KårnflakeKid Skrevet 21. mai 2011 #101 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg holder ikke med noen partier, ikke grunnet partiene, men grunnet folk. Jeg har null tillit til folk. Politikken er forutbestemt. Mennesker har begrenset kunnskap, og holdninger formet av kulturen vi lever i. Det er et sosialdemokrati i dag, og det vil være det i morgen. Du forandrer ikke samfunnet ved å stemme, men ved å drive lobbyvirksomhet. Målsetningen må være å meske seg selv mest mulig, på andres regning/bekostning, og samfunnet legger opp til dette. Jeg har stemt ut i fra idealer før, men nå stemmer jeg kun ut ifra egeninteresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 26. mai 2011 #102 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg holder med Frp, pga innvandringspolitikken, kriminalpolitikken, og ikke minst fordi jeg betaler en latterlig høy formueskatt. Jeg er selvsagt ikke enig i alt FrP står for, men veldig mye. Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #103 Del Skrevet 26. mai 2011 Kystpartiet vil ha skattelette, restriktiv innvandring og er nasjonalkonservativt. Bedre enn FrP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mai 2011 #104 Del Skrevet 27. mai 2011 "Holder med?" Vel, det er ikke fotball det er snakk om her? Hvilket parti sympatiserer du med/stemmer du på, blir vel mer riktig Jeg stemmer Ap. Har alltid gjort det, kommer til å fortsette med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå