Mokkon83 Skrevet 4. mars 2013 #2901 Del Skrevet 4. mars 2013 herlige S Gjør dere noe spesielt for å stimulere henne med tanke på tall og bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2013 #2902 Del Skrevet 4. mars 2013 Wow!! Hun er langt kommet Flinke gode søte S Disse søte små er en prøvelse og en sann velsignelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. mars 2013 #2903 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Så moro å få lese For en utvikling, så flink hun er! Det er så moro når barn lærer seg slikt, tror jeg kommer til å bli fascinert veldig ofte når jeg får barn Husker jeg lå på asfalten med en gutt på rundt 2 år en gang, vi så på en maur og han var jo så interessert i den, aldri har jeg tenkt på at en maur kan være så interessant... Endret 4. mars 2013 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #2904 Del Skrevet 4. mars 2013 Vi gjør ingenting spesielt, men barnehagen er med i noe som heter Snakkepakken e.l., så de jobber med tall og bokstaver som en del av leken og i samlingsstunder og ved måltidene. Hun sluker alt, og er visst den i bhg som kan flest bokstaver. Lesekorpset er en stor favoritt for tida, for der er det jo drøssevis av bokstaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mars 2013 #2905 Del Skrevet 4. mars 2013 Så flink du er som registrerer deg hos vikarbyrå og ordner møter Det ordner seg vet du, men jeg skjønner du er lei av å vente. Flinke, søte S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. mars 2013 #2906 Del Skrevet 4. mars 2013 Åååå jeg ble så rørt å lese skryteinnlegget ditt! Mye av det kjenner jeg igjen med min lille.........men du jeg husker faktisk ikke når din er født? Det er så fantastisk å se at de blir små mennesker og overrasker oss stadig vekk! flink du er å søke jobb, dette må da bare gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #2907 Del Skrevet 4. mars 2013 Hun blir to i slutten av april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. mars 2013 #2908 Del Skrevet 4. mars 2013 wow hun er virkelig tidlig ute! SÅ morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #2909 Del Skrevet 5. mars 2013 Uææ, har sagt ja til å være vikar fra i morgen og ut uka på ungdomsskole.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #2910 Del Skrevet 5. mars 2013 What to do..... Har i løpet av dagen klart å få en hel haug vondter og plager, og en viss mistanke om at det er influensa på gang.. Vondt i kroppen, hodepine, feber og belegg i halsen. Typisk altså. Det jeg lurer på er om jeg skal kontakte skolen i dag, eller se det an til i morgen. Det er helt krise der, så de trenger meg jo egentlig.. hvis jeg er sånn som nå, kan jeg uansett ikke jobbe, men det kan jo være jeg er god i morgen. Problemet er bare hvis jeg ikke gir beskjed før i morgen, da har de jo sikkert ikke tid til å finne en ny vikar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. mars 2013 #2911 Del Skrevet 5. mars 2013 Se det an til i morgen og ring klokken 0800. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. mars 2013 #2912 Del Skrevet 5. mars 2013 Skjønner at du er stolt over S! Kjipt å bli syk da Men sånt skjer, jeg ville sett det an til i morgen... God bedring i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. mars 2013 #2913 Del Skrevet 5. mars 2013 Ville også sett det an, ringe så fort det er åpent. Alle kan bli syke, men skjønner når man er vikar(er det selv) at man liker det virkelig ikke. god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #2914 Del Skrevet 6. mars 2013 Ble hjemme. Er så totalt tappet for energi at jeg har tilbragt hele dagen på sofaen. Har sovna noen ganger, men hver gang har jeg blitt forstyrret av telefonen eller dørklokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2013 #2915 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Så flink lille S er Alltid en fornøyelse når de små plukker opp nye ting Riktig god bedring Mazzi Her, ta deg noe varmt å drikke Endret 6. mars 2013 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. mars 2013 #2916 Del Skrevet 6. mars 2013 Kjedelig med sykedag Håper du blir fort frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. mars 2013 #2917 Del Skrevet 6. mars 2013 Uff så kjipt, høres ut som du har feber. Kanskje slå av telefonen, og sette i ørepropper?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. mars 2013 #2918 Del Skrevet 6. mars 2013 Wow! Superimponert over S! Lov til å skryte av slikt et herlig barn Når begynte hun å prate sine første ord? Kan høres ut som en influensa på gang... Var nok lurt å avstå fra jobbing. Bli frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #2919 Del Skrevet 6. mars 2013 Husker ikke akkurat når de første ordene kom, men det var i begynnelsen av desember hun kom med stadig flere nye ord, og i jula det virkelig løsna og hun begynte å sette sammen flere ord. Da var hun 20 mnd. Siden da har det bare eksplodert! Hun var ikke spesielt tidlig ute med de første ordene, men nå har hun tatt igjen de andre på sin alder og vel så det. Plutselig er hun språkmessig lengst fremme av alle på avdelinga i bhg. Nesten litt skummelt at det går så fort! Formen i dag har vært veldig vekslende, men i hovedsak har jeg vært utrolig trøtt og sliten, og helt utkjørt av den minste ting. Det var definitivt riktig å bli hjemme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2013 #2920 Del Skrevet 7. mars 2013 Håper formen er bedre i dag enn den var i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå