Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1061 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det skal nok la seg gjøre, Spatula Ekkelt å gå og vente. Prøver å tenke på de negative tinga med huset sånn at ikke skuffelsen blir for stor om vi ikke får det, samtidig som jeg tar meg selv i å tenke hvor bra det hadde vært å bo der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. oktober 2011 #1062 Del Skrevet 13. oktober 2011 Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1063 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vips så bød de andre over. Men da fikk vi i det minste pressa prisen opp litt, så de måtte ut med 150' mer enn de først hadde tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1064 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er egentlig ikke så veldig skuffa. Det kan ha sammenheng med at megleren plutselig dro frem en nabokrangel om tomtegrensene og litt sånn. I tillegg har vi god tid, og nå har vi jo sett at det kan dukke opp noe som passer for oss, så vi får bare følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. oktober 2011 #1065 Del Skrevet 13. oktober 2011 nå er iallefall husjakten i gang! og dere har finanser i orden så da er det bare å finne Huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. oktober 2011 #1066 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hvordan gikk det?? ...og her var vi så ivrig at vi ikke leste lenger til enn da dere la inn budet Endret 13. oktober 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1067 Del Skrevet 13. oktober 2011 I dag har S babla i ett kjør hele dagen. Bababababa sa hun. Veldig søtt, men jeg ble litt svett i ørene, og kjente det var deilig da hun sovna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2011 #1068 Del Skrevet 13. oktober 2011 noe nytt hver dag her også, det er helt fantastisk Synd det ikke gikk deres vei med huset, men når alt kommer til alt så var det kanskje like greit da hvis det ligger nabotvister og ulmer under overflaten!! Kjipt å flytte inn i et ormebol En dag står drømmehuset deres bare der og venter på dere!! For meg betyr gaten vi bor i og nabolaget enormt mye, ikke ti ville hester kunne fått meg til å flytte, til tross for at gata egentlig er litt shabby med dårlig asfalt og rot hos noen av naboene Her er sentralt (skole, barnehager, butikker, legevakt og sykehus i umiddelbar nærhet) lekekamerater i alle aldre, ingen gjennomgangstrafikk og store gode tomter Ai laik it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. oktober 2011 #1069 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Søte lille S. Synd dere ikke fikk huset, men da er det ikke ment for dere - sånn tenker jeg hvis det ikke alltid går min vei - skal se dere får et hus akkurat perfekt for dere Bare vent til hun finner ut at hun har en stemme hun kan hyle med - da blir du svett i ørene da Endret 13. oktober 2011 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2011 #1070 Del Skrevet 14. oktober 2011 ...eller til hun bestemmer seg for og være katt på 3. dagen og bare mjauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. oktober 2011 #1071 Del Skrevet 14. oktober 2011 ...eller til hun bestemmer seg for og være katt på 3. dagen og bare mjauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1072 Del Skrevet 14. oktober 2011 noe nytt hver dag her også, det er helt fantastisk Synd det ikke gikk deres vei med huset, men når alt kommer til alt så var det kanskje like greit da hvis det ligger nabotvister og ulmer under overflaten!! Kjipt å flytte inn i et ormebol En dag står drømmehuset deres bare der og venter på dere!! For meg betyr gaten vi bor i og nabolaget enormt mye, ikke ti ville hester kunne fått meg til å flytte, til tross for at gata egentlig er litt shabby med dårlig asfalt og rot hos noen av naboene Her er sentralt (skole, barnehager, butikker, legevakt og sykehus i umiddelbar nærhet) lekekamerater i alle aldre, ingen gjennomgangstrafikk og store gode tomter Ai laik it Uff nei, nabotvister vil vi helst unngå! Vi fikk vite da vi skulle legge inn bud at det var noen uklarheter rundt tomtegrensene, og la inn bud med forbehold om at det ordna seg. Da megleren ringte senere hadde naboen i mellomtida begynt å lage litt trøbbel, så da var det i grunnen like greit at vi ikke hadde det vinnende budet! Det var visst snakk om at kjøper skulle få 50000 i kompensasjon, men hvis hele den flotte uteplassen med overbygd peis skulle ryke, ville det ikke vært verd det. Høres koselig ut å bo sånn som dere! Uforbeholden trivsel, det er bra! Søte lille S. Synd dere ikke fikk huset, men da er det ikke ment for dere - sånn tenker jeg hvis det ikke alltid går min vei - skal se dere får et hus akkurat perfekt for dere Sånn tenker jeg også! Jeg er allerede i gang med den videre jakten! Vi har jo fulgt med en god stund nå, og jeg har funnet ut at det er på fredager det legges ut flest hus på finn.no. Enda en god grunn til å glede seg til helg! ...eller til hun bestemmer seg for og være katt på 3. dagen og bare mjauer. S ligger på magen på gulvet og dunker armer og bein i gulvet. I tillegg har hun funnet ut hvordan hun kan bråke mest mulig med lekene sine. Jeg synes nesten litt synd på naboene som bor under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2011 #1073 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har du sett noen fine hus i dag? Godt å glede seg til helga, her er det nedtelling på høyt nivå... 50 minutter igjen og jeg er på vei ut døra! Ha en fin helg med den lille bråkebøtta og han godeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2011 #1074 Del Skrevet 14. oktober 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1075 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ingen aktuelle hus lagt ut foreløpig, men dagen er enda ung i eiendomsmeglerverden Har vært på ullshopping idag. Da jeg egentlig var ferdig fant jeg langerma ullbodyer til 1000 kroner pr stk, så da kjøpte jeg to av dem også, i to forskjellige størrelser. Kjempekjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. oktober 2011 #1076 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ingen aktuelle hus lagt ut foreløpig, men dagen er enda ung i eiendomsmeglerverden Har vært på ullshopping idag. Da jeg egentlig var ferdig fant jeg langerma ullbodyer til 1000 kroner pr stk, så da kjøpte jeg to av dem også, i to forskjellige størrelser. Kjempekjekt! damned!! 1000kr for èn body!! en null for mye der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2011 #1077 Del Skrevet 14. oktober 2011 1000kr var litt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1078 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tror neppe han godeste hadde vært så fornøyd med meg hvis jeg hadde betalt 1000 kr pr body, og attpåtil kjøpt to stykker! Var nok en null for mye der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. oktober 2011 #1079 Del Skrevet 14. oktober 2011 Cubus har søte ullbodyer nå, kjøpte en selv der i dag, så ut som det var strikkamønster på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. oktober 2011 #1080 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde de ull-luer der? Jeg har veldig lyst til å vinne i lotto i morgen...! Pengene går så alt for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå