Gå til innhold

Deg som person :)

Fremhevede innlegg

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg er ikke så rar jeg :geipe: :fnise:

Når jeg var liten så pratet jeg et annet språk, helt perfekt. Selv om jeg har norske foreldre og hele familien min prater norsk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillekanin
Skrevet

-Jeg får helt fnatt av for mye smalltalk

-Jeg fikser ikke å lukke dører om jeg er inne i et rom aleine eller med andre. Får helt klaus. Dassen er et unntak haha

-Jeg lærte å lese da jeg var 3 år

-Jeg er er sinnsykt nærsynt,men linser gjør at jeg aldri tenker på det

-Jeg har en hørselskade på høyre øre pga masse ørebetennelser

-Jeg har noen helt forjævli digre mattevansker, men fikk ut av videregående med 5'ere og 6'ere i de fleste andre fag

-Da jeg gikk på barneskolen var gym et mareritt for min del, men nå utdanner jeg meg til å bli personlig trener:) LOL

-Når jeg blir jævli pissed på noen får jeg sånn teit Donald Duck humor i hue mitt...ser for meg jeg drar i en spak og vedkommende forsvinner gjennom et høll i bakken. Egentlig veldig morsom tanke :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så rar jeg :geipe: :fnise:

Når jeg var liten så pratet jeg et annet språk, helt perfekt. Selv om jeg har norske foreldre og hele familien min prater norsk.

Hvilket språk? :sjenert:

Gjest Consensio
Skrevet

Hvilket språk? :sjenert:

Spansk, av alle ting. Ingen skjønner hvor jeg fikk det fra, og jeg var vel rundt 3 år når jeg begynte med det.

I dag kan jeg ikke et ord spansk. Sist gang jeg pratet spansk var når jeg begynte på barneskolen. Fikk skikkelig kjeft av lærere der, så har aldri pratet på spansk siden.

Skrevet

*Er mer sjenert enn folk tror...

"Vi kjenner jo alle klovnen som er veldig glad på utsia, men inni så er det er redd liten gjøkunge."

*Er faktisk veldig flink til å synge, men tørr ikke synge foran andre. Men samtidig hvis jeg ikke får synge blir jeg helt gal. Derfor synger jeg alltid i bilen når jeg kjører alene.

*Jeg snakker både Britisk og Amerikansk Engelsk perfekt.

*Har hatt Fransk og Spansk på skolen som jeg prøver å bli flytende i. Jeg prøver også å lære meg Tysk.

*Er veldig flink skuespiller, men skal bli forfatter. :trampe:

*Er veldig flink til å skrive. Jobber med en bokserie som jeg tro kan bli veldig veldig populær blant unge. (Hvis jeg noen gang blir ferdig da).

*Jeg er en person alle føler de kan si ting til fordi jeg er flink til å lytte. Så jeg må ofte høre på andres problemer.

*Jeg skjønte endelig i en alder av neste 21 år at jeg liker kvinner også, noe som var veldig stort for meg fordi nå føler jeg at jeg kjenner min egen identitet bedre enn jeg gjorde.

* Jeg har problemer med å eldres. Jeg liker ikke å blir eldre og tror allerede nå at jeg er gammel.

*Jeg liker å være en positiv og lykkelig person, og jeg hater folk som alltid skal se på de negative sidene i livet sitt. Eller hater dem ikke, men jeg blir veldig lei når de hele tiden skal begrave meg i negativ energi.

Gjest Consensio
Skrevet

*Er faktisk veldig flink til å synge, men tørr ikke synge foran andre. Men samtidig hvis jeg ikke får synge blir jeg helt gal. Derfor synger jeg alltid i bilen når jeg kjører alene.

Samme her :(

Skrevet

Så morsomt det er å lese hvor forskjellige folk er! :)

- Når jeg gleder meg til noe prøver jeg å finne noe å grue meg til i mellomtiden, for at tiden skal gå raskere.

- Jeg tror på karma.

- Jeg skjønner ikke helt poenget med å gi "halvhjertede" klemmer. Sånt en-arms-opplegg, hvor du bare dunker skallen inn i hodet på personen.

- Jeg hører på lydbok hver kveld når jeg skal sove.

- Jeg elsker sitater.

Gjest charella
Skrevet

* Jeg har problemer med å eldres. Jeg liker ikke å blir eldre og tror allerede nå at jeg er gammel.

mangen som er enige der ja. hvor gammel er du?

jeg gråt på 20års dagen min, følte nå er livet mitt over. heldigvis var kjæresten min med meg og trøstet meg. :fnise:

Skrevet

mangen som er enige der ja. hvor gammel er du?

jeg gråt på 20års dagen min, følte nå er livet mitt over. heldigvis var kjæresten min med meg og trøstet meg. :fnise:

21 ;)

Gjest Lacus
Skrevet

Skal ærlig inrømme at jeg føler meg gammel jeg også. Jeg er bare 23 år :sjenert:

Kom på en ting til. Jeg takler absolutt ikke lyden som kommer når man tar ting inn og ut av fryseren. Jeg får frysninger bare jeg tenker på det. Ikke mye mat som blir fryst ned her i gården med andre ord :tristbla:

Gjest Vampen
Skrevet

21 ;)

Nå må dere gi dere! Jeg blir 30 om under 2 uker og holder på å dø på meg! Føler meg ikke noe mindre utgammel av at folk på 20 og 21 syntes de er gamle altså! :scorpis::bond:

• Liker 4
Gjest Lacus
Skrevet

Nå må dere gi dere! Jeg blir 30 om under 2 uker og holder på å dø på meg! Føler meg ikke noe mindre utgammel av at folk på 20 og 21 syntes de er gamle altså! :scorpis::bond:

Jeg synes ikke at de som er 50+ år er gamle en gang. Men av en eller annen grunn så er jeg overbevist om at jeg selv begynner å bli gammel.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg synes ikke at de som er 50+ år er gamle en gang. Men av en eller annen grunn så er jeg overbevist om at jeg selv begynner å bli gammel.

Vet ikke helt om det hjelp så mye å bli satt i samme bås som 50 åringer.. :grine:

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Vet ikke helt om det hjelp så mye å bli satt i samme bås som 50 åringer.. :grine:

Huff, det var ikke det jeg ville frem til :fnise::klemmer:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Hehe sorry. Men jeg har nå gått et år på universitet med 18-19 år gamle briter. Det er så barnslige og de får meg til å føler meg gammel.

Skrevet

Liker ikke å "vinne" diskusjoner.

God holdning. Hvis du "taper" så har du lært noe nytt :)

• Liker 1
Skrevet

-Jeg forbinder ord (og særlig navn) med farger

Det har jeg også alltid gjort, og det kom som et sjokk for meg da jeg som barn oppdaget at ikke alle andre har det sånn. Det er ikke noe jeg tenker over til daglig, siden det er så naturlig for meg, men jeg har skjønt at andre folk syns det er rart/interessant.

Ellers:

- jeg liker å gå trapper på den måten at første trinn tas med venstre fot - hvis jeg går i partallestrapper blir jeg ekstra glad, fordi jeg da kan avslutte med høyre fot - det føles liksom riktig :ler: - særlig før hadde jeg stålkontroll på hvor (på skoler, kjøpesentre osv) de hadde "gode" og "dårlige" trapper ut fra overnevnte kriterie

- jeg dragdrømmer hver kveld før jeg skal sove - jeg tror det er noe av grunnen til at jeg sovner så fort, fordi dagdrømmingen hindrer meg i å tenke på ting som skal gjøres neste dag eller annet som kan få hjernen min mer aktivert

- jeg lærte å lese og skrive som 5-åring, noe alle syns var veldig interessant da, husker jeg, men har ikke inntrykk av at det er like imponerende i dag :ler:

Skrevet (endret)

Jeg syns biler ser ut som de har fjes. Lysene er øynene og skiltet er munnen. Når jeg var liten tenkte jeg alltid at "det ser ut som en snill bil, men den bilen ser veldig slem ut."

Endret av Chiyo
Gjest Anuket
Skrevet

Jeg liker ikke klumper i maten min, jeg får fnatt av klumper i maten min...

eks. god morgen yoghurten hadde i en periode små klumper av frukt oppi seg, jeg taklet det ikke og måtte sitte å plukke ut alle de små "klumpene". Jeg klarer heller ikke å spise jordbær syltetøy pga. de store jordbærklumpene. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...