Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en fin mandag, som etterfølger en fin helg :) S fikk nettopp smake grøt for første gang. Det endte med et bad, for å si det sånn.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken grøt prøver dere ut? :)

Det var vel Nestlé risgrøt med banan som tilfeldigvis fant veien ned i handlekurven. Tenkte kanskje å prøve Hipp sin hvis ikke denne faller i smak, men jeg får vel gi det mer enn én sjanse! :fnise: Har Mathilde noen favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med grøt! :hoppe: Jeg gleder meg skikkelig til å gi grøt til A. Vi skal begynne med hirsegrøt med eplemos og sviskemos oppi. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder av S i bloggen din, hun er bare supersøt!! Den fysioterapeuten må ha røyka minst èn sokk som kunne si S var en gutt, hun er jo superfeminin i trekkene sine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innkalt til jobbintervju! :overrasket::redd::bond::daane: Til en ordentlig voksenjobb! Ikke bare en sånn tullesommerjobb eller noe å dille med ved siden av studiene.. En ordentlig jobb! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

I morra skal vi på visning på et hus, og så skal jeg altså på intervju i neste uke. Det hele ble "feiret" med et skikkelig bleieskift som krevde nye klær på S fra innerst til ytterst + nytt sengetøy og vask av overmadrassen i sprinkelsenga. Jeg har visst blitt voksen, gitt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S trekker beina opp under seg og skyver ifra. Det er sannelig ikke lenge til hun krabber! Store lille jenta... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...