Muffin! Skrevet 20. juni 2011 #361 Del Skrevet 20. juni 2011 Så deilig for dere å være på plass i leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. juni 2011 #362 Del Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer med nytt bosted, og et nytt kapittel i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. juni 2011 #363 Del Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer med leilighet i hjembyen! Kan skjønne at det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #364 Del Skrevet 21. juni 2011 Liten tid til KG for tida. Står midt i et kaos uten like, og alt tar ekstra lang tid med ei lita tuppe som krever sitt. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. juni 2011 #365 Del Skrevet 21. juni 2011 Godt og høre at reisen gikk bra og at dere er vel på plass i leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2011 #366 Del Skrevet 21. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #367 Del Skrevet 23. juni 2011 Svigermor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2011 #368 Del Skrevet 23. juni 2011 Hva skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 23. juni 2011 Hun har upraktiske ideer og sterke meninger, kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. juni 2011 #370 Del Skrevet 23. juni 2011 Isjda... En bivirkning ved å flytte nærmere eller? Håper det løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. juni 2011 #371 Del Skrevet 23. juni 2011 Håper det ordner seg med svigersvinet Hva er det som skjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. juni 2011 #372 Del Skrevet 23. juni 2011 huffda... kjedelig når folk ikke kan nøye seg med å leve sitt eget liv... håper dette er en bivirkning som dere blir kvitt da! hvis hun får klar beskjed med èn gang så kanskje det ikke gjentar seg? er dere fornøyde med leiligheten? ettersom dere tok den "usett" mulig det er derfor svigermonster blander seg, fordi de så leiligheten og ordnet det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #373 Del Skrevet 23. juni 2011 Det kan vel fort være en bivirkning ja.. For all del, koselig dame som står på og stiller opp, det er bare det at hun er veldig vant til å få ting gjort. Nå må vi tømme kjelleren deres for bryllupsgaver. Greit nok det, men når de først har stått der siden aug '09, kunne de vel stått til vi har kommet litt mer i orden her... Ting tar tid med baby på slep! Enklere her da, her om dagen var f.eks S hos sin mormor mens vi så på hvitevarer. I tillegg har vi hatt venner på besøk som har hjulpet med møbelmontering og rydding. Kjempegreit! Vi er strålende fornøyd med leiligheten, den er kjempefin! Vi bestilte sofa og div annet igår. Gleder meg til det kommer, så vi kan komme ordentlig i stand med vårt eget, ikke bare lånemøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. juni 2011 #374 Del Skrevet 23. juni 2011 Svigermødre er og blir noe herk! Iallfall når de har bestemt seg for å få gjort noe, eller bestemt seg for at de har rett, og ikke vil høre på andres meninger eller synspunkter! Og er helt enig med deg i at bryllupsgavene deres kan stå litt til i kjelleren til svigers! Blir vel stas å pakke de opp og endelig kunne ta de i bruk også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. juni 2011 #375 Del Skrevet 23. juni 2011 *sender svigersympatier* Har ikke vært her på lenge, jo. Godt å se at det meste står bra til! Og grattis med nytt sted! *og sniker inn at jeg har ny dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. juni 2011 #376 Del Skrevet 23. juni 2011 Så bra dere begynner å komme i orden! Moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. juni 2011 #377 Del Skrevet 23. juni 2011 aha, ja de tingene kunne vel strengt tatt stått litt til.....! vi måtte også komme til svigers og hente masse ræl som Mannen hadde fra barndommen da vi akkurat hadde flyttet inn her... men tingene hennes som ble satt i garasjen vår kunne stå i årevis...! så tøff du er som lar S være hos svigermor når dere skal avgårde! jeg er så pysete... forlot henne for første gang i dag... i hele 15min (skyndte meg til senteret her for å kjøpe amme-te) merker at jeg har problemer med å gi slipp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #378 Del Skrevet 23. juni 2011 Nei nei nei, jeg ville aldri gått fra henne hos svigermor, hun var hos mamma! Er ikke helt klar for å gi slipp jeg heller, men midt i all flyttinga måtte det nesten bli sånn, men jeg ville ikke levert henne hos andre enn min egen mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. juni 2011 #379 Del Skrevet 24. juni 2011 2 måneder i dag jo!! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. juni 2011 #380 Del Skrevet 24. juni 2011 To måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå