Gå til innhold

Si opp som mamma?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg også reagerer på at verken politi, barnevern, psykolog er koblet inn i saken siden disse handlingene er så grusomme......

En så ung person som gjør grusomme handlinger trenger hjelp." Var en av kommentarene.

Ts her. Dere vet INGENTING omkring saken! Synsingen deres er jo helt forferdelig! Takk og lov for at jeg har psyke til å tåle all den dritten dere spyr ut! Andre ville knukket sammen for lengst!

Takk for dere som har gitt svar på det jeg lurte på!

Kjære deg, jeg forstår at det kan være tøft-men når folk ikke får vite fakta så er det lett for at det blir spekulasjoner, og du har helt rett vi vet ikke noe og kan derfor ikke utale oss saklig.

Håper du har fått svar på noe som du lurte på og at du kan få litt ro, ta vare på deg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner,

ninuska_, moderator

Skrevet

Det du kan gjøre som er nevnt her er å gi faren det fulle foreldreansvar alene, og at han overtar omsorgen 100%. Siden du ikke vil ha noe med barnet å gjøre, må du da betale fullt bidrag for barnet. Dette kan du regne ut på NAV sin bidragskalkulator.

Jeg håper inderlig at ting endrer seg og ønsker deg lykke til :klemmer:

Skrevet

Den eneste årsaken til at man kan "si opp som mor", er at man selv vet at man ikke klarer under noen omstendigheter å være mor for barnet. Uansett hva en 15 åring har gjort mot sin mor, finnes det ingen som helst god nok grunn for at en mor skal ta avstand fra sitt eget barn, og jeg sier det etter jeg selv har vært igjennom mye.

Behøver du litt tid, bør du forklare til barnefar at det er det du behøver. Men å si at du aldri vil tilgi et så ungt menneske, viser hvor lite kjærlighet du har å gi til de rundt deg selv. Og detmener jeg uavhengig av hva han har gjort. Jeg forstår at man gjerne vil gi opp fordi man ikke klarer å hjelpe godt nok, men jeg kommer aldri til å forstå at man ikke kan tilgi en så ung person. Det er mye mødre går igjennom med sine barn, og jeg klarer faktisk ikke å tenke meg en ting som ville fått meg til å slutte å elske noen av mine barn. Jeg vet at det finnes mange ting jeg ville misslikt mine barn for, nettopp fordi de hadde gjort det de gjorde,men det finnes ikke noe som ville fått meg til å slutte å elske de.

Kanskje du rett og slett behøver litt tid for deg selv, og i stedet for å fokusere for mye på at du ikke ønsker å tilgi, bør du finne en måte som vil hjelpe deg til å gjøre akkurat det. La far ha barnet en stund, og bruk litt tid på deg selv nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...