Minttu Skrevet 15. mars 2013 #2941 Del Skrevet 15. mars 2013 Den maten hørtes utrolig god ut!! Regner med dere har spist nå, så håper din kjære var litt mer til selskap da og at dere koser dere masse i kveld! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #2942 Del Skrevet 16. mars 2013 Maten ble god den, men han godeste var dessverre ikke helt tipp topp. Vi la oss rett etter kl 22. S våkna kl 6, men da gikk jeg inn og sa at hun måtte sove litt til, og så sov hun til 07.30! Nå er han godeste på jobb, mens jeg og S nærmest har snødd inne.. Når skal denne vinteren slippe taket?? Det er virkelig ikke normalt med sammenhengende vinter fra før jul til slutten av mars i denne delen av landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. mars 2013 #2943 Del Skrevet 16. mars 2013 Hehe så bra hun sov litt til, kl.6 er litt tidlig Det snør hos dere og ja.. Her begynte det å se ganske vårlig ut, og lite snø i veien, men nå er det helt hvitt her og det snør nå og Utrolig kjedelig! Som regel pleier mye å forsvinne rundt påsketider, men har mine tvil i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. mars 2013 #2944 Del Skrevet 17. mars 2013 Uff det har vært lang vinter, eller kulde i år.......og vi bor ikke på et sted med masse snø og vinter. Det bruker være varmt nok til lett jakke i påsken, men spørs i år om vi ikke trenger boble jakka enda Deilig at hun sovna igjen da! Har prøvd her å si at 7 er det tidligaste om man ikke må vekk på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #2945 Del Skrevet 17. mars 2013 Nemlig.. Påske skal liksom være vår.. Men det er jo forsåvidt en viss trøst i at påska er tidlig i år da! Mager trøst da! Nå er ukas quizrunder unnagjort, og jeg er på vei i seng. Skal jobbe i morra, så da må vi sikkert vekke S. Typisk at jeg jobber hver gang hun endelig har begynt å sove litt om morgenen, slår aldri feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #2946 Del Skrevet 21. mars 2013 S er hjemme fra barnehagen i dag. Småpjusk og hoster. Litt kjipt, for hun går glipp av påskefest i bhg, men hun vet jo ikke hva hun går glipp av, og har det nok best hjemme på mammas fang i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. mars 2013 #2947 Del Skrevet 21. mars 2013 Kos deg med småpjusk skatt på mammas fang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #2948 Del Skrevet 21. mars 2013 Hun hoster og hoster og hoster, stakkars... Har laget "te" av fribol hostedrops oppløst i vann og blandet med litt eple&mangojuice, men hun vil ikke ha.. Hele formiddagen har nærmest vært en eneste lang sammenhengende hostekule.. Hun er søt da.. I stad kasta hun seg bakover så hun traff haka mi med bakhodet. Jeg utbrøt "au!" helt automatisk, og da snudde hun seg og sa "Unnskyld mamma. Gikk det bra?".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. mars 2013 #2949 Del Skrevet 21. mars 2013 stakkars lille snuske S! Her har vi hatt hosteperiode.... Bygget opp senga,hadde tykkere pute i senga og ta henne hostedempende (mot tørrhoste,ikke slimløsende) Ingen melkeprodukter før leggetid.Funket ganske bra... Så flink hun er til å prate!! Sees vi på bursdagsfest den 6? Enig med deg at påska skal være vårtid... Varmerekord i oslo på samme tid i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #2950 Del Skrevet 21. mars 2013 stakkars lille snuske S! Her har vi hatt hosteperiode.... Bygget opp senga,hadde tykkere pute i senga og ta henne hostedempende (mot tørrhoste,ikke slimløsende) Ingen melkeprodukter før leggetid.Funket ganske bra... Så flink hun er til å prate!! Sees vi på bursdagsfest den 6? Enig med deg at påska skal være vårtid... Varmerekord i oslo på samme tid i fjor... Ja, vi ses nok der, vi må bare få ordna barnevakt først før jeg kan si noe helt sikkert.. Hadde vært gøy å treffes med ungene igjen også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. mars 2013 #2951 Del Skrevet 21. mars 2013 Hun er søt da.. I stad kasta hun seg bakover så hun traff haka mi med bakhodet. Jeg utbrøt "au!" helt automatisk, og da snudde hun seg og sa "Unnskyld mamma. Gikk det bra?".. Så god hun er God bedring til S, kos dere hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. mars 2013 #2952 Del Skrevet 21. mars 2013 Varm blåbærsaft kurrerer hoste God bedring til lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 #2953 Del Skrevet 21. mars 2013 stakkars lita... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. mars 2013 #2954 Del Skrevet 21. mars 2013 da regner jeg med vi sees dere har jo haugevis av barnevakter tilgjengelig,heldiggrisene! Gleder meg til å være sosial :) Blir byen til lørdag også Må jo feire at jeg er i de voksnes rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #2955 Del Skrevet 22. mars 2013 Nja, vi har vanligvis ihvertfall tre forskjellige steder hun kan overnatte, men jeg tror ikke det passet for noen av dem.. Men vi får se, har ikke gitt opp ennå! Er det i helga du runder 30? Gratulerer på forskudd, i tilfelle jeg glemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2013 #2956 Del Skrevet 22. mars 2013 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. mars 2013 #2957 Del Skrevet 22. mars 2013 God bedring til S og god helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #2958 Del Skrevet 22. mars 2013 Takker. Denne natta kan bli lang og hard.. Han godeste er ikke i form, og har lagt seg allerede. S har våkna omtrent hvert kvarter i hele kveld. Tett i nesa og hoster, og i stad ramla hun ut av senga på toppen av det hele Håper resten av folket her er i bedre form i morgen. Kjedelig å omgås bare syke folk som oser negativ energi lang vei. Særlig med tanke på at jeg hadde det samme for halvannen uke siden, uten at jeg kunne ligge på sofaen under et pledd og synes synd på meg selv dagen lang av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. mars 2013 #2959 Del Skrevet 23. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mars 2013 #2960 Del Skrevet 23. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå