Gå til innhold

True Blood - Sesong 4


Mononoke

Anbefalte innlegg

Den onde babyen til Arlene friiiiker meg ut, tør nesten ikke se på!

Elsker forsatt True Blood, jeg da. Synes dessuten Sookie passer bedre med Eric enn Bill, men liker Bill som litt ond. :gjeiper: Og Pam må få ansiktet sitt tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også Bill bedre som "ond" (eller hva man skal kalle ham). Han ble for masete sammen med Sookie, syns jeg.

Digger at Sookie og Eric endelig hoppet til køys, men jeg ville nok ha gledet meg over det på en helt annen måte om Eric hadde hatt hukommelsen inntakt og de fortsatt kunne hatt romantisk sex. Uansett, fint enn så lenge.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Antageligvis så er nok ikke babyen ond i det hele tatt. Vi fikk jo se han se på en mørkhudet dame som tydeligvis ingen andre kunne se, der har du nok roten til alt det vonde i Arlenes familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis så er nok ikke babyen ond i det hele tatt. Vi fikk jo se han se på en mørkhudet dame som tydeligvis ingen andre kunne se, der har du nok roten til alt det vonde i Arlenes familie.

Oi, det husker jeg ikke. I hvilken episode var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Oi, det husker jeg ikke. I hvilken episode var dette?

Den som kom idag! Når de var kommet ut av huset og stod å så på brannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som kom idag! Når de var kommet ut av huset og stod å så på brannen.

Å dæven, jeg har glemt å se nyeste episode! Da vet jeg hva jeg skal kose meg med i overimorgen kveld :D (Skal bort i morgen kveld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem hun mørkhudede damen er. Syns også det er skikkelig spennende med heksene! Så er Sookie og Eric sååå fine sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke babyen er ond, men det foregår ihvertfall noe muffins rundt ham. Og det er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dukken er ond og satt fyr på soverommet. Damespøkelset bare passer på babyen og fikk den ut når det begynte å brenne.

Tror ikke babyen er ond :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Jeg tror dukken er ond og satt fyr på soverommet. Damespøkelset bare passer på babyen og fikk den ut når det begynte å brenne.

Tror ikke babyen er ond :)

Såvidt jeg husker, så startet det før han fikk dukken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Men dukken kom jo fra Jessica, ikke sant? Og ho friket ut fordi ho flere ganger hadde prøvd å bli kvitt den, og den kom stadig tilbake. Onde, onde dukken.

Og Eric er snasen, og helt fantastisk nå. Hvor lang tid tar det i bøkene før han husker at han og Sookie har vært sammen? (Har ikke lest de)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt opp hele greia nå, det har rett og slett blitt for teit. Synd egentlig, for det var en god serie i begynnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp hele greia nå, det har rett og slett blitt for teit. Synd egentlig, for det var en god serie i begynnelsen!

Kan til dels være ening. Jeg synes dette med baby og dukke er trasige greier. Men jeg tror jo at dukken er forhekset av heksene, jeg da. Ingenting av dette tøvet var i bøkene, så det blir litt sånn "fyll".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg synes serien er MYE bedre enn bøkene. Dessuten tenker jeg på serien og bøkene som to vidt forskjellige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bøkene er jo veldig anderledes siden man bare følger Sookie da. Jeg er fortsatt superhekta! Leser bøkene og er på nr.7:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjempeskuffet over at Jason ikke ble en werepanther slik som i bøkene. Ellers er jeg drittlei av Sookie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant akkurat ut at Ryan Kwanten (Jason) også spilte Vinnie Patterson i Home and Away for ca 15 år siden da jeg var hekte på den serien. Han har virkelig vokst seg kjekkere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns serien er mye bedre enn bøkene, men det er allikevel et par ting jeg savner fra bøkene. Hadde virkelig håpt at Jason ble werepanther, det hadde vært så spennende! Har fortsatt et lite håp om at det skjer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...