*Joyce* Skrevet 13. desember 2011 #141 Del Skrevet 13. desember 2011 Herlige A og M! The joys of parenting... Her var det *heldigvis* sånn at avdelingen til Turnerose bare kunne se på de eldste barna. I fjor ble hun nemlig helt ute av seg, hun syntes hele Lucia-opplegget var skikkelig skummelt. Skal dere til familie, eller lenger av sted? Det går sikkert bra. *krysser fingrene* Også for at tvillingene ihvertfall blir appelsiner snart, altså ikke fullt så sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. desember 2011 #142 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Skal dere langt avgårde? Blir lite tid til kg, men sånn er det med småinger i huset. Håper dere får en fin julefeiring. Stor juleklem fra meg. Endret 16. desember 2011 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 16. desember 2011 Herlige A og M! The joys of parenting... Her var det *heldigvis* sånn at avdelingen til Turnerose bare kunne se på de eldste barna. I fjor ble hun nemlig helt ute av seg, hun syntes hele Lucia-opplegget var skikkelig skummelt. Skal dere til familie, eller lenger av sted? Det går sikkert bra. *krysser fingrene* Også for at tvillingene ihvertfall blir appelsiner snart, altså ikke fullt så sure. Vi reiser nordover til min familie på mandag og blir en uke. Tar fly på vinteren, prøvde å kjøre for noen år siden og det gjør vi ikke igjen. Sommeren går fint, men ikke vinter. Ting blir en del mer tungvint uten bil i og med at vi er så mange. Ingen har plass til oss alle i bilen, og vi er derfor avhengig av to biler eller buss. Tror ikke det blir så mange flere julefeiringer der oppe, kjenner det blir mer styr enn glede, i hvertfall i forkant. Håper dere får en fin jul, dere skal feire alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #144 Del Skrevet 16. desember 2011 Skal dere langt avgårde? Blir lite tid til kg, men sånn er det med småinger i huset. Håper dere får en fin julefeiring. Stor juleklem fra meg. Vi reiser til min familie i år. Lite kg-tid her også, men kikker innom i ny og ned. Riktig god jul til deg og dine, Milla! Følger med på bloggen din vet du. God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. desember 2011 #145 Del Skrevet 23. desember 2011 Riktig god jul til deg og dine, kjære Trekkoppfuglen! Håper turen nordover gikk fint og at dere koser dere hos familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 23. desember 2011 #146 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg og alle dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår, damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er lei av syke unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. januar 2012 #149 Del Skrevet 11. januar 2012 Uffa, hørtes ikke noe gøy ut, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #150 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg er svært fraværende for tiden, mest pga flytting. Kommer innom i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. februar 2012 #151 Del Skrevet 3. februar 2012 Så spennende med flytting! Skal dere langt avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #152 Del Skrevet 3. februar 2012 Så spennende med flytting! Skal dere langt avgårde? 12 mil sørover, til mannen min sin familie. Alt bra med deg og magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. februar 2012 #153 Del Skrevet 3. februar 2012 Så kjekt da, både med litt forandring og ikke minst å være i nærheten av familie (som kan hjelpe til med barnepass ). Jeg og magen har det finfint. Lille prinsessa turner rett som det er og jeg er i god form God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. april 2012 #154 Del Skrevet 5. april 2012 Alt bra med deg og dine? Tenker stadig på deg, men det har vært stille her en stund nå! Håper flytting og alt som hører med har gått bra! Riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 9. april 2012 Forfatter #155 Del Skrevet 9. april 2012 Alt bra med deg og dine? Tenker stadig på deg, men det har vært stille her en stund nå! Håper flytting og alt som hører med har gått bra! Riktig god påske! Takk, snille Joyce! Alt er bra, travle dager. Kommer sterkere tilbake når flytting er gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. april 2012 #156 Del Skrevet 10. april 2012 Takk, snille Joyce! Alt er bra, travle dager. Kommer sterkere tilbake når flytting er gjennomført. Godt å høre at dere har det bra! Lykke til med flyttingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 3. juli 2012 Det ble en lang pause denne gangen. Dagene her på sørlandet flyr av gårde, og snart nærmer ferien seg. Jeg har jobbet vel to måneder i den nye jobben, og trives kjempe godt. Superspennende og masse trivelige kollegaer. Har bare en halvstilling fast, men til nå har jeg jobbet 80%. Merker dagene er ganske slitsomme med fire unger hjemme på dagen, og deretter mye jobbing på kveld og natt. Nå nærmer barnehagestart seg for tre av de, og i midten av august har vi skolegutt i tillegg. Huhei som årene går! Lite nytt ellers, vi har kommet i orden og livet er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. juli 2012 #158 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei på deg Trekkoppfuglen, du har vært savnet høres ut som travle dager for deg, godt å høre at du trives i ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei på deg Trekkoppfuglen, du har vært savnet høres ut som travle dager for deg, godt å høre at du trives i ny jobb Takk for det, søte du! Jeg dingler nok innom her innimellom, merket plutselig at jeg savnet KG og dere jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. juli 2012 #160 Del Skrevet 3. juli 2012 Så koselig at du stikker innom! Høres ut som en fin og aktiv tid, og tenk så fort de små vokser! Skolegutt allerede! Jeg har innsett at frøkna vår heller ikke kommer til å være baby "hele livet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå