Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Gjest åffårno
Skrevet

Heller det enn "å æ det med dæ di padde" som er poppis her :ler:

Hahahaha....den kjenner jeg igjen!

Hallo Mazilla! Jeg bare snikleser her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være! Det skjer mer i graviditetsboka enn denne for tida, men det hender jeg klarer å få knota ned noe her også ;)

Skrevet

Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! :overrasket: Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. :klaske:

Skrevet

:hoho: kafé-underholdning på sitt beste!!

Skrevet

:fnise: Nesten det samme som å bestille cheeseburger uten ost. :klo:

Skrevet

Godt det ikke bare var meg som reagerte! :fnise:

S er fryktelig glad i å hjelpe til i huset, men nå de siste dagene har det kanskje gått litt langt..

-Her om dagen kom hun med nettbrettet til han godeste i en boks full av leker. "Værsågod pappa, jeg tok dette til deg!"

-I går morges, mens jeg var opptatt med å smøre niste til henne, hørte jeg plutselig "Se mamma, jeg vasker! Det blir sååå rent og fint!". Stolt som en :kaklehone: og blid som en :sol: stod hun og klinte spytt utover speildøra på garderobeskapet i gangen.

Man kan jo ikke gjøre annet enn å smile... :sjenert: Nettbrettet burde absolutt ikke ligge og slenge, og hun tror jo at det hun har i munnen er vann, og at det faktisk ble rent av at hun "vasket" ;)

Noen av småbarnslivets gleder.... :rodmer:

Skrevet

:ler:

Jeg elsker denne alderen! :rodmer:

Gjest åffårno
Skrevet

Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! :overrasket: Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. :klaske:

:lete: Nominerer henne til årets smarting ;)

Litt som han karen mannen overhørte i butikken som ville at butikkdama skulle bevise han om at gul skrelt løk i sånn pakke (man ser to løk ligge skrelt i den) faktisk var skrelt og uten skall.

"Er du sikker/hvordan vet du at den er skrelt" /"ehm..........jeg ser at den er skrelt" / "men vet du det" / "ja, altså - ja? Den er ganske så synlig uten skall" - og slik gikk samtalen i et par minutter til.

Han var seriøs.

Skrevet

Slike mennesker skal vi sette pris på.

Det gir oss andre noe å le av i hverdagen...

Skrevet

Mye bedre å vaske med spytt enn med en skive med leverpostei på. :dry: Våtserviettklatten er enda på skyvedørsspeilen i gangen vår. :lol:

Gjest Neferet
Skrevet

:fnise: Vaske med en skive med leverpostei på...

Utrolig hva de får til disse frøknene deres altså!! :ler:

Skrevet

Spytt er bedre enn prim og skinkeost også :sprettoy:

Lita er god på å hjelpe hun også..

"Mamma sjå æ bæde boss" Så flink vennen jeg kan ta det nå sier jeg høyt, men tenker "ikke hiv utover alle tissebleiene dine (evt restavfalet) vær så snill"

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...