Gå til innhold

True Blood - Sesong 4


Mononoke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaarghh! Sitter å venter på at episode 3 skal ankomme min pc. Men det tar skikkelig tid i dag! Jeg vil se den nå!! Jeg digger Lafayette :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaarghh! Sitter å venter på at episode 3 skal ankomme min pc. Men det tar skikkelig tid i dag! Jeg vil se den nå!! Jeg digger Lafayette :rodmer:

Jeg digger Lafayette og Pam :) Og Eric har bare blitt så søt denne sesongen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sesongen veldig godt så langt. Er spesielt svak for Eric-Sookie-delen. Og min skepsis mot amnesi-Eric er borte. Så lenge de kan ha noen episoder på slutten av sesongen hvor han er sitt gamle jeg og han husker alt som skjedde da han hadde hukommelsestap. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet ca tidspunkt neste episode blir lagt ut? Jeg må bare se den i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ca tidspunkt neste episode blir lagt ut? Jeg må bare se den i kveld!

tidlig på nattmorgenen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Noen som vet ca tidspunkt neste episode blir lagt ut? Jeg må bare se den i kveld!

Å se den ikveld blir det nok ikke noe av. Den sendes jo i Amerika på kvelden, og vi ligger jo noen timer etter. Den vil være tilgjengelig tidligtidlig mandags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidlig på nattmorgenen vil jeg tro.

Det kan jeg leve med :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noe som la merke til dette? Mener det var i forrige episode. Syns det var ganske artig. :fnise: (Det er jo Charlaine Harris som har skrevet bøkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Er det forresten noe som la merke til dette? Mener det var i forrige episode. Syns det var ganske artig. :fnise: (Det er jo Charlaine Harris som har skrevet bøkene)

jepp, lo høyt når jeg så det! Morsomt med cameos :fnise: Vet ikke hvilken bok det er ifra, _om_ det er en faktisk bok hun har skrevet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noe som la merke til dette? Mener det var i forrige episode. Syns det var ganske artig. :fnise: (Det er jo Charlaine Harris som har skrevet bøkene)

Det la jeg faktisk ikke merke til, men den var jo festlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel rundt klokken 5 om morgenen om jeg ikke husker helt feil.

'Hoppla, noen vet noe jeg ikke vet. Noen som har adressen til dette stedet hvor man kan se episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

'Hoppla, noen vet noe jeg ikke vet. Noen som har adressen til dette stedet hvor man kan se episodene?

Jeg streamer ikke da, jeg finner dem i en viss bukt som det ikke er lov å snakke om :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Hoppla, noen vet noe jeg ikke vet. Noen som har adressen til dette stedet hvor man kan se episodene?

Det er ikke tillat å informere om ulovlig streaming og nedlastning her, så nei de adressene kan du ikke få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett episode 4 nå. Tar seg litt opp, men har fortsatt inntrykk av at denne sesongen er langt unna den første når det gjelder kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...