Mazilla Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3661 Del Skrevet 6. februar 2014 Jøss, så sært! Hvordan gikk eggsperimentet? Ble konsistensen som på bildet?? Haha, på ingen måte! Han godeste dreit seg litt ut, og slapp ut trykket via ventilen istedenfor under kaldt vann. Resultatet ble en aldri så liten eggsplosjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2014 #3662 Del Skrevet 6. februar 2014 Haha, på ingen måte! Han godeste dreit seg litt ut, og slapp ut trykket via ventilen istedenfor under kaldt vann. Resultatet ble en aldri så liten eggsplosjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2014 #3663 Del Skrevet 6. februar 2014 Mmm, det så jo kjempegodt ut! Kjipt at det ble en eggsplosjon da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3664 Del Skrevet 6. februar 2014 Nå fikk jeg nettopp levert ei "syk" tuppe på døra av han godeste. Barnehagen mente hun hadde feber, men den har hun i såfall rista av seg et sted på veien. Hun hoster litt, men ruller frem og tilbake på gulvet mens hun synger og prater med Duplomennene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2014 #3665 Del Skrevet 6. februar 2014 Hørtes ut som ei skikkelig syk ei det der ja Hvordan har det gått i kveld? Feberen steget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3666 Del Skrevet 6. februar 2014 Neshda, ikke det minste varm. Har ikke målt, for hun har ikke virket syk. Sjekker alltid til henne når vi legger oss, så får kjenne litt ekstra etter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2014 #3667 Del Skrevet 6. februar 2014 Man kan jo spørre seg hva slags temperatur det faktisk var hun hadde tidligere i dag da. Målt med hånda til en klok kone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3668 Del Skrevet 6. februar 2014 Antakeligvis Nå skal det riktignok sies at han ikke ble ringt etter, men det var visst bare fordi han hadde sagt da han leverte henne at han kom til å hente henne i totida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2014 #3669 Del Skrevet 6. februar 2014 Og det at han hentet henne tidligere (?) var ensbetydende med sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3670 Del Skrevet 6. februar 2014 Nei, men de hadde visst vurdert å ringe, men lot det være fordi de visste han skulle komme tidlig ellerno.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2014 #3671 Del Skrevet 6. februar 2014 Jaja... Håper det ikke utvikler seg til noe heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2014 #3672 Del Skrevet 7. februar 2014 Man kan jo spørre seg hva slags temperatur det faktisk var hun hadde tidligere i dag da. Målt med hånda til en klok kone? Mora (og tanta) til ei venninne av meg er slike selvutnevnte kloke koner hva feber angår. De hevder å kunne fastslå nøyaktig temperatur bare ved å kjenne på panna til noen med leppene... Jaja, hver sin lyst sier jeg bare. Håper S fortsatt ikke har fått snev av noe og at dere får en fin fredag og god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. februar 2014 #3673 Del Skrevet 7. februar 2014 Mora (og tanta) til ei venninne av meg er slike selvutnevnte kloke koner hva feber angår. De hevder å kunne fastslå nøyaktig temperatur bare ved å kjenne på panna til noen med leppene... Jaja, hver sin lyst sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #3674 Del Skrevet 7. februar 2014 Æææ, nå fikk jeg atter en gang flashback til den gale healerdama som skulle heale en hylskrikende og skrubbsulten S fra "kolikk"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2014 #3675 Del Skrevet 7. februar 2014 Æææ, nå fikk jeg atter en gang flashback til den gale healerdama som skulle heale en hylskrikende og skrubbsulten S fra "kolikk"... Hvafforno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2014 #3676 Del Skrevet 7. februar 2014 Det er mye gale kvinnfolk rundtomkring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #3677 Del Skrevet 7. februar 2014 5:2-dietten betyr å spise normalt 5 dager i uka, og så pøse på med potetgull og sjokolade i tillegg på fredager og lørdager..? Jeg er supertrendy og har kastet meg på bølgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2014 #3678 Del Skrevet 7. februar 2014 5:2-dietten betyr å spise normalt 5 dager i uka, og så pøse på med potetgull og sjokolade i tillegg på fredager og lørdager..? Jeg er supertrendy og har kastet meg på bølgen Du burde tatt patent på det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2014 #3679 Del Skrevet 8. februar 2014 5:2-dietten betyr å spise normalt 5 dager i uka, og så pøse på med potetgull og sjokolade i tillegg på fredager og lørdager..? Jeg er supertrendy og har kastet meg på bølgen Hihihihihi! Og lakris og sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #3680 Del Skrevet 9. februar 2014 Morsdag Har fått en nydelig bukett røde roser og en eske After eight. Sistnevnte måtte åpnes for å lage en syndig morgenkaffe: Latte med after eight og krem... Trengte dessuten ikke å stå opp med S i dag, men det er jo vanlig helgerutine. Ikke at det hadde vært noe stress, for i går og i dag har hun plutselig sovet til nesten 8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå