Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spurt før, men laster alle ned fra piratebay eller noe sånt? Jeg har så lyst til å se jeg også, men jeg vil ikke laste ned episodene. Etter et kjapt googlesøk kan jeg ikke si at jeg fant noe nevneverdig nyttig, og jeg begynner å få abstinenser :sukk:

Hva med her? ? Pleier å laste ned selv, men virker som om denne funker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altså den siste episoden, her kan du finne resten. Håper det funker :)

Skrevet

Denne episoden var den mest spennende denne sesongen! Satt og holdt pusten noen ganger jeg også. Lurer på om littlefinger kjente igjen Arya. Det virket sånn. Kanskje han er den siste som blir drept av Jaqen?

Lurer på hvem som tok dragene til Deanerys...!

• Liker 1
Skrevet

Denne episoden var den mest spennende denne sesongen! Satt og holdt pusten noen ganger jeg også. Lurer på om littlefinger kjente igjen Arya. Det virket sånn. Kanskje han er den siste som blir drept av Jaqen?

Lurer på hvem som tok dragene til Deanerys...!

Jeg synes også det virket som om han kjente henne igjen. Han ble hvertfall litt mistenksom! Blir spennende å se i neste episode.

Skrevet

Laster ned fra torrent-damage.net

Gjest Applecore
Skrevet

Ååååå, no vert det spanandes!! :bond:

Gjest Daenerys
Skrevet

*irriterer seg over at ting skjer i serien som ikke skjer i boka* :sjenert: Fordi da vet jeg jo ikke hva som skjer videre :fnise:

Skrevet

Åh, for en spennende episode! Ufyselige, dumme Theon :rasende::kjefte:

*irriterer seg over at ting skjer i serien som ikke skjer i boka* :sjenert: Fordi da vet jeg jo ikke hva som skjer videre :fnise:

Hva er det som skjer i serien og ikke i boka? Har ikke lest bøkene så jeg har ikke peiling, men ble litt nysgjerrig :)

Gjest Armule
Skrevet

Åh, for en spennende episode! Ufyselige, dumme Theon :rasende::kjefte:

Hva er det som skjer i serien og ikke i boka? Har ikke lest bøkene så jeg har ikke peiling, men ble litt nysgjerrig :)

Ta det på PM, evt. i boktråden? "Spoilers" går begge veier :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Ta det på PM, evt. i boktråden? "Spoilers" går begge veier :)

Ja, jeg vil ikke spoile, derav kryptisk beskjed ;) får sende pm de som vil :P

Gjest Armule
Skrevet

Ja, jeg vil ikke spoile, derav kryptisk beskjed ;) får sende pm de som vil :P

Hehe, supert! Vurderer å begynne på bøkene (har lest den første) igjen, siden det sies at mye detaljer og historier ikke har fått plass i serien.

Gjest Daenerys
Skrevet

Hehe, supert! Vurderer å begynne på bøkene (har lest den første) igjen, siden det sies at mye detaljer og historier ikke har fått plass i serien.

Det er sant :) holder på med tredje bok selv! De er spennende. Visse deler er jo litt kjedelige som i alle bøker, men de er definitivt en av de bedre bokseriene jeg har lest :)

Skrevet

Jeg har begynt på bok 5 og det er mange år siden jeg leste de andre. Jeg husker jo ikke halvparten av hva som har skjedd, så således er jo tvserien fin til å få en innføring i hva som skjedde. Nå som jeg leser siste boken å er jeg litt sånn; hæææ, hvorfor er han der, hva skjedde der, hvorfor er det sånn; fullstendig clueless. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Mye spennende som skjedde i forrige episode! Lurer virkelig på hva som skjer med Jon, virker jo ikke som om han har noen særlig sjanse mot alle de wildlings'ene. Og selvfølgelig det med Theon på slutten. Han er helt forferdelig, veklser mellom å synes synd på han og hate han, det er jo egentlig synd på han. Og håper virkelig ikke det var Bran og Rickon som hang der, helt brente! Det skulle jo virke sånn, men begge de to yngste Stark-guttene kan vell ikke forsvinne ut av serien :(

Skrevet

Jeg syns dette og er litt spoilete, jeg vil ikke vite at det er store forskjeller fra bok og tv, vil finne ut av det selv imens jeg leser..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mye spennende som skjedde i forrige episode! Lurer virkelig på hva som skjer med Jon, virker jo ikke som om han har noen særlig sjanse mot alle de wildlings'ene. Og selvfølgelig det med Theon på slutten. Han er helt forferdelig, veklser mellom å synes synd på han og hate han, det er jo egentlig synd på han. Og håper virkelig ikke det var Bran og Rickon som hang der, helt brente! Det skulle jo virke sånn, men begge de to yngste Stark-guttene kan vell ikke forsvinne ut av serien :(

Eg skriv det her i spoiler. Ikkje bokspoiler på nokon måte, men kan hende folk ikkje vil vite dette og har lyst til å resonnere seg fram til noko sjølv. Men dette er det eg trur har skjedd.

Eg er ganske sikker på at det ikkje er Bran og Rickon, fordi:

1. Når Bran, Rickon, Hodor og Osha såg garden, snakka dei ikkje om to foreldrelause då?

2. Theon sendte vekk Maester Luwin når han skulle brenne garden, slik at han ikkje fekk sjå at det faktisk var Bran og Rickon som blei brent.

Eg blir iallefall veldig overraska om det faktisk er Bran og Rickon, og ikkje dei to foreldrelause som er brent.

Endret av NancyB.
  • Liker 1
Gjest Mahareth
Skrevet

NancyB: Jeg tenker akkurat det samme som deg :)

Skrevet

It is known.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her som i post #314. Til dere over her: Håper dere har rett! Når dere sier det, så virker det jo ganske sannsynlig. Virker jo ganske usannsynlig at han faktisk ville brenne "lillebrødrene" sine (De hadde jo hvertfall vokst opp sammen).

It is known.

Åå, det er trist at hun ble drept. Altså, hun som pleide å si det.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns dette og er litt spoilete, jeg vil ikke vite at det er store forskjeller fra bok og tv, vil finne ut av det selv imens jeg leser..

Beklager det, men det irriterte meg, og jeg regner med det uansett er noe man selv irriterer seg over om man har lest

bøkene. Kan ikke vite hva alle mener er spoilere heller, for meg er det ikke en spoiler :)

Helt grei episode den som kom i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...