Spatula Skrevet 16. mai 2013 #3061 Del Skrevet 16. mai 2013 Håper mannen snart blir frisk Jeg forstår deg angående svigermor, her har hun imidliertid invitert seg selv og min svigerinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. mai 2013 #3062 Del Skrevet 17. mai 2013 Skjer litt hos deg om dagen skjønner jeg.. Håper dere har hatt/har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3063 Del Skrevet 21. mai 2013 Med den 27 år gamle pasienten tilbake på jobb, var det jo bare på sin plass at de ringte fra barnehagen om at den 2 år gamle pasienten hadde 40 i feber. Jeg målte her hjemme, og kom ikke til mer enn 37,8, men hun har det sikkert bedre hjemme enn i barnehagen likevel.. Jeg lurer bare på når jeg skal få et lite pusterom fra syke og sure mennesker! DVD-spilleren har også valgt å avgå ved døden. Supert, når man har et sykt barn som bare vil se "løve, haff og febra" (også kjent som Madagaskar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mai 2013 #3064 Del Skrevet 21. mai 2013 Innom og leser litt hos deg... Skjønner at det har vært travle dager med den ene pasienten etter den andre... Håper at det bare er noe kortvarig hos S slik at hun kommer seg raskt tilbake til barnehagen og mor bort fra sykestua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. mai 2013 #3065 Del Skrevet 21. mai 2013 vi er nå i allefall stort sett blide her på KG, så vil du henge litt med oss, får du i allefall et pusterom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. mai 2013 #3066 Del Skrevet 22. mai 2013 Skal ikke være lett skjønner jeg... Håper mannen fortsetter å være bra, og at toåringen også kommer seg raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mai 2013 #3067 Del Skrevet 22. mai 2013 Huffda.... Har en dvd-spiller liggende her et sted om dere vil låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3068 Del Skrevet 23. mai 2013 Huffda.... Har en dvd-spiller liggende her et sted om dere vil låne? Tusen takk for tilbudet, men vi må nok bare få kjøpt oss en ny Gikk det bra i går..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3069 Del Skrevet 23. mai 2013 Takk for fra dere andre også. Her er det visst ingen snarlige tegn til bedring, så det er bare å bite tennene sammen.. Ser ut til at S må være hjemme i dag. Han godeste kan jo fortsatt hangle i noen måneder til, så hvordan jeg skal komme gjennom uten å bli gal er foreløpig uvisst.. Får bare ta en dag av gangen, og gjøre som Spatula sier - henge her med blide folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2013 #3070 Del Skrevet 23. mai 2013 Har de funnet ut hva som feiler han godeste da? (du må ikke utdype hva det er altså Men slik at han blir fulgt opp og får medisiner og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #3071 Del Skrevet 23. mai 2013 De vet hva det er, men det er ingenting de kan gjøre med det bortsett fra å ta tida til hjelp... Men fulgt opp blir han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2013 #3072 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er jo bra, men skjønner at det tærer på. Håper han kommer seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #3073 Del Skrevet 24. mai 2013 Det håper jeg også, men det spørs vel, siden han bruker opp alle kreftene sine på jobb istedenfor på å slappe av og bli frisk... I går havna jeg hos legen med S, hvor hun fikk konstatert ørebetennelse og satt på antibiotika. Her vil det ingen ende ta... Men, skal ikke klage for mye. Var hos naboen i går for at S skulle få leke litt med deres jevnaldrende datter, og fikk vite at hun (mora altså) har brystkreft og skal begynne på cellegift til mandag.. Hun hadde oppdaget en kul for flere år siden, men ikke blitt tatt på alvor av sin daværende fastlege.. stakkars dame! Eller, stakkars hele familien i grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. mai 2013 #3074 Del Skrevet 24. mai 2013 Så grusomt! Håper det går bra med henne. Trøsten er at med antibiotika og paracet (smeltetablett med banasmak) eller flytende ibux, vil lille S. snart være som en liten rakett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mai 2013 #3075 Del Skrevet 24. mai 2013 I alle dager så uheldige dere skulle være med sykdom Ikke noe godt for S eller mannen å være dårlige, men du som må passe på og ordne enda mer da.. Får bare håpe det ikke skjer noe med deg nå Ikke noe koselig det med naboen, sånt er fælt God bedring til dere, og stå på flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mai 2013 #3076 Del Skrevet 26. mai 2013 God bedring til mannen og lille S, håper hun er frisk nå eller i alle fall i kraftig bedring. Det er slitsomt å måtte ta alt Håper dere har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2013 #3077 Del Skrevet 27. mai 2013 God bedring i heimen, både til mannen og S! Håper det er en litt bedre start på denne uka enn avslutningen på den forrige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #3078 Del Skrevet 28. mai 2013 I dag kjenner jeg for første gang på evigheter at jeg har litt overskudd, så jeg satser på at bunnen er nådd... S går på penicillin i et par dager til, men det er ikke noe problem. Hun elsker "nam-nam på skjeen", og blir ikke nevneverdig dårlig av den. Han godeste er fortsatt helt kaputt etter jobb, men det begynner på et vis å bli en vane det også... Vi har endelig fått årsresultatet for bedriften hans for 2012, og er godt i gang med å planlegge en tur til varmere strøk til høsten. Foreløpig ser det ut til at det blir familieferie til Kypros i oktober Og forhåpentligvis en bitteliten kjærestetur til Roma i tillegg... I ettermiddag er det sommerfest i barnehagen, så nå skal jeg straks brette opp ermene og bake gulrotmuffins som skal være med. Festen er utendørs, og været er mildt sagt utrygt, så det kan jo bli en festlig opplevelse... I tillegg må jeg få støvsugd og vasket litt her. Huset bærer preg av 1) Mangel på overskudd den siste tida og 2) At vi nærmest har flyttet ut på verandaen, og derfor ikke bryr oss nevneverdig om hvordan det ser ut inne.. Planen er også å få kjøpt beis og det jeg ellers trenger for å male en utevegg, og hvis jeg virkelig blir inspirert kan jeg kanskje få kjøpt noen krukker og blomster også. Oi oi, har visst litt jeg skal rekke før jeg henter i barnehagen kl 14, så her er det bare å sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2013 #3079 Del Skrevet 28. mai 2013 Hurra for mer overskudd, for familieferie og ikke minst for kjærestetur!! Lykke til med dagens gjøremål og utefest i ustabilt vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. mai 2013 #3080 Del Skrevet 28. mai 2013 for dag med overskudd både økonomisk og energimessig! Kypros er veldig fint, varmt og godt har dere planlagt hvor på Kypros? Kjærestetur ja... Der sier du noe. Hadde trengtes her! Roma høres himmelsk ut Det ser ikke ut inne hos oss heller. I dag dro faktisk kjære frem støvsugeren og påpekte selv at når t.o.m. HAN på eget initiativ tok frem støvsugeren, DA så det jævlig ut Håper værgudene sto dere bi på sommerfesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå