Muffin! Skrevet 4. oktober 2011 #1021 Del Skrevet 4. oktober 2011 Spennende! Jeg var yngst og kom rett fra skolebenken da jeg fikk jobben min, så jeg krysser fingrene for at de du var på intervju hos også vil ha inn yngre krefter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1022 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skulle skru i ei ny lyspære i kjøleskapet nettopp. Den sa poff og så kom det et lysglimt, pæra ble helt sort og nesten svidd hull i, og i tillegg gikk sikringen. Ekkelt! Jeg skulle egentlig skifta et par pærer til, men det får han godeste gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1023 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fikk forresten omsider tak i rette person på studiestedet mitt nå. De hadde glemt permisjonssøknaden min... Men som hun sa - når det var snakk om fødselspermisjon var det bare en formalitet, og hun skulle sende svar i morra. I tillegg passa hun på å få lagt skylda på noen andre.. Men men, nå går det ihvertfall forhåpentligvis i boks, så jeg kan få noen penger av Lånekassa snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2011 #1024 Del Skrevet 6. oktober 2011 glemt det? Idioter!! Skjønner du syntes det var ekkelt med kjøleskapet og den pæra. Hadde ikke likt det jeg heller om det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2011 #1025 Del Skrevet 7. oktober 2011 Spør du meg hadde det jo vært lettere å bare få unna en sånn formalitet med en gang søknaden kom, istedenfor å tenke at "det haster ikke for det er jo bare en formalitet å gjøre senere" (hvis det var det de tenkte, og det tror jeg)... Håper det ordner seg kjapt nå som du har minnet dem på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2011 #1026 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så sløvt! Godt du ringte så de fikk ordnet opp i det. Snakket med noen venninner i går som klaget litt over hvor dyrt det var å ha barn, så tenker de pengene kommer godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #1027 Del Skrevet 7. oktober 2011 Litt ekstra cash kan komme greit med, selv om vi egentlig har mer penger nå enn da begge var studenter Han godeste tjener dessuten mer nå som han driver eget firma enn som ansatt i barteby. Men likevel, jeg vil jo gjerne ha stipendet i tillegg, når det først finnes! Det er så herlig å bo "hjemme" igjen. Idag er det t-skjortevær og strålende , og det passer meg ypperlig! I tillegg er det kjempedeilig å ha all familien rundt oss. Mamma skal på ferie i to uker nå, og gruer seg skikkelig til å reise fra S.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. oktober 2011 #1028 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde fått panikk angående det med pæreskiftingen - jeg er nemlig noe ioverkant redd for å få strøm, til og med å hånderte små aa-batterier er jeg noe skeptisk til (litt satt på spissen riktignok, men alikevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. oktober 2011 #1029 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du vet når dekselet på en kontakt er tatt vekk, så det er bare en grønn plate og hulla der, klarte å ta på den en gang jeg. Fikk litt strøm i meg for å si det sånn, skvatt bra God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #1030 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde fått panikk angående det med pæreskiftingen - jeg er nemlig noe ioverkant redd for å få strøm, til og med å hånderte små aa-batterier er jeg noe skeptisk til (litt satt på spissen riktignok, men alikevel...) Jeg er egentlig litt sånn selv, men fant ut at jeg skulle være handy og selvstendig og hele pakka. Det skulle jeg visst aldri ha gjort! Du vet når dekselet på en kontakt er tatt vekk, så det er bare en grønn plate og hulla der, klarte å ta på den en gang jeg. Fikk litt strøm i meg for å si det sånn, skvatt bra God helg Tulling! God helg til deg og! Nå har S nettopp fått kveldsmaten sin. Hun sovner for tida rundt halv åtte og våkner for mat mellom 23 og midnatt, og så sover hun til firetida eller deromkring, får litt påfyll og sover til rundt halv åtte-åtte. Jeg overlever, men samtidig begynner jeg å glede meg til å sove hele natta igjen.. Jeg tror forresten hun er litt misfornøyd med størrelsen på puppene mine, for hun har begynt å blåse som om de skulle vært ballonger.. I stad lå hun og blåste mens hun spente hele kroppen, så prompa hun skikkelig og ble meget tilfreds og helt salig. Søte lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2011 #1031 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du vet du er mamma og totalt tussete når du synes det er søtt med promping Søte lille S De gjør så mange rare ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2011 #1032 Del Skrevet 8. oktober 2011 Søteste lille S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. oktober 2011 #1033 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bedre det enn afrikapupper Skal moren din langt avsted? Savner å ha familie nært,mens det samtidig her litt godt også... Veldig likt søvnmønster på jentene! Gleder meg til å sove hele natta her også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #1034 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du vet du er mamma og totalt tussete når du synes det er søtt med promping Søte lille S De gjør så mange rare ting Du er inne på noe der! Vi var på familiemiddag forrige helg, og han godeste og broren (som har ei jente på 1 mnd) diskuterte ivrig bæsjebleier ved middagsbordet. Det var den naturligste ting i verden for begge, men de fikk klar beskjed av sin søster at det ikke var særlig stas å snakke om denslags ved middagen.. Søteste lille S! Enig! Bedre det enn afrikapupper Skal moren din langt avsted? Savner å ha familie nært,mens det samtidig her litt godt også... Veldig likt søvnmønster på jentene! Gleder meg til å sove hele natta her også...! Det er sant! Hun skal på rundtur rundt Middelhavet, blir borte i to uker. Jeg synes det er kjempekoselig å ha hele familien i nærheten igjen, etter 7 år andre steder. Men det kommer jo helt an på hva man er innstilt på! Vi har allerede fått mye bedre kontakt med mange enn det vi noen gang har hatt. F.eks. søstra til han godeste - hun er endel eldre og har alltid vært på et annet sted enn han i livet, mens nå er de plutselig småbarnsforeldre begge to, og har masse til felles. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. oktober 2011 #1035 Del Skrevet 8. oktober 2011 jeg er akkurat lik selv altså! Her ler vi like mye hver gang Liten setter igang med "ulydene" sine under middagen ...og det skjer hver dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. oktober 2011 #1036 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er fint å bo i nærheten av familien, sikkert særlig når man har barn. Jeg er veldig glad for at jeg bor i samme by som niesene mine, for da får vi jo mye tid sammen og et godt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1037 Del Skrevet 10. oktober 2011 Helga er over, og som vanlig gikk den altfor fort.. Det er så koselig å ha han godeste hjemme og ha god tid til å gjøre akkurat det vi vil sammen. Dessuten er pubquizen jeg går på på søndagskveldene et kjærkomment avbrekk fra familielivet I dag morges var jeg barnevakt en liten time for Mokkon83s skjønne lille H. Det var utrolig vittig å se S da jeg satte H i vippestolen. Hun var litt skeptisk, litt sånn "Hva er det du gjør nå, mamma? Den er jo MIN!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 10. oktober 2011 I dag lå innvilga permisjonssøknad i postkassa. Nå må jeg bare få sendt den videre til Lånekassen, og håpe at de ikke har like lang behandlingstid som universitetet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. oktober 2011 #1039 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk forresten omsider tak i rette person på studiestedet mitt nå. De hadde glemt permisjonssøknaden min... Men som hun sa - når det var snakk om fødselspermisjon var det bare en formalitet, og hun skulle sende svar i morra. I tillegg passa hun på å få lagt skylda på noen andre.. Men men, nå går det ihvertfall forhåpentligvis i boks, så jeg kan få noen penger av Lånekassa snart! Det er litt fælt å si det, men jeg ble litt lettet nå... at det faktisk ikke var snakk om at behandlingstiden var så lang på en søknad. Men utrolig irriterende at de hadde glemt den I dag lå innvilga permisjonssøknad i postkassa. Nå må jeg bare få sendt den videre til Lånekassen, og håpe at de ikke har like lang behandlingstid som universitetet... Så bra at det gikk raskt! Håper det går raskere nå, men jeg ville ikke hatt kjempehøye forhåpninger. Jeg sendte nettopp Lånekassen et spørsmål på mail via dinesider; fikk beskjed om at vanlig tid for svar var 12 dager Høres ut som du har utrolig koslige dager med S både med promping og blåsing og koslige familiestunder i helgen Idyllisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. oktober 2011 #1040 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tuuuusen takk igjen for at du passet H!! Og tusen takk igjen for de flotte klærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå