Mazilla Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1501 Del Skrevet 25. desember 2011 Takker.. Nå har jeg stått opp igjen. Ingen vits i å ligge i senga når volumet stiger i takt med promillen. Grusom musikksmak har de også... Jeg er så trøtt fra før, så dette orker jeg bare ikke!! Håper det dukker opp et hus for oss snart!! :pls: :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. desember 2011 #1502 Del Skrevet 25. desember 2011 Uffa Hjelper vel ikke si fra heller? Ringe politiet kanskje? Vet de kommer og ber folk dempe seg etter midnatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2011 #1503 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg hadde ringt politiet. Og klaget til huseier. Og kanskje søkt dekning hos foreldre/svigerforeldre... Dette skjønner jeg ikke er enkelt. Jævla drittfolk! (noen måtte jo si det som det er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. desember 2011 #1504 Del Skrevet 26. desember 2011 Håper S har startet sin fest for å plage de nye naboene nå Men ikke for din del da.. Jeg hadde omtrent helt tomme b12 lagre etter fødslen.. Gikk lenge å var slapp, tung i hodet, likbleik og småsvimmel før de fant det ut, men når jeg fikk vitaminene jeg trengte gikk det bare noen uker før jeg var i mye bedre form igjen Håper dere har en fin rimjul på tross av raskete naboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #1505 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg skulle også gjerne søkt dekning et annet sted, men siden S sov gjennom hele festen ble det ikke noe av. Vi oppdaget i natt at de løy oss rett opp i ansiktet, så det blir uansett en telefon til huseier. De ble nemlig tatt på fersken i å røyke inne, kun få timer etter at de forsikra oss om at de gikk ut på trappa, men lovte å gå lenger unna fordi det trakk inn. Ikke rart det lukter røyk her... Forresten kunne de godt ha nevnt at de skulle ha fest, for de begynte omtrent rett etter at han godeste snakka med dem.. Ja ja, får vel komme i hakk her, får frokostgjester om et par timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2011 #1506 Del Skrevet 26. desember 2011 Hadde heeeelt klart tatt en prat med huseier, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. desember 2011 #1507 Del Skrevet 27. desember 2011 Herregud, for noen herlige naboer... Hva slags musikk hører de på? Sett på noe skikkelig fælt for dem, ordentlig fæl metal. (Jeg hører slettes ikke på fæl metal, men jeg har noen tips) Eller kanskje opera, eller noe på finsk! Men den røykinga, fysj! Dere får jammen prate med huseieren ja. Håper alt ellers er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #1508 Del Skrevet 27. desember 2011 Vi sendte huseier en mail "til orientering". Har ikke hørt noe, men for alt vi vet er han på ferie i langbortistan. Nå er han ihvertfall oppmerksom på det, og det var egentlig alt vi ønsket. Ellers har vi fine dager. I dag var han godeste en tur på jobb, men nå har han fri frem til fredag. I formiddag var jeg og S hos svigers en tur, for der er broren, kona og deres søte lille på 4 mnd. S ville helst krabbe over henne, og skulle hele tida ha de lekene hun lekte med. Ingen tvil om hvem som (foreløpig) er størst og sterkest ihvertfall! Tipper de vil få mye glede av hverandre i årene som kommer, selv om de dessverre bor på hver sin kant av landet til vanlig. Destod viktigere å treffes mye når de først er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #1509 Del Skrevet 28. desember 2011 Tann nr 3 er gjennom. Håper det er en stund til neste kommer, for S liker visst ikke å sove når hun får tenner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. desember 2011 #1510 Del Skrevet 28. desember 2011 Godt å høre at dagene er fine på tross av forferdelige naboer! (Tenk å starte nabokarrieren sånn? Med en fest? Uten å ha gitt nabovarsel først?!? ) Og at nettene og roligstundene blir lengre nå når tanna er ute God onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #1511 Del Skrevet 28. desember 2011 Har ikke hørt et pip nedenfra siden festen. Håper det varer! S sovna momentant da vi la henne klokka 18. Håper det også varer! I formiddag var vi på kafé med noen kamerater som bare er hjemme på juleferie, og da sovna hun på fanget mitt. Hun har vært sutrete og slakk og ekstremt mammadalt i hele dag, og da hun skulle legge seg hadde hun 38.3 i feber (målt i panna, der pleier hun å ha 36.4). Stakkars lita! Jeg kunne vært på vorspiel i kveld, men valgte å stå over. Tror nok det er like greit, både fordi hun ikke er helt god, og fordi jeg er stuptrøtt etter sist natt. Kanskje jeg like gjerne skal legge meg nå? Aner jo ikke hvordan denne natta blir, så det hadde nok ikke vært så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #1512 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Natta gikk kjempefint, heldigvis! S våkna i ti-tida, da fikk hun flaska hun ikke ville ha ved leggetid. Så sov hun helt til halv sju! Siden jeg la meg etter at hun fikk flaska, ble det faktisk åtte timers sammenhengende søvn! I dag har han godeste hatt fri, så vi satte oss i bilen og tok turen en times tid vestover. Fikk besøkt både ei venninne og en kamerat + familien. Koselig det! Ser dem altfor sjelden, dessverre. S var kjempegrei i bilen begge veier, men fryktelig slitsom da vi kom hjem. Det virker som tennene plager henne mye mer på ettermiddagen/kvelden enn formiddagen. Håper hun er ok i morra og, for da har vi også endel planer. Først skal han godeste på jobb litt, mens jeg skal ta en kaffe med en kamerat (eksen min fra jeg var 15, faktisk ), og så skal vi alle tre på grilling på hytta til ei i babygjengen. (Edit: Alle tre = jeg, han godeste og S, ikke eksen min. Ser den kunne misforstås! ) Endret 29. desember 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. desember 2011 #1513 Del Skrevet 30. desember 2011 Høres ut som om dere koser dere for tiden Selv om S ikke alltid er like fornøyd, men det er jo forståelig med tanke på tenner. Kos dere masse i helga, håper dere får en fin nyttårsaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #1514 Del Skrevet 31. desember 2011 Utrolig tøff natt i natt... S lå mellom oss det meste av natta, og vi bytta på å klø henne på ryggen, for det var det eneste som kunne roe henne. Hun vrælte så fort vi slutta, så det ble lite søvn på alle tre. I dag har hun også vært veldig masete, og allerede vært våken en gang etter at hun sovna momentant kl 18. Stakkars lita, det er visst fryktelig å få tenner! Heldigvis hadde vi ingen planer for kvelden. Kalkunen står i ovnen, og forhåpentligvis blir det et herremåltid, uten vrælende baby... Alt i alt har vi ikke den helt store nyttårsaftenfølelsen, og det spørs om vi holder ut til midnatt.. Men men, vi skal ihvertfall kose oss så best vi kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. desember 2011 #1515 Del Skrevet 31. desember 2011 Håper dere får en fin kveld og at S får sove litt Å få tenner er ikke bare-bare... Vi har heller ingen planer, unntatt å lage god mat og kose oss hjemme Godt nyttår Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #1516 Del Skrevet 31. desember 2011 Maten ble kjempegod og S har vært rolig en god stund, til tross for raketter og at naboene har begynt å spille høy musikk. (Hvor dumme er de egentlig??! De har bodd her såvidt over en uke og allerede fått tilsnakk av huseier, og så setter de i gang med en ny fest uten å ha snakka med oss? En ting er sikkert; klokka skal ikke bli mye over midnatt før vi går ned!! Hvis de bare hadde hatt nok hjerneceller til å si ifra, kunne vi ha reist til svigers som uansett ikke er hjemme, men neeeeida.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #1517 Del Skrevet 1. januar 2012 Naboen hadde ikke fest, hørte bare på et par sanger med fullt volum. S sov seg gjennom rakettene og våkna nettopp. Kunne ikke fått en bedre start på det nye året! Krysser fingrene for at den gode natta betyr at tannplagene er over for denne gang! Godt nytt år, fine KG-jenter! Dere er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 #1518 Del Skrevet 1. januar 2012 En fin start på det nye året, skjønner jeg. Gull verdt? Du er ikke så værst sjøl skal jeg bare si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. januar 2012 #1519 Del Skrevet 1. januar 2012 Høres ut som en flott start på det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. januar 2012 #1520 Del Skrevet 1. januar 2012 Så godt det ble en bra start! Håper du får en fin førstedag i det nye året også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå