Gjest åffårno Skrevet 6. mars 2014 #3701 Del Skrevet 6. mars 2014 Heller det enn "å æ det med dæ di padde" som er poppis her Hahahaha....den kjenner jeg igjen! Hallo Mazilla! Jeg bare snikleser her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #3702 Del Skrevet 7. mars 2014 Velkommen skal du være! Det skjer mer i graviditetsboka enn denne for tida, men det hender jeg klarer å få knota ned noe her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #3703 Del Skrevet 14. mars 2014 Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2014 #3704 Del Skrevet 14. mars 2014 kafé-underholdning på sitt beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2014 #3705 Del Skrevet 14. mars 2014 Nesten det samme som å bestille cheeseburger uten ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2014 #3706 Del Skrevet 14. mars 2014 What??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. mars 2014 #3707 Del Skrevet 15. mars 2014 Ko ko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #3708 Del Skrevet 18. mars 2014 Godt det ikke bare var meg som reagerte! S er fryktelig glad i å hjelpe til i huset, men nå de siste dagene har det kanskje gått litt langt.. -Her om dagen kom hun med nettbrettet til han godeste i en boks full av leker. "Værsågod pappa, jeg tok dette til deg!" -I går morges, mens jeg var opptatt med å smøre niste til henne, hørte jeg plutselig "Se mamma, jeg vasker! Det blir sååå rent og fint!". Stolt som en og blid som en stod hun og klinte spytt utover speildøra på garderobeskapet i gangen. Man kan jo ikke gjøre annet enn å smile... Nettbrettet burde absolutt ikke ligge og slenge, og hun tror jo at det hun har i munnen er vann, og at det faktisk ble rent av at hun "vasket" Noen av småbarnslivets gleder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 #3709 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg elsker denne alderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 18. mars 2014 #3710 Del Skrevet 18. mars 2014 Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. Nominerer henne til årets smarting Litt som han karen mannen overhørte i butikken som ville at butikkdama skulle bevise han om at gul skrelt løk i sånn pakke (man ser to løk ligge skrelt i den) faktisk var skrelt og uten skall. "Er du sikker/hvordan vet du at den er skrelt" /"ehm..........jeg ser at den er skrelt" / "men vet du det" / "ja, altså - ja? Den er ganske så synlig uten skall" - og slik gikk samtalen i et par minutter til. Han var seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3711 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mars 2014 #3712 Del Skrevet 19. mars 2014 Slike mennesker skal vi sette pris på. Det gir oss andre noe å le av i hverdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2014 #3713 Del Skrevet 19. mars 2014 Mye bedre å vaske med spytt enn med en skive med leverpostei på. Våtserviettklatten er enda på skyvedørsspeilen i gangen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2014 #3714 Del Skrevet 19. mars 2014 Vaske med en skive med leverpostei på... Utrolig hva de får til disse frøknene deres altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2014 #3715 Del Skrevet 19. mars 2014 Spytt er bedre enn prim og skinkeost også Lita er god på å hjelpe hun også.. "Mamma sjå æ bæde boss" Så flink vennen jeg kan ta det nå sier jeg høyt, men tenker "ikke hiv utover alle tissebleiene dine (evt restavfalet) vær så snill" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2014 Forfatter #3716 Del Skrevet 19. april 2014 Ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå