Mokkon83 Skrevet 14. april 2014 Forfatter #521 Del Skrevet 14. april 2014 Ja,det blir deilig Vi er tilbake igjen neste søndag (27 april) sender en melding til deg ang bursdagsselskap, skal ha lørdag 3 april Tenk at de snart er 3 år!! Tenker jeg ringer legekontoret imorgen tidlig for å høre om det er åpent. Kan vel komme innom og ta en urinprøve tenker jeg? Sjekke om det er en infeksjon eller noe... Gleder meg til å få ut den spiralen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. april 2014 Forfatter #522 Del Skrevet 15. april 2014 Idag var jeg innom legekontoret og fikk tatt en urinprøve, var som ventet negativ Tok en hel haug med prøver og crp. den siste var fin Hun som satt i resepsjonen er gravid, termin i Juli. Nei, jeg må bare få ringt gynekologen når jeg kommer hjem og få ut den der spiralen. så får kroppen ei stund på å komme seg før prøvinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2014 Forfatter #523 Del Skrevet 18. april 2014 Deilig med påskeferie!! Igår var H og jeg på lekeland med mi søster og guttungen (7mnd eldre enn H) De løp og klatret og koste seg Mannen reiste til si søster som han ikke har hatt kontakt med på mange år (det er veldig mye negativitet og drama i min svigerfamilie, og jeg orker ikke skrive noe mer om det... utrolig vanskelig,men dessverre sånn det er....) De har heldigvis sånn smått begynt å prate igjen, og vi gleder oss veldig til å se nevøene våre igjen tilogmed en liten en som er 1 år yngre enn H som vi ikke har sett... Idag hadde H og jeg en nyyyydelig dag (Mannen satt oppe sent og slappet mye av idag) Vi lekte ute med vannballonger, såpebobler og lagde grove pannekaker. hadde blå konditorfarge i halve røra så hun fikk grønne pannekaker Imorgen skal vi kjøre hunden på kennel og Søndag er det avreise til varmere strøk Ei uke med sommer blir herlig! Jeg håper jeg ikke hører noe fra legekontoret.... Er utrolig rar i underlivet... skal ringe gynekologen når de åpner igjen etter ferien og få fremskyndet timen... ettersom graviditetstesten var negativ så blir jeg også litt mer pessimistisk og tenker på cyster og svulster med tenner og hår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2014 #524 Del Skrevet 19. april 2014 Goooood tur!! Håper dere får en fantastisk ferie, uten for mange underlivsbekymringer.. Skulle egentlig ha skrevet mer her, men tror jeg skal lytte til kroppen og sette kursen mot senga istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. april 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 28. april 2014 Da var vi kommet tilbake til Moderlandet Utrolig spent på om jeg fikk på meg arbeidstøyet mitt imorges MYE god mat og drikke Eeeelsker ferie Selve plassen var ikke noe for oss, storby med høøøøye bygninger.... Men leiligheten lå på stranda,så det gikk fint. Mye vinn oppe i 12 etg,men det kan man leve med når man har hele toppen for seg selv. Det var nydelig med luksus Ellers så er jeg utrolig rar i underlivet igjen... så idag ringte jeg og ombooket timen. Så spiralen blir tatt ut 12 Mai isteden for 1 Juli... Hun sa jeg kunne gjøre det hos fastlegen,men NEI takk... Jeg foretrekker å gjøre sånne dameting hos en kvinnelig lege... spesielt ettersom trådene på spiralen er helt borte, og hun faktisk tar ultralyd for å se at alt er som det skal 13 dager til spiralen blir tatt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2014 #526 Del Skrevet 28. april 2014 Velkommen hjem! Delte dere leilighet med de dere reiste sammen med, eller hadde dere hver deres? Begynner dere prøving når spiralen er ute, eller drøyer dere den biten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 29. april 2014 Takk for det! Vi delte leilighet med fetteren min,hans samboer og deres to barn (3,5 og 7 år) Goood plass Toppetasjen på ei blokk som ligger på stranda 3 soverom(ungene delte det ene)2 bad,vaskerom,kjøkken med oppvaskmaskin og alt av utstyr,stor stue med spisestue og deilige sofaer, elektriske solskjerminger,store vinduer og aircondition. + to svære verandaer med grill,partytelt og bod til puter.Luksus!!! heis til 11etg og trapp opp i etg under er det 8 leiligheter,så det sier en del om plassen Tenker vi bare kjører på som vanlig, og skjer det så skjer det Ikke gira på å el-teste osv.... hvis jeg ikke er gravid innen 1 aug så kan jeg vurdere det planen er å ikke ha noen plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2014 Forfatter #528 Del Skrevet 29. april 2014 "And the award for the worst mum of the year goes to......" H spydde kl 8 imorges,akkurat idet jeg skulle kjøre henne til barnehagen...over Mannen.... Hun var litt dårlig i natt, og fikk komme inn til oss. urolig natt... Jeg har fri idag så jeg ringte bhg, hun har jo 3 års dag idag så de feirer imorgen istedet. Har ikke fått lagt om dekkene pga sydenturen og hadde time hos fysio kl 9... tenkte at jeg bare kunne ta henne med meg....var 2 min unna klinikken da hun spydde en gang til... da tok jeg til fornuften og dro hjem. burde ikke reist ut av huset... Men HIPP HIPP HURRA FOR H!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2014 #529 Del Skrevet 29. april 2014 Gratulerer med dagen til søte H! Har hun vært dårlig i hele dag, eller gikk det over? Dårlig mor du liksom! Fnys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #530 Del Skrevet 3. mai 2014 Tusen takk for bursdagshilsen,Mazilla Føler bursdagsselskapet idag gikk ganske så bra! Glutenfrie lomper (som jeg burde lagd maaange flere av!) og glutenfrie pølsebrød (alt laget selv :D ) 2 kaker (verdens beste og marsipankake) H reiv opp pakker i vill glede, nada kontroll Ellers så er det 9 dager til spiralen skal ut... igår begynte jeg å blø litt, idag også... bah... håper det ikke er noe i veien... ømt.. nå sitter mamma,mi søster og Mannen i baren, jeg sitter som et takras og har akkurat jobbet med regnskapene til de tre firmaene i huset (et AS og to enkeltmannsforetak) får vel shine meg opp litt, selv om jeg føler meg øm, sliten og fæl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mai 2014 #531 Del Skrevet 3. mai 2014 Håper du fikk en koselig kveld i baren, til tross for at du ikke føler deg helt tipp topp.. Hørte han godeste hadde vært med inne for å se på baren. Hunden deres var visst litt større enn han hadde trodd.. Kjempekoselig selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #532 Del Skrevet 4. mai 2014 Ble en koselig kveld Drakk 1 øl og 2 drinker Mannen lager veldig gode drinker! La meg kl 00.30, veldig trøtt Måtte på butikken for å kjøpe meg bind idag... blør som en vanlig mens nå, må sjekke om det er noe en kan forvente etter å ha hatt inne spiralen over 2 år.... Tante Rød har ikke vært savnet..... Håper Han Godeste ikke ble redd da! Han blir litt ivrig når han endelig får hilse på noen, han har nok ligget og hørt på at huset var fullt av folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mai 2014 #533 Del Skrevet 4. mai 2014 Han ble visst ikke direkte redd, men hadde rukket å tenke at han hadde hatt et problem hvis det plutselig hadde klikket for hunden.. Håper du snart finner ut hva kroppen din surrer med for tida. Kanskje like greit at spiralen snart skal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #534 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Huff, det er synd å si det, men jeg ser frem til hunden ikke er her mer.... De store hundene blir mellom 8-12 år, han blir 8 år i November.... Ellers så har jeg utsatt tapping i blodbanken til om to uker, og skal å fjerne spiralen imorgen! Skulle egentlig på et møte imorgen kveld, men har gitt beskjed om at jeg ikke kan... Ser frem til å få den greia ut av kroppen!!!! Endret 5. mai 2014 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 5. mai 2014 Glemte jo helt av å fortelle om den flinke treåringen!!! Hun gjorde begge deler i potta imorges og ville ikke ha på bleie Pakket med tre ekstra skift i tillegg til de to i sekken hun hadde et uhell i bhg og et hjemme Mannen tok på henne bleie her ettersom han ikke fant truse... må kjøpe flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #536 Del Skrevet 6. mai 2014 H gikk med truse til barnehagen idag også Spennende å høre hvordan det går! Idag klarte jeg å "slå opp" med fysioterapeuten Dvs ikke bestilt ny time, og sagt at jeg prøver å trene litt selv... Nå er det 2 timer 25 minutter til spiralen skal ut! Vondt i magen i natt også, og blør enda... begynte å blø på Torsdag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mai 2014 #537 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg kjenner jeg er litt spent ang den spiralen din selv... Hvordan lagde du lomper? Sprakk de da de ble brukt? Del gjerne oppskrift.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 7. mai 2014 Det gikk fint å ta den ut,litt ubehagelig ettersom det ikke var noen tråder igjen.... Jeg spurte om man måtte vente med å prøve etter første mens og syklus,men hun sa det bare var å kjøre på. Men om vi ikke vil bli gravide nå må vi bruke annen prevansjon... Lagde lomper med potetmospulver med vann,litt salt og 1,5dl glutenfritt mel. smuldres sammen i bolle først (vann,salt og potetmospulver) has på bakebord og elte inn melet. kjevles ut veldig tynt og bruk en asjett for å få dem runde. stekes i tørr panne eller på takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #539 Del Skrevet 12. mai 2014 Igår var jeg eeeeendelig ferdig med å blø Det måtte feires med et avhopp i svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #540 Del Skrevet 20. mai 2014 Og enda mer avhopp og angst for å ikke rekke det skal det bli.... Jeg spurte om det var så farlig, og det er det visst!!! Ganske forståelig ettersom vi prøver oss som trebarnsforeldre denne uken... De kom Torsdag i forrige uke og reiser på lørdag (Mannen si søster og mannen hennes trengte virkelig en ferie pga ting og tang) Vi begynner endelig å komme oss i en viss rutine, var et H........ de første dagene....blir ikke lettere at begge har adhd. den minste er 2år og den eldste er 8år. Det trenges virkelig grenser, og de tøyes hele tiden.... Veldig sliten, men det er veldig moro også da alt ble bedre da H var tilbake i bhf igår. Mulig hun blir hjemme fredag ettersom det er siste dagen deres her... men er meldt et grusomt regnvær... :/ Kroppen min er iallefall grei i formen, og jeg tar hele "prøvinga" med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå