Gå til innhold

Deg som person :)

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Jeg samler på badeender, tomme røykpakker og kondomer.

Så du er av den typen som tar med deg folk hjem for å se på den tomme røykpakke samlinga, før dere tester ut kondomsamlinga og avslutter det hele med å rulle i badeender? Jajamensann.. :lur:

Endret av Vampen
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja. :fnise: Jeg har det motsatte. Jeg blir helt gal om noen pusser tenna mens vannet renner. Hvis jeg går inn på badet mens moren min pusser tenna slår jeg alltid av kranen fordi hun har den alltid på. :opplyser: Waste of water. Tenk hvor mye vann vi sparte om alle pusset uten å la vannet renne.

Hehehe da kan dere som ikke klør til tårene triller værsegod pusse tenna uten rennende vann..:P Jeg velger da heller og dusje litt kortere..:P

Skrevet

Når jeg klør i øyet vet jeg at jeg snart kommer til å bli lei meg for et eller annet og grine. Skjer hver gang så jeg venter da bare på noe vondt som skal skje.

Gjest Vampen
Skrevet

Kort sagt, KG-folket nyser mye, har et anstrengt forhold til frukt, er mørkredde, opptatt av vannsparing, jobber deltid som Klara Klok og samler på underlinge ting? Se der lært jeg noe nytt i dag også! :fnise:

Jeg har dessverre ikke noe å bidra med selv, da jeg nyser for lite til å anses som interessant! :lur:

• Liker 2
Skrevet

Vampen.. Innimellom er jeg så innmari glad i deg! :D Du er så innmari søt..:D

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Vampen.. Innimellom er jeg så innmari glad i deg! :D Du er så innmari søt..:D

Bare innimellom? :romeo:

Skrevet

Jeg begynner alltid å hoste når jeg bruker Q-tips i det ene øret (orker ikke sjekke hvilket akkurat nå, men jeg tror det er det venstre).

Klarer ikke drikke vann mens jeg står på gulvet om jeg har sokker på, for da kjennes det ut som om jeg får støt under føttene.

Skrevet

Jeg har bodd 1 år i Nord-Irland.

Gjest Reproductivist
Skrevet

Tenk hvor mye vann vi sparte om alle pusset uten å la vannet renne.

1 liter på 17 sekunder ca, hvis det er snakk om full effekt. 2 minutter er anbefalt å pusse tennene. Maksimalt 14 liter per person om dagen hvis man pusser skikkelig, 2 ganger om dagen og krana på maks. Eller litt over 5 tonn i året. Bare tull i norge da, ikke noe mangel på ferskvann.

Skrevet

Bare innimellom? :romeo:

mhm...bare innimellom... :briller:

Gjest Vampen
Skrevet

mhm...bare innimellom... :briller:

Tsssk, jaja, det er i det minste en god start.. :lur:

Skrevet

Hva er definisjonen av Intressant? :gjeiper:

Jeg dyrker urter hjemme for å tørke dem å lage te av dem..fordi jeg intentst tror at jeg har mer nytte av dem en reseptbelagte legemidler :gjeiper:

Kanskje litt mere over på sær skalaen enn intressant skalaen :gjeiper:

Også har jeg 12 piercinger tilsammen (har tatt ut noen da) OG jeg liker å bli omtalt som "the crazy catlady"

:fnise:

Skrevet

Jeg har en drøvel delt i to. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg begynner alltid å hoste når jeg bruker Q-tips i det ene øret (orker ikke sjekke hvilket akkurat nå, men jeg tror det er det venstre).

Jeg også!

Jeg bruker rosiner på grøten. Det finner vennene mine ivertfall veldig intressant.

Skrevet

Jeg har fått personlig bursdagshilsen fra Nancy Sinatra.

Skrevet

Jeg har fått personlig bursdagshilsen fra Nancy Sinatra.

:dry: Nå kjente jeg et snev av missunnelse :P

Jeg kan bevege *nesten* alle musklene i kroppen individuelt.. Noen av vennene mine synes det er intressant, noen synes det er merkelig :P

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

Jeg hallusinerer og innbiller meg de rareste ting i halvsøvne. Jeg har lenge innbilt meg at de andre i blokka konspirerer om å bli kvitt meg og at de gjør narr av musikksmaken min når de står ute og røyker på kveldene. Men det kan jo faktisk være sant også :sjenert:

Skrevet

Jeg også!

:sjokkert:

Jeg er ikke lenger alene! Vet du noe om hva som forårsaker det? Kanskje vi har noen merksnodige feilkoblinger i det ene øret, eller noe sånt :ler:

Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg var alltid så redd for at det ikke skulle være plass til meg på kirkegården den dagen jeg døde. Nå er jeg ikke redd for det lenger :daane:

Skrevet

Jeg var alltid så redd for at det ikke skulle være plass til meg på kirkegården den dagen jeg døde. Nå er jeg ikke redd for det lenger :daane:

:fnise: Det er litt søtt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...