Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

God lørdagsmorgen Mazzi :klemmer:

håper du har en fin lørdagsmorgen og at du får en flott dag :hug:

Både lørdagsmorgenen og resten av helga ble tipp topp! Strålende sol og familiebesøk i lange baner. Broren til han godeste og familien var på helgetur hos svigers, så vi sov der likegodt fra lørdag til søndag vi og. Kjempekoselig å kose litt med baby igjen. Lille J er nå nesten 7 måneder, men har fortsatt tid til å kose masse, ihvertfall i forhold til S.. :fnise:

Kjekt å kunne sette sitt eget preg på huset :) lyst til å beskrive huset? Evt vise planløsning? :popcorn:

1.etg: Entre, toalettrom, kjøkken og stue. I tillegg har vi planer om å bygge inne trappa, så vi får et kott under den. Utgang til terrasse fra stua. 2.etg: Gang, tre soverom, bad og vaskerom. I tillegg er det en utvendig bod ved inngangsdøra. Det er passivhus, så det er vannbåren varme i gulvene og utrolig mye isolasjon. Skal visstnok bruke rundt 25% av den strømmen et vanlig hus bruker :Nikke: I tillegg skal vi sette opp garasje så fort vi kan :)

Det er en helt ny del av et byggefelt. Det er tre lekeplasser innen noen få meter i hver retning, i tillegg til et par fotballbaner og masse småfolk i nesten alle husene :)

da byr du på piadana (??? :fnise: ) til meg neste gang jeg kommer? :Nikke:

Piadina skal bli! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

S har forresten begynt å si "takk" når vi gir henne noe og sier værsågod! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en flott og smart ny bolig! :jepp: Kjekt med vaskerom på samme plan som soverommene - ikke så langt å gå etter ferdig vask :) og lurt å skaffe seg ekstra oppbevaringsplass der man kan, som under trappa og i garasjen :tommelopp:

:hjerte: for høflig frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si fra når du!! :)

Gleder meg til å se på husforberedelser! :hoppe:

Kanskje vi skulle kommet oss en tur i lysløypa en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si fra når du!! :)

Gleder meg til å se på husforberedelser! :hoppe:

Kanskje vi skulle kommet oss en tur i lysløypa en dag?

Ja, det hadde vært deilig! :jepp:

Skal til tannlegen igjen i dag. Mitt første hull.. :sukk: I følge tannlegen skulle det vanligvis ta ca 15 minutter, men han ville sette av en hel time til meg siden jeg har tannlegeskrekk. I tillegg skulle jeg få se alt han gjør på film underveis. Men, jeg vil jo bare ha det raskest mulig overstått, og jeg skal ihvertfall IKKE se på hva han gjør! :bond:

I dag er visst dagen for å få svar på barnehagesøknad her. Jeg kommer ikke inn på mine sider på nettet, fordi brukernavnet eller passordet er feil. Skjønner ikke helt hvordan det kan være feil, for jeg hadde lagra begge deler i nettleseren, og har i tillegg prøvd å dobbeltsjekke med det jeg fikk tilsendt i posten. :klaske: Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet til svaret kommer i posten. Håper jeg ikke må vente altfor lenge! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hei søte du :klemmer:

hvordan gikk det hos tannlegen? bra han setter av god tid til deg, det hjelper å kunne ta seg litt ekstra tid hvis du trenger det! Det gjør min tannlege også, for jeg har ekstrem tannlegeskrekk.. har bitt han i fingeren ved ett par anledninger :sjenert:

håper det gikk bra og at det var fort overstått :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit kl 1330. Hadde egentlig time 1415, men så ringte kontordama i går og sa at tannlegen måtte i et møte, så jeg måtte flytte timen til 2.mai. Hun hørte at jeg ble litt satt ut, for noen minutter senere ringte hun og sa at hun hadde hørt at jeg ble litt fortvila, så de hadde heller flytta han som skulle vært før meg til mai.. :flau::sjenert:

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Skal dit kl 1330. Hadde egentlig time 1415, men så ringte kontordama i går og sa at tannlegen måtte i et møte, så jeg måtte flytte timen til 2.mai. Hun hørte at jeg ble litt satt ut, for noen minutter senere ringte hun og sa at hun hadde hørt at jeg ble litt fortvila, så de hadde heller flytta han som skulle vært før meg til mai.. :flau::sjenert:

:redd:

det syns jeg var bra, like greit å få det gjort så du slipper å grue deg!

det kommer nok til å gå såå bra skal du se :jepp: virker som en fin tannlege som både gir deg ekstra tid og kontordame som gir deg time så du slipper å vente!! skal tenker kjempehardt på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Masse lykke til hos tannlegen! Håper det går over all forventning! :klemmer:

Og godt det ikke ble utsatt til mai, særlig så du du slipper å grue deg lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos tannlegen! Det går sikkert enda bedre enn det du frykter! Kjekt å bli ferdig med det! Godt gjort å ha gått så lenge uten hull da :)

Har heller ikke hatt hull enda, men vært mye hos tannlegen for andre ting.

Jeg kom meg heller ikke inn på barnehageportalen! det passordet jeg hadde stemte ikke, og har glemt det jeg lagde selv. Bestilte nytt passord på mandag og det kom idag :) Fått full plass fra 1 aug på førstevalget :hoppe:

Møtes imorgen og gå tur? sånn i 11 tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk heldigvis over all forventning! :hoppe: Nå hadde jeg riktignok nærmest forventa å dø, så det skulle vel bare mangle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...