Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

helt utrolig at det går for så mye over takst!!!!

en må jo bruke enormt mye på å innrede loft også :sjokkert:

Billigere å bygge da... Er faktisk ikke så innmari mye dyrere å bygge helt nytt... har dere tenkt noe på det?

Blir koselig å møtes på kafè i morgen! Jeg har tenkt så på en jakke jeg så der for ganske lenge siden... spent på om den er der enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djiiiiz... Jeg skulle gjerne vært selgeren da :fnise:

Kunne tjent litt på det salget der da vil jeg tro! :ler:

Helt utrolig hvor mye over takst hus kan gå for!

Håper, og regner vel med, at dere finner et annet flott etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er helt umulig! :bond: Hun våkna kl 23, kl 01 og nå nettopp. Umulig å roe, det eneste som funker er pupp. Jeg er så trøtt at det gjør vondt bak øynene.. :sukk: Han godeste skal opp kl 6, så han flytta nettopp over på gjesterommet. Skulle gjerne hatt muligheten til å gjøre det samme. Har tross alt ikke sovet en hel natt i strekk siden... tja... Kanskje februar.. :klo: eller januar? :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Mazzi! :Gjesp: Håper S roet seg tilslutt :jepp:

Ha en strålende helg :klem: og Tusen takk for god sladrejobb forresten :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Øker hun tro?! :vetikke: Slitsomt er det uansett når de ikke vil roe seg med annet en puppen...sånn er Liten også nå etter vi kom hjem fra tur, håper det gir seg snart :daane: Hun skal puppes i søvn, og så ligge med puppen halvveis inn i munnen sånn at hun bare kan koble seg på når det passer henne :roll: Hvis jeg prøver å snike meg vekk så våkner hun bare :dry:

Håper du får en fin dag selv om natta ble bad, prøv å få sove når S tar hvilene sine på dagtid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikke vet jeg om det var øking, jeg vet bare at sånne netter er fryktelig slitsomme! ;) Typisk at det skulle skje akkurat i natt når han godeste skulle opp så tidlig, og jeg skal treffe noen venninner i kveld. Blir nok godt selskap da ja! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda... føler med deg! kjenner selv av det føles blodig urettferdig at mennene bare kan rømme til et annet rom og sove hele natta... kan ikke huske sist jeg hadde ei helt natts søvn jeg heller... og når smågullene begynner å sove hele natta så kommer vi sikkert til å våkne hver 3 time fordet... :daane:

H hadde noen slike umulige netter... for oss så funket det at jeg ammet henne på sengekanten (hvis ikke sover jeg...) og hadde ei varmeflaske i senga hennes så det ikke ble kaldt å legges tilbake. det er ganske kaldt ute nå, målte 13grader på soverommet her i morges (varmeovnen skal inn...)

håper det er forbigående!!

ble inspirert av deg, så i morgen skal jeg lage eplekake!! :hoppe:

brukte du den toro kakemiks eller vanlig glutenfritt mel?

varm eplekake med vaniljeis! nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble inspirert av deg, så i morgen skal jeg lage eplekake!! :hoppe:

brukte du den toro kakemiks eller vanlig glutenfritt mel?

varm eplekake med vaniljeis! nam!!

Enklere enn som så! Jeg brukte Toro lyse muffins! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enklere enn som så! Jeg brukte Toro lyse muffins! :sjarmor:

ooooooh! fulgte du oppskriften som står bak på posen da?

spennende! da mangler jeg bare eplene!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ooooooh! fulgte du oppskriften som står bak på posen da?

spennende! da mangler jeg bare eplene!! :hoppe:

Ja, gjør bare sånn det står til muffins og heller røra i en kakeform, legger over eplebåter og strør med sukker og kanel. :sikle: Gjett hva jeg fikk lyst på nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å sove en hel natt... :glare:

I natt er det helfigvis Ælen sin tur for han skal ikke på jobb i morgen men det skal jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med lite søvn :sjenert: De eplemuffinsene hørtes gode ut! :hjerte: Ikke helt lavkarbo da, men kanskje jeg kan lage eplemuffins med havregryn og sammalt mel :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde eplekake med grovt mel, honning og havregryn i vår, men det falt ikke helt i smak, for å si det sånn! :hoho: Men det var bare improvisert slumpekake med det vi hadde i skapet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en grei oppskrift på sunne eplemuffins, men skal innrømme at lyse er bedre ;) Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...