær også, men er lett å se iallefall.

Skrevet

Jeg hater fersk frukt som er skadet eller kan være eller råtten. Appelsin eks. Pleier ikker merke at det er bederva før jeg har spist flere munnfuller og blir dårlig. Mye dårlige jordbær også, men er lett å se iallefall.

Jeg synes ikke de smaker noe spennende, bare en rar søt smak som ikke gir meg noen ting.. Jeg er ikke kresen på annen mat, tvert imot! ;) Merkelig.

Husker jeg sa det når jeg var liten at æsj, jordbær smakte rart og var hårete.. :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet

Hehe, jeg tror dere må sjekke betydningen av ordet interessant.. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

:hakeslepp:

Jordbærhatet mitt er det mest interessante ved meg som person, altså, jeg lover!

... :natti:

• Liker 2
Skrevet

Hva??? Mener du at livet ditt ikke er drastisk forandret siden du nå vet at jeg ikke kan pusse tenner uten rennende vann? MAKAN!

*Furter meg fornærmet inn i natten*

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg må alltid ha på vannet, for å klare å tisse.

Jeg elsker syltede grønnsaker.

Jeg er den typisk jenta, som alle betror seg til, og som kommer til med sine problemer (*problemløsern*).

Jeg er en ekspert i å gi kjærlighetsråd også.

Jeg er veldig direkte, og liker å komme raskt frem til saken.

Endret av Hu derre_
Skrevet

Jeg samler på badeender, tomme røykpakker og kondomer.

• Liker 3
Gjest charella
Skrevet

Jeg må alltid nyse etter jeg har tatt på mascara, helst 5ganger så jeg er sikker på å det er ordentlig grist utover :/

Skrevet

Jeg er en magnet på mennesker som trenger råd og veiledninging... problemet er at jeg sjelden vet løsningen; og jeg hater følelsen av at andre tror at jeg vet svaret....

Jeg er et kreativt rotehue.... har alltid fjorten planer på gang; og to til tre ender opp med å bli brukbare ( til gjengjeld er de som regel veldig gode løsninger som blir stående...)..

Jeg blir så forbasket glad i folk... og snur verden på hodet ; herifra til månen og tilbake om det kan hjelpe. Men det er ikke alltid det hjelper......

Skrevet

Jaja. :fnise: Jeg har det motsatte. Jeg blir helt gal om noen pusser tenna mens vannet renner. Hvis jeg går inn på badet mens moren min pusser tenna slår jeg alltid av kranen fordi hun har den alltid på. :opplyser: Waste of water. Tenk hvor mye vann vi sparte om alle pusset uten å la vannet renne.

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger blir jeg veldig mørkredd og paranoid og må ligge med lyset på helt til jeg blir for trøtt til å bry meg. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...