Gå til innhold

Si opp som mamma?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der fikk du mange til å tro deg ser jeg. Hvordan kan du vite at du kjenner saken til TS? Det kan være flere som ønsker å si opp som mor. Dessuten har ikke jeg sett at TS har sagt noe sted at det er en sønn hun vil fraskrive seg (motbevis meg gjerne, jeg kan ha oversett noe)

Uansett, denne tråden fikk meg med en gang til å tenke på en tråd som gikk for en stund siden her, en 15 år gammel jente hadde beskyldt mor og stefar for seksuelle overgrep noe mor (ts i den tråden) påsto var usant. Usanne beskyldninger om seksuelle overgrep vil mest sannsynlig følge en person resten av livet.

Det handler litt om hvordan ts formulerer seg. Hun virker ikke lei seg eller fortvilet, men FORBANNET. Og også umoden og i en veldig forsvarsposisjon.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sinnsykt opprivende og sorgfullt og ev bli mistenkt for seksuelle overgrep når det overhode ikke er hold i det,men basert på menneskers ondskap for å ødelegge for deg, det skjer i det norske samfunn og mange mener en skal godta det.

Skrevet

Det handler litt om hvordan ts formulerer seg. Hun virker ikke lei seg eller fortvilet, men FORBANNET. Og også umoden og i en veldig forsvarsposisjon.

I en slik situasjon ( som les: kalles en krise .. ) er det helt vanlig med slike følelser, hvem blir ikke umoden og forbannet når de står ovenfor en livskrise?, har møtt dem i alle aldre jeg..

• Liker 2
Skrevet

Står det skrevet noe sted at dette barnet er en gutt? Jeg kan ikke se at TS har skrevet noe om dette, og lurer på hvorfor alle hopper til den konklusjonen?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner,

ninuska_, moderator

Skrevet

Uansett, denne tråden fikk meg med en gang til å tenke på en tråd som gikk for en stund siden her, en 15 år gammel jente hadde beskyldt mor og stefar for seksuelle overgrep noe mor (ts i den tråden) påsto var usant. Usanne beskyldninger om seksuelle overgrep vil mest sannsynlig følge en person resten av livet.

Nå ville i så fall barnevernet vært innkoblet i saken om dette var tilfelle... :)

Skrevet

Nå ville i så fall barnevernet vært innkoblet i saken om dette var tilfelle... :)

Jo for all del, det sier jeg ingenting på. Jeg har ingen spesiell tro på at TS her er ts i tråden jeg linket til. Men kan se for meg at en slik beskyldning kan få mor til å ville "si opp"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kun tenke meg en grunn til å aldri ville se barnet mitt igjen. Det er hvis han hadde voldtatt og drept et av mine andre barn. Da tror jeg ikke jeg vill vært i samme rom som han mer. Desverre...........

Om barnet hadde prøvd å drepe eller voldta mor da?

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

annemor30

moderator

Gjest gjest
Skrevet

Jo for all del, det sier jeg ingenting på. Jeg har ingen spesiell tro på at TS her er ts i tråden jeg linket til. Men kan se for meg at en slik beskyldning kan få mor til å ville "si opp"

Det er nok samme TS ja.

Skrevet

jeg måtte "overgi" min sønn til barnevernet da han var 15 år av hensyn til meg og hans søsken...

Da hadde han terrorisert oss både psykisk og fysisk i ett par år og jeg var helt nedkjørt, han ga meg klar beskjed om at overlot jeg han til barnevernet så ville han aldri se meg mer..Men tilslutt hadde jeg ingen valg. Men jeg fraskrev meg intet ansvar.. og det var en frivillig greie så jeg var fortsatt hans verge/foresatte/mor

I dag 3 år etter har han skjønt hvorfor jeg gjorde det. Og han har blitt den flotte gutten/mannen jeg viste var der og vi har ett supert forhold.

Så kjære TS mor.. ikke skriv fra deg foreldre ansvaret eller gjør noe dumt nå mens det står på.. jeg vet å tøft du har det,men få hjelp,, Få han til fosterforeldre så kan dere ta det derifra.. da får dere en "pause" fra hverandre. Du må vise h*n at DU fortsatt er h*n's mor og at du er glad i h*n men at dette ikke funger for dere begge, skriver du fra deg "mors rollen" kan det gjøre ting enda vanskeligere..

Ja en 15 åringen vet veldig godt hvordan h*n skal terrorisere familien på den verste tenkelige måten..men innerst inne så vil h*n er h*n gla i sin familie men er så frustrert og vet ikke helt hvordan få det frem

Stor klem og masse lykke til..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hei, hvorfor du tar dine valg er ditt ansvar og din samvittighet.. det eneste jeg vet er at du kan fra skrive deg ansvaret for barnet ditt, ved at far får eneansvaret. evnt bortadoptere barnet om far er gift på nytt! du blir bidragspliktig til barnet er minst 18. men uten ansvar, dvs kun far som kan kjøpe pass, ta med til lege osv. dere kan ha en ordning gjennom mekling hvor dere avtaler at du bet bidrag gjennom nav og uten samværsrett. dvs bet for å ikke ha samvær med barnet! håper alt blir til barnets beste i 1. omgang og så ditt!

AnonymBruker
Skrevet

I en slik situasjon ( som les: kalles en krise .. ) er det helt vanlig med slike følelser, hvem blir ikke umoden og forbannet når de står ovenfor en livskrise?, har møtt dem i alle aldre jeg..

Dersom du går inn på tråden som FruBeist linker til der en kvinnelig bruker er fortvilet fordi hennes 15 år gamle datter har beskyldt henne for vold så ser du den forskjellen jeg mener.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok samme TS ja.

Det tviler jeg på.

• Liker 4
Skrevet

Dersom du går inn på tråden som FruBeist linker til der en kvinnelig bruker er fortvilet fordi hennes 15 år gamle datter har beskyldt henne for vold så ser du den forskjellen jeg mener.

Sikker på at det FruBeist som er hi? tenkte hvertfall ikke på det når jeg svarte deg, generellt sett skriver og gjør mange mennesker mye rart når de er i en form for krise, har opplevd mange tilfeller av den biten der for å si det slik..

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det FruBeist som er hi? tenkte hvertfall ikke på det når jeg svarte deg, generellt sett skriver og gjør mange mennesker mye rart når de er i en form for krise, har opplevd mange tilfeller av den biten der for å si det slik..

Hææ?? Nei nå tror jeg du misforstår meg, vi må ikke blande FruBeist inn i dette. Det var tråden som FruBeist linket til jeg mente!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg også reagerer på at verken politi, barnevern, psykolog er koblet inn i saken siden disse handlingene er så grusomme......

En så ung person som gjør grusomme handlinger trenger hjelp." Var en av kommentarene.

Ts her. Dere vet INGENTING omkring saken! Synsingen deres er jo helt forferdelig! Takk og lov for at jeg har psyke til å tåle all den dritten dere spyr ut! Andre ville knukket sammen for lengst!

Takk for dere som har gitt svar på det jeg lurte på!

AnonymBruker
Skrevet

Altså forskjellen på hvordan TS ytrer seg i denne tråden vi er i nå, i motsetning til TS i denne tråden: Min lenke TS i denne tråden virker fortvilet, og vil jo hjelpe datteren sin.

Jeg føler at TS i DENNE tråden bare virker hevngjerrig

Men dette ble for forrvirrende.

Skrevet

Hææ?? Nei nå tror jeg du misforstår meg, vi må ikke blande FruBeist inn i dette. Det var tråden som FruBeist linket til jeg mente!

Ok, beklager til FruBeist-dette var en misforståelse.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, beklager til FruBeist-dette var en misforståelse.

Ja, jeg beklager også til FruBeist, jeg uttrykte meg kanskje ikke klart nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...