Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...

Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

:ler: Herlige A og M! The joys of parenting... :fnise: Her var det *heldigvis* sånn at avdelingen til Turnerose bare kunne se på de eldste barna. I fjor ble hun nemlig helt ute av seg, hun syntes hele Lucia-opplegget var skikkelig skummelt. ;)

Skal dere til familie, eller lenger av sted? Det går sikkert bra. *krysser fingrene* Også for at tvillingene ihvertfall blir appelsiner snart, altså ikke fullt så sure. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal dere langt avgårde? Blir lite tid til kg, men sånn er det med småinger i huset. Håper dere får en fin julefeiring. Stor juleklem fra meg.

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herlige A og M! The joys of parenting... :fnise: Her var det *heldigvis* sånn at avdelingen til Turnerose bare kunne se på de eldste barna. I fjor ble hun nemlig helt ute av seg, hun syntes hele Lucia-opplegget var skikkelig skummelt. ;)

Skal dere til familie, eller lenger av sted? Det går sikkert bra. *krysser fingrene* Også for at tvillingene ihvertfall blir appelsiner snart, altså ikke fullt så sure. ;)

Vi reiser nordover til min familie på mandag og blir en uke. Tar fly på vinteren, prøvde å kjøre for noen år siden og det gjør vi ikke igjen. Sommeren går fint, men ikke vinter. Ting blir en del mer tungvint uten bil i og med at vi er så mange. Ingen har plass til oss alle i bilen, og vi er derfor avhengig av to biler eller buss. Tror ikke det blir så mange flere julefeiringer der oppe, kjenner det blir mer styr enn glede, i hvertfall i forkant.

Håper dere får en fin jul, dere skal feire alene?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere langt avgårde? Blir lite tid til kg, men sånn er det med småinger i huset. Håper dere får en fin julefeiring. Stor juleklem fra meg.

Vi reiser til min familie i år.

Lite kg-tid her også, men kikker innom i ny og ned. Riktig god jul til deg og dine, Milla! Følger med på bloggen din vet du. :jepp:

God klem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Så spennende med flytting! Skal dere langt avgårde?

12 mil sørover, til mannen min sin familie.

Alt bra med deg og magen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da, både med litt forandring og ikke minst å være i nærheten av familie (som kan hjelpe til med barnepass :plystre: ).

Jeg og magen har det finfint. Lille prinsessa turner rett som det er og jeg er i god form :)

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Alt bra med deg og dine? :) Tenker stadig på deg, men det har vært stille her en stund nå! Håper flytting og alt som hører med har gått bra!

Riktig god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med deg og dine? :) Tenker stadig på deg, men det har vært stille her en stund nå! Håper flytting og alt som hører med har gått bra!

Riktig god påske! :klemmer:

Takk, snille Joyce! :klemmer: Alt er bra, travle dager. Kommer sterkere tilbake når flytting er gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, snille Joyce! :klemmer: Alt er bra, travle dager. Kommer sterkere tilbake når flytting er gjennomført.

Godt å høre at dere har det bra! :klemmer: Lykke til med flyttingen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Det ble en lang pause denne gangen. :sjenert:

Dagene her på sørlandet flyr av gårde, og snart nærmer ferien seg. Jeg har jobbet vel to måneder i den nye jobben, og trives kjempe godt. Superspennende og masse trivelige kollegaer. Har bare en halvstilling fast, men til nå har jeg jobbet 80%. Merker dagene er ganske slitsomme med fire unger hjemme på dagen, og deretter mye jobbing på kveld og natt. Nå nærmer barnehagestart seg for tre av de, og i midten av august har vi skolegutt i tillegg. :rodmer: Huhei som årene går!

Lite nytt ellers, vi har kommet i orden og livet er fint. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Trekkoppfuglen, du har vært savnet :hug: høres ut som travle dager for deg, godt å høre at du trives i ny jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Trekkoppfuglen, du har vært savnet :hug: høres ut som travle dager for deg, godt å høre at du trives i ny jobb :)

Takk for det, søte du! :klemmer: Jeg dingler nok innom her innimellom, merket plutselig at jeg savnet KG og dere jentene. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stikker innom! :klemmer: Høres ut som en fin og aktiv tid, og tenk så fort de små vokser! Skolegutt allerede! Jeg har innsett at frøkna vår heller ikke kommer til å være baby "hele livet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...