Gå til innhold

Veksthuset II

Klematis

Anbefalte innlegg

Here it begins! Så spennende å høre om.. Spent på oppdatering på formen i dag. Og lykke til med alt som kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke skjedd noe mer. Litt mensenvondt i magen bare. Men nå skal jeg stå opp, spise frokost og pakke den hersens sykehusbagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd noe mer. Litt mensenvondt i magen bare. Men nå skal jeg stå opp, spise frokost og pakke den hersens sykehusbagen ;-)

Høres ut som det kanksje er på høy tide nå..

Er så spent på dine vegne nå, skal tenke masse på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg bagen er sånn noenlunde OK. Kunne kanskje hatt en bukse til til meg, men den jeg tenker på er til vask. Uansett så har jeg det viktigste, tror jeg. Toalettsaker, litt klær til meg, litt klær til babyen og mengder med müslibarer og sjokolade. Var så ufattelig sulten sist, og kom veldig godt med da.

Har fått kjøpt bilsete til Vesla til konebilen også i dag, fornøyd med det. Det ble et Britax Hi-Way II. Ser ut til at det blir god plass både for barn og voksne med det setet. Og ble faktisk anbefalt å montere det i midten, så da tror jeg faktisk vi til og med får plass til en voksen også bak sammen med ungene. Det går IKKE i den svære hovedbilen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et livstegn herfra :vinke: spennende at det nærmer seg føding i veksthuset! Hvis det fortsatt er lov å tippe gjetter jeg på 2. Mars :) Får håpe du slipper mange runder med masing. Det kan godt være på ordentlig når det først starter altså..

Lykke til, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at bagen så og si er ferdig :) Bør se å få gjort ferdig min også :sjenert:

Så deilig at det ble så god plass i bilen, selv med to seter da :tommelsmil: De banresetene tar virkelig mye plass i bilen!

Ha en fin dag, blir det en skuddårsbaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirin, Pusilus og Lucky :klemmer:

Tror ikke det blir noe skuddårsbaby. Håper heller ikke det... :sjenert: Og så hadde jeg håpt å få farget og klippet håret i dag ;)

Men fra i morgen er jeg egetlig litt klar! Litt tull med barnevakten som plutselig var på vinterferie på fjellet, men det ordnet seg egentlig til det bedre. For naboen har vinterferie og er hjemme hele uka, så han kunne stille opp når som helst :nigo:

Har hatt en OK natt. 3-4 litt vonde kynnere, men har da i det minste ligget i senga hele natten. Såpass grei at jeg tok på meg å få Vesla i barnehagen i dag. vi har hatt en rolig morgen :) Hun var forresten veldig fornøyd med det nye setet. Men jeg synes ikke det ser så stort ut som de påstår. God plass til beina, men tror nesten hun vokser ut av dette i høyden før hun vokser ut av det andre vi har. Selv om dette er godkjent til 25 kg og det andre til bare 18 kg.

Jeg har også vært og fått fikset et lekk dekk, før kl. 09! :sjokkert: Jammen på tide, dette har vært et problem i over et år nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos legen på svangerskapskontroll. Alt såg helt fint ut :) Men han hadde ikke noe tro på at det ble fødsel med det aller første. Hodet var fremdeles ganske langt oppe.

Han mente imidlertid det kom til å bli en stor unge... Som han definerte mellom 3,5 - 4 kg. Er vel ikke så stort det? Virket som han mente 4 kg var STORT! Snakk om å skremme folk :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de snakker om store unger når de bare er over 3500 jeg, mener jo det er en helt normal vekt jeg da :vetikke: Når jeg tenker store barn tenker jeg 4500-5000....

Spennende å se hvor lenge du må vente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samtidig tror jeg ikke det har noe som helst å si for fødselsopplevelsen om barnet er 3,5 eller 4 kg. Vondt er det jo uansett! Så jeg skjønner rett og slett ikke poenget med kommentaren hans... Tror han det er noen gravide som blir stolte og glade for å høre at "Håi, dette blir nok en STOR unge!" :klo:

Her skjer det lite. Fremdeles litt kynnere innimellom, men ikke noe nedpress, slimpropp som går eller vannavgang. Hadde egentlig passet fint med fødsel i dag, for foreldrene mine er på besøk. Men tror ikke det blir noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror definisjonen på stor er ulik rundtom også...på 3d ultralyden fikk jeg beskjed om at han var stor! Når jeg kom til legen min og hun regnet vekten sa hun at han var helt normal og kom til å ende på ca 3800g :) Jordmoren min sier også hele tiden at han er stor.... så ikke lett å vite hva de tenker :vetikke:

Ikke blitt noen fødsel? Hadde jo passet supert når barnevaktene var på plass :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevaktene og barnefaren sitter nede og drikker vin mens jeg hviler litt. Skjer det noe, så må jeg nok kjøre meg selv på sykehuset... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt greit. Ingen action i natt heller.

En god del kynnere i dag morges, og jeg klarte til og med å få mannen med på litt :sengekos: midt oppi alle kynnerene :fnise: Kan vel ikke sies å være en høydare, men kanskje det kan sette ting i gang uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...