Mazilla Skrevet 13. april 2012 Forfatter #1941 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Enda flere gladnyheter: Noen av endringene vi har satt opp på huset blir billigere enn først antatt! For øyeblikket har vi satt opp endringer for ca 176000, hvorav 80000 er eksakte tall, mens resten er estimater hvor vi forhåpentligvis har tatt litt godt i. Uten å regne med hvitevarer er vi på ca 150000 i endringer, og vi har et lite håp om å greie oss under det tallet Nå inkluderer tallet bl.a.vegghengte wc x2 (er redd det vil se håpløst gammeldags ut med "gulv-do" i et helt nytt hus), myyyye finere trapp enn den som er inkludert, flere elektriske punkter og mer/finere kjøkken. I morgen står møte med Fargerike på programmet. Håper ikke de klarer å overbevise oss om noen fryktelig dyre endringer.. Husbygging er gøy! Endret 13. april 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2012 Forfatter #1942 Del Skrevet 13. april 2012 Tann nr 6 på skøyerjenta er gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april 2012 #1943 Del Skrevet 13. april 2012 Hurra, S har fått plass i den barnehagen vi helst ville ha henne i! Det var noen som hadde takket nei, så da ble det plass til oss! Den er myyyye mer sentralt enn den dustebarnehagen vi ikke hadde søkt på, men fikk plass i først. Dessuten er den nærme pappa/morfar OG en av S sine små kamerater går der Masse her inne, koselig! Kos dere i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. april 2012 #1944 Del Skrevet 13. april 2012 så spennende!!! er SÅ spent på trappa!!!! når skal vi komme på besøk? ta oss en tur i lysløypa på mandag eller onsdag feks? vi har ettårskontroll på tirdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2012 Forfatter #1945 Del Skrevet 13. april 2012 Ser de melder regn både mandag og onsdag (minst på mandag), så vi kan kanskje ta det litt på sikt. Hvis det er dårlig vær kan dere gjerne komme hit for en lekedate/lunsj Ellers så er vi jo forsåvidt vanntette, men det er jo ikke så kjempestas å traske lang tur i skogen i regnvær Ettårskontroll? De vokser altfor fort! Vi skal ikke på det før i slutten av mai vi, så S er min lille baby en stund til! Trappa blir med tette trinn, beisa i eikefarge som matcher/likner parketten, med hvitt rekkverk Det som egentlig følger med er ubehandla furu med åpne trinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2012 #1946 Del Skrevet 14. april 2012 Høres ut som ei kjempeflott trapp!! skal dere ha skjult oppbevaring under den? Vi kan jo bare se an turen da, tar vogna med i bilen Kan avtale nærmere når vi møtes senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. april 2012 #1947 Del Skrevet 14. april 2012 Så bra at husbyggingen går bedre enn antatt økonomisk og at dere finne hele prosessen gøy! kan se for meg at det kan bli stressende til tider med mye valg som skal tas? Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. april 2012 #1948 Del Skrevet 15. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2012 Forfatter #1949 Del Skrevet 16. april 2012 For en deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. april 2012 #1950 Del Skrevet 16. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. april 2012 #1951 Del Skrevet 16. april 2012 (Her er det ikke akkurat vårvær ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. april 2012 #1952 Del Skrevet 16. april 2012 Så bra at ting med huset ser ut til å bli billigere enn forventet Sånt er alltid kjekt! Bra at dere har gode dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. april 2012 #1953 Del Skrevet 16. april 2012 Så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. april 2012 #1954 Del Skrevet 19. april 2012 Nå ble jeg glad av MasterChef altså! :happy: Og imorgen, da er håret på Aaron nede, og de skal lære om sjokolade! Og sånn ellers, håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1955 Del Skrevet 20. april 2012 Nå ble jeg glad av MasterChef altså! :happy: Og imorgen, da er håret på Aaron nede, og de skal lære om sjokolade! Og sånn ellers, håper alt står bra til! Jeg tenkte på deg da jeg trodde Aaron gikk ut, men synes det var veldig bra at han fikk bli. Synes nykommerne kan pelle seg hjem igjen jeg! Vi pleier vanligvis ikke å se fredagsepisodene, for jeg synes ikke masterclass er så veldig gøy, men i dag tror jeg vi må se.. :sikle: Ellers står det bra til her i grunnen! S gikk 10 skritt uten støtte i går, og det to ganger!! Nå står hun oppi Briovogna si.. Ikke helt tam, den jenta... Nå velger hun stadig oftere å gå enn å krabbe hvis hun bare skal forflytte seg over korte avstander, så det er nok ikke lenge til hun bare går. Søtingen! I dag må jeg handle inn litt forskjellig, for i helga står bursdagsfeiring x 2 på programmet. Lille jenta mi blir jo ett år til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. april 2012 #1956 Del Skrevet 20. april 2012 Koselig Må jo se på idag Jeg liker masterclass jeg, interessant, og får LITT lyst på mat Så flink vesla di er da! Moro at hun begynner å gå så, men skjønner det er litt kjedelig at hun begynner å bli så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. april 2012 #1957 Del Skrevet 20. april 2012 Sjokolaaade Og den kaka på slutten! Oh god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1958 Del Skrevet 20. april 2012 Vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2012 Forfatter #1959 Del Skrevet 21. april 2012 I dag er det ett år siden jeg hadde termin... Det er jo bare helt uvirkelig at det som for et år siden var en ufødt baby på drøyt tre kilo er den samme rampejenta som nå står på tå for å få tak i blomstene i vinduskarmen, klatrer opp i sofaen og rydder i gryteskapet.. Den samme jenta som danser bare hun hører musikk, kan vise hvor stor hun er, hermer når vi hoster, og elsker oppmerksomheten hun får når hun tøyser.. I dag står barneselskap på programmet, men dessverre er to småtroll bortreist og to (som nettopp har begynt i barnehage) har fått omgangssyke. Men men, ei barndomsvenninne av meg og yngstedattera kommer, og det samme gjør Mokkon83 og lille H. Egentlig litt greit at vi ikke blir så mange, siden været er sånn at det er greit å være innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. april 2012 #1960 Del Skrevet 21. april 2012 Tia flyr jammen! Vesla di høres så herlig ut Kos dere masse idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå