Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Tipper at dragene til Daenarys kommer til å spille en viktig rolle i å vinne kampen mot White Walkers. Både å steke dem og for å lage dragon glass... men vet vi hvordan dragon glass blir til? Jeg vil tro det er etter noe som smelter fra dragenes flammer. Men er det nevnt noe sted?

 

Ellers digget jeg også at Tyrion og Daenarys endelig møttes. Snakk om vinnerlag!

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Obsidian eksisterer i virkeligheten og her står det litt om hvordan det dannes. Det står sikkert mer om du velger Engelsk til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obsidian eksisterer i virkeligheten og her står det litt om hvordan det dannes. Det står sikkert mer om du velger Engelsk til venstre.

 

Aaaah, nå ble jeg skuffa.  :fnise:  Trodde det var en GoTs-greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at dragene til Daenarys kommer til å spille en viktig rolle i å vinne kampen mot White Walkers. 

You_don%27t_say.png

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

White Walkers spiller i alle fall en veldig stor rolle i filmene, siden den første scenen i hele serien, involverte white Walkers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White Walkers spiller i alle fall en veldig stor rolle i filmene, siden den første scenen i hele serien, involverte white Walkers.

Game of Thrones - the movie!

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

White Walkers spiller i alle fall en veldig stor rolle i filmene, siden den første scenen i hele serien, involverte white Walkers.

Ja, det stemmer jo. Og den mannen som Ned Stark henretter i en av de første episodene, hadde flyktet fra muren pga de første sammenstøtene med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, nå ble jeg skuffa.  :fnise:  Trodde det var en GoTs-greie. 

Men tenk så bra det er at det faktisk finnes et materiale som dreper is-zombier. Eller vent nå litt.... :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg mener bestemt at White Walkers og The Others er det samme, mens zombiene kalles wights.

Det jeg prøvde å si var at zombiene og WW ikke er det samme. Som noen lenger bak i tråden virket å tro. Forvirrende med de navnene. :P

Anonymous poster hash: c9966...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er litt skuffet over meg selv. Hadde skikkelig høye forventninger til denne episoden siden alle sa at den var bra, noe som den i og for seg også var. Synes likevel ikke den var SÅ bra som alle skal ha det til. Synes mye i episoden var forutsigbart og det andre ikke var særlig spennende. Vi "lærte" jo ingen ting nytt... Ville så gjerne elske episoden, men det skjedde desverre ikke, buuuu....

 

Det er jo hun TV-dama fra den danske serien Borgen.


Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Når jeg så henne i episoden visste jeg at jeg hadde sett henne før! Viste seg at hun spilte tysk sanger i Pitch Perfect 2 (ikke mitt filmvalg :P) Hun var flink da, trodde hun var tysk!



Anonymous poster hash: 6522c...8a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å puste under episoden, og har enda ikke fått tilbake normal puls  :sjokkert:  Den var bare helt syk. Satt bare å venta på at hun dama skulle dø på en eller annen måte under farvelet med datteren. Fyf. 

 

Men hvem andre i serien er det som har valyrisk sverd? Er det kun Jon, Jamie og Brienne, eller fikk Robb et og(som kanskje finnes et sted enda)? 

 

 

* Kom på en til :)

Har ikke Arya også et sånt sverd som hun fikk av Jon?

Anonymous poster hash: 2e7bb...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Arya også et sånt sverd som hun fikk av Jon?

Anonymous poster hash: 2e7bb...b0b

Det er ikke valyrisk. Det ble smidd av smeden på Winterfell. Det er et sverd av god kvalitet, og det har blitt bemerket flere ganger at hun må være noe utenom det vanlige som har et sverd som er "castle forged". Men det er altså bare snakk om et sverd smidd av en dyktig smed av gode materialer. De valyriske sverdene var magiske.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg prøvde å si var at zombiene og WW ikke er det samme. Som noen lenger bak i tråden virket å tro. Forvirrende med de navnene. :P

Anonymous poster hash: c9966...9ae

Åja. Ja, det er viktig å holde dem fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg er litt skuffet over meg selv. Hadde skikkelig høye forventninger til denne episoden siden alle sa at den var bra, noe som den i og for seg også var. Synes likevel ikke den var SÅ bra som alle skal ha det til. Synes mye i episoden var forutsigbart og det andre ikke var særlig spennende. Vi "lærte" jo ingen ting nytt... Ville så gjerne elske episoden, men det skjedde desverre ikke, buuuu....

Når jeg så henne i episoden visste jeg at jeg hadde sett henne før! Viste seg at hun spilte tysk sanger i Pitch Perfect 2 (ikke mitt filmvalg :P) Hun var flink da, trodde hun var tysk!

Anonymous poster hash: 6522c...8a1

Ikke vær skuffet over deg selv, vær heller stolt! Den siste episoden er lik keiserens nye klær.

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende episode. Jeg var brennsikker på at Snow kom til å dø, siden Sam sa at han alltid kom tilbake.. Heldigvis skjedde ikke det.

 

Kunne ønske det var litt flere episoder, selv om jeg selvsagt forstår at antallet henger sammen med kvaliteten, synes dog at det har vært litt kjedelig sesong, med mye fyll... :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forrige episode var litt overrated, 9.9 ifølge IMDB. Det skjedde tross alt ikke noe spesielt..

 

Men til en annen sak; i episode 7 var det noe jeg ikke skjønte, fordi jeg så episoden uten tekster. Det var da Bronn i fengselet snakket med en av disse Dorne-damene, og plutselig ble dårlig. Det virket som om denne dama visste at han kom til å bli dårlig, siden hun hadde motgiften. Jeg fikk dog ikke med meg dialogen på engelsk, og skjønte ikke hennes aksent.. Kan noen forklare?

 

Skjønner fortsatt kke puppeflashingen. Hvorfor gjorde hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nikee

Skjønner fortsatt kke puppeflashingen. Hvorfor gjorde hun det?

 

For å få ham opphisset, dermed strømmet giften gjennom blodet fortere. Det var i alle fall slik jeg tolket forklaringen hennes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende episode. Jeg var brennsikker på at Snow kom til å dø, siden Sam sa at han alltid kom tilbake.. Heldigvis skjedde ikke det.

 

 

han kunne jo ha kommet tilbake, selv om han døde. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kunne jo ha kommet tilbake, selv om han døde. :lur:

Jasså, hvordan da?

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, hvordan da?Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Han hadde jo sannsynligvis blitt en sånn derre Zombie-skapning.

Anonymous poster hash: 15351...212

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...