MarianneE Skrevet 24. mars 2013 #2961 Skrevet 24. mars 2013 Håper resten av folket her er i bedre form i morgen. Kjedelig å omgås bare syke folk som oser negativ energi lang vei. Særlig med tanke på at jeg hadde det samme for halvannen uke siden, uten at jeg kunne ligge på sofaen under et pledd og synes synd på meg selv dagen lang av den grunn... Det hørtes VELDIG kjent ut!! Hadde det blitt noe av den turen sørover vi planla (men det passet ikke for farmor og få besøk fordi hun har brukket armen. Underlig logikk.) kunne jeg kommet og tatt S litt så kunne du fått pusta ut litt. Hold ut kjære deg, det varer heldigvis ikke evig!
Mazilla Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #2962 Skrevet 24. mars 2013 Åh, men du er vel en snill en, MarianneE! Litt spesiell logikk ja! Men gamle folk tenker vel litt annerledes i blant.. Hun tenkte kanskje at hun ikke kom til å klare å stelle i stand noe til dere kom med brukket arm, og dermed ikke kunne være det vertskapet hun i sine øyne burde? Formen hans er heldigvis stigende, og i natt sov S hele natta, så her går det bedre. Natt til i går var hun seriøst våken hvert kvarter... Jeg la meg på gjesteseng inne hos henne, men ble kasta ut kl 3, med streng beskjed om at det var hennes rom og at jeg måtte legge meg i "pappa seng". Også jeg som trodde hun syntes det var koselig og litt spennende å plutselig ha mamma på rommet! I går kveld var jeg på surpriseparty for Mokkon83 som fylte 30. Mannen hadde leid lokale, kontakta venner, familie og kolleger, ordna supergod mat og den beste glutenfrie foccaciaen jeg noen gang har spist, DJ med lys og hele pakka. Hun ante ingenting på forhånd, så det var jo gøy! Dessverre var jeg litt walking dead etter natta, så jeg måtte kaste inn håndkledet allerede i 23-tida. Jeg ante jo ikke hvordan denne natta kom til å bli heller, så det var jo i grunnen greit å komme seg hjem da
Minttu Skrevet 24. mars 2013 #2963 Skrevet 24. mars 2013 For ei herlig lita frøken! Har skjønt hvor du hører hjemme om kvelden Så moro med overraskelsefest! Gratulerer med 30-årsdagen Mokkon83!
pusilus Skrevet 24. mars 2013 #2964 Skrevet 24. mars 2013 Søte S "pappa seng" Håper formen har kommet seg i huset hos deg, det er slitsomt når de andre er syk. Koselig med overraskelsesbursdag
TuttaV Skrevet 25. mars 2013 #2965 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Så tøff og selvstendig frøken du har da... "Pappa seng" Endret 25. mars 2013 av TuttaV
Mokkon83 Skrevet 25. mars 2013 #2966 Skrevet 25. mars 2013 Såååå koselig at du kom :) Hadde en kjempegøy kveld Moro å bli gjort stas på
Mazilla Skrevet 4. april 2013 Forfatter #2967 Skrevet 4. april 2013 Oisann, her var det lenge siden jeg hadde vært. Her er vi tilbake i hverdagen etter en strålende fin påskeferie med fra skyfri himmel hver dag. Det blir mindre og mindre snø i hagen for hver dag som går, så snart kan vi forhåpentligvis sette i gang med Prosjekt platting. Gleder meg til å få en bedre uteplass! Ellers er S tilbake i barnehagen, og han godeste er omsider så godt som frisk. Jeg har intensivert jobbjakten enda litt, og forhåpentligvis får jeg snart et eller annet å holde på med. Det er nemlig, tro det eller ei, grenser for hvor lenge det er interessant å sitte i solveggen og nyte våren.. Dessuten er det så kjipt å ikke kunne bestille noe særlig ferie, i tilfelle jeg plutselig har en jobb, og ikke minst skulle vi gjerne ha satt i gang med litt prøving snart... Så det øyeblikket jeg plutselig får en jobb, blir det nok feiret med champagne og ubeskyttet sex!
Minttu Skrevet 4. april 2013 #2969 Skrevet 4. april 2013 Er vel ikke den verste feiringa det ve Så godt dere har hatt en fin ferie og flott vær, her er også været bra for tiden så håper mye av snøen forsvinner her også
Mazilla Skrevet 5. april 2013 Forfatter #2970 Skrevet 5. april 2013 I morgen kommer snekkeren for å skrive kontrakt på plattingjobben! Jeg har nettopp gjennomført dag 1 av 30 day shred. I går var jeg på treningssenteret. Sommersesong, her kommer jeg! På tide, etter en altfor lang vinter på sofaen uten unnskyldninger for ikke å trene..
Mazilla Skrevet 6. april 2013 Forfatter #2972 Skrevet 6. april 2013 S var trygt plassert hos mormor og klar for overnatting, og vi skulle bare hjem for å gjøre oss klare til fest. Så fikk han godeste magesmerter av en annen verden, så vi endte på legevakta istedet. Festlig. Han sa først at han ville jeg skulle dra, og at han ikke trengte lege, men jeg kjenner han såpass at jeg ble hjemme og ringte legevakta istedet. Han kom rett inn som hastesak, og legen lurte på om det var nyrestein. En sprøyte i rumpa og et par piller senere, kom vi hjem. Hvis det er nyrestein, er det bare de pillene som skal til. Hvis ikke "ses vi igjen", som legen så fint sa... Så på en måte var det jo greit at vi hadde barnevakt, men det var ikke helt sånn vi hadde sett for oss at kvelden skulle bli
Minttu Skrevet 6. april 2013 #2973 Skrevet 6. april 2013 Uff, ikke moro med noe slikt Spesielt ikke siden dere hadde planer for kvelden.. Håper det går bra med han, og at dere ikke hadde det altfor kjedelig hjemme i kveld
MarianneE Skrevet 7. april 2013 #2974 Skrevet 7. april 2013 kjedelig at det endte slik, men det kommer vel andre muligheter?
pusilus Skrevet 7. april 2013 #2975 Skrevet 7. april 2013 Hvordan går det med mannen? Flink du som har begynt med trening.
Muffin! Skrevet 7. april 2013 #2976 Skrevet 7. april 2013 Kjedelig at kvelden ble slik. Håper det går bedre med mannen din. Lykke til videre med jobbjakten og treningen!
Neytiri Skrevet 7. april 2013 #2977 Skrevet 7. april 2013 oi det var da kjipt at kvelden ble slik! Er han blitt bedre nå eller?
TuttaV Skrevet 10. april 2013 #2978 Skrevet 10. april 2013 Her kommer to vilt forskjellige kommentarer fra meg: - jeg liker måten du tenker å feire på - Så kjedelig at en kveld med barnevakt ble til kveld på legevakt. Hvordan går det med mannen din?
Mazilla Skrevet 10. april 2013 Forfatter #2979 Skrevet 10. april 2013 Det går heldigvis bra med han. Ikke vet jeg hva det var, men det spiller ingen rolle så lenge han er god igjen nå.. De siste dagene har jeg fornyet litt her hjemme. Byttet ut endel interiør/solskjerming på soverommet (til en billig penge, takket være Kid interiør), skifta stuegardiner (under 200 for fire høyder, takket være Skeidar) og har omsider fått hengt opp et par bilder på veggene. Jeg har dessuten bestilt en forstørrelse av et av fotografbildene fra bryllupet vårt, som skal opp på stueveggen. Har et litt ambivalent forhold til bryllupsbilder på veggen, særlig midt i stua, men gir det en sjanse.. Det kan jo være hyggelig å gjøre det litt personlig også. Får se når det kommer opp! Fikk en interessant telefon mandag ettermiddag, angående en mulig jobb. I morgen skal jeg jobbe (der jeg er vikar), men etter skoletid tror jeg sannelig jeg skal ringe tilbake til hun som kontaktet meg på mandag. Kryss fingrene, damer! Tror jeg trenger det, med min flaks..
Mazilla Skrevet 11. april 2013 Forfatter #2980 Skrevet 11. april 2013 Jada, 30 cm tung og våt nysnø var akkurat det vi trengte nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå