Lilywhite Skrevet 1. januar 2012 #1521 Del Skrevet 1. januar 2012 Så bra at du fikk en god start på det nye året! Godt nyttår! Du er nå god du også da, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. januar 2012 #1522 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2012 #1523 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år! Håper det nye året fortsatt viser seg fra en god side for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. januar 2012 #1524 Del Skrevet 2. januar 2012 GODT NYTTÅR!! Endelig fikk jeg tid til å oppdatere meg! Kanskje ikke så dumt å få sjekket vitaminbeholdningen... fryktelig sliten i skrotten selv her! Håper dere finner drømmehuset snart, ventetida blir jo ekstra lang når en får naboer som er irriterende Håper vi sees snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 #1525 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår, Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #1526 Del Skrevet 2. januar 2012 Velkommen hjem! S våkna for 50 minutter siden, og hun har visst ikke tenkt å sovne igjen med det første. Hun står og gynger i senga så den forskyver seg bort fra veggen, mens hun roper og hyler. Jeg vil sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1527 Del Skrevet 3. januar 2012 S sovna omsider litt over ett i natt, etter halvannen time med baluba.. Men til gjengjeld sov hun da helt til halv sju, og i sin egen seng. Mistenker at litt av styret i natt skyldes at hun har blitt vant til å komme over i vår seng når hun våkner om natta, så det var godt å få en hel natt uten baby som tar stooooor plass i voksensenga! Nå er han godeste på jobb, mens S sover ved siden av meg i sofaen. Jeg har omsider fått meg en , det var sannelig på tide! Tenker dessuten på TuttaV og lille M. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2012 #1528 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt å høre at dere fikk litt søvn etterhvert. Får satse på at S nå skjønner at hun skal sove lenge i sin egen seng framover! Tenker på TuttaV jeg også! Skjønte ingenting da meldingen kom! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1529 Del Skrevet 3. januar 2012 Om noen uker skal jeg på reunion med de jeg studerte med. Jeg skulle egentlig overnatte sammen med noen til hos ei venninne, men etter den siste tidas søvnløse netter har jeg nå bestilt hotell istedet. Tror jeg får slappa bedre av på den måten enn på en sofa.. Dessuten kan jeg gå og legge meg akkurat når jeg vil, og sove så lenge jeg vil! Dessuten er det ikke akkurat å forakte å bo her i to netter, med inkludert frokost og inngang i spa-avdeling.. Hurra for Coop hotellkupp! Nå sover S i vogna i gangen, under et åpent vindu. Ute er det skikkelig ruskevær, så det var ikke aktuelt med noen trilletur. Flinke jenta mi, som sovna selv om vogna står stille! Imens kan jeg slappe av med KG, kaffe og Tour de ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 #1530 Del Skrevet 3. januar 2012 *sniker seg innom for å oppdatere seg på hvordan det går med dere* :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2012 #1531 Del Skrevet 3. januar 2012 Dessuten kan jeg gå og legge meg akkurat når jeg vil, og sove så lenge jeg vil! Dessuten er det ikke akkurat å forakte å bo her i to netter, med inkludert frokost og inngang i spa-avdeling.. Hurra for Coop hotellkupp! Hørtes ikke fælt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2012 #1532 Del Skrevet 3. januar 2012 Det hørtes ut som et kupp på alle måter! Tenker du kommer til å kose deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1533 Del Skrevet 3. januar 2012 Nå er frysa stappfull. Lagde 24 babymiddager i dag. Det gikk med nesten 600 gram kjøttdeig (kjøttdeig og ris, tomatsaus og rotgrønnsaker) og 500 gram laks (laks, ris, brokkoli, blomkål, squash). S trenger ikke å sulte fremover, det er helt sikkert! Hun liker fortsatt best hjemmelaget mat, men spiser egentlig alt hun får servert. Hun spiser glatt 200 gram til middag, etterfulgt av frukt. I går var vi hos mamma og spiste middag. S hadde egentlig spist et helt middagsglass og noen grønnsaksterninger like før, men for at hun også skulle få noe, lagde jeg eplemos av to store epler. Hun spiste rubbel og bit! Lille matvraket mitt! Men men, hun trenger vel endel næring når hun er så aktiv hele tida! Hun er "stram og fin" i kroppen, selv om det ser ut som hendene er skrudd på, som mamma så fint sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 #1534 Del Skrevet 3. januar 2012 Matvraknurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1535 Del Skrevet 3. januar 2012 Matvraknurk Noen ganger har jeg følelsen av at jeg kunne matet henne sammenhengende fra vi står opp til hun legger seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 #1536 Del Skrevet 3. januar 2012 Man får nesten unne henne den ene tiden i livet det er lov å proppe i seg så mye en bare klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. januar 2012 #1537 Del Skrevet 3. januar 2012 Heldigen!! Jeg har ei som har begynt å knipe munnen igjen så fort hun ser skjeia komme Her er også frysa full, men det går litt i bosset hver dag...er jeg heldig spiser hun 2-4 teskjeer før det er bråstopp Skjønner ingenting jeg, hun var jo så flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1538 Del Skrevet 3. januar 2012 Så kjedelig da! Håper det snur! For dere altså, ikke for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2012 #1539 Del Skrevet 3. januar 2012 Bare nyt å ha spisebaby du.. her er det brånekt som snart har vart i en mnd.. Skjønner ikke hvordan ungen legger på seg når hun er så aktiv og nekter å spise.. tenker at den dagen hun finner ut at mat er godt kommer hun til å bi bælfeit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. januar 2012 #1540 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Godt nytt år! Ser ut som du koser deg med lille matvraket ditt. Endret 3. januar 2012 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå