Gå til innhold

True Blood - Sesong 4


Mononoke

Anbefalte innlegg

Trist at noen synes det virker som TB tar en dårligere retning. Jeg gleder meg iallefall som en unge, og håper at Alan Ball klarer å fortsette med den gode tralten vi vet at han har.

Skal stå opp tidlig og få ned episoden :D Yaaaay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wuhu =) Deilig at de er tilbake! og de siste 2 minuttene av episoden var spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så snart den stygge feverden forsvant så fikk jeg TB-feelingen for fult. Ah, Eric makes me tingle :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger første episode klar! :hoppe:

Jeg og samboeren har True Blood-date i kveld og skal kose oss med første episode og god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt dumt at serien er så forskjellig fra bøkene. Det er litt forvirrende, og ødelegger litt for min del.

Men bra episode! Har gleda meg til sesongstart i hele vinter, og ble ikke skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Michelle82

Elsket den 'shape shifter support group' scenenen. Og Pam er alltid like morsom å se på. Å Eric er bare sååå deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Man kan si mye om første episode av true blood, selv om det var mest bra. MEN de er sinnsykt gode på cliffhangers. Jeg vil ha neste episode nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om første episode av true blood, selv om det var mest bra. MEN de er sinnsykt gode på cliffhangers. Jeg vil ha neste episode nå!

HBO GO har allerede lagt ut episode 2, og nå er den jammen ute for streaming også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

HBO GO har allerede lagt ut episode 2, og nå er den jammen ute for streaming også :)

Wooooh, takk, fant den på piratebay :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooh, takk, fant den på piratebay :popcorn:

Velbekomme! Eric er virkelig snadder, og det beste er at han bare blir finere for hver sesong :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Velbekomme! Eric er virkelig snadder, og det beste er at han bare blir finere for hver sesong :)

Han blir det, den mannen altså, han er sex på to bein :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, har de lagt ut episode 2 allerede? Spørs om jeg klarer å vente til neste uke da.

Men likte episoden i går til å være en første episode, hvor det var behov for å knytte noen tråder og introdusere en hel del greier. Og jeg må si Alexander Skarsgård ikke akkurat blir mindre kjekk, nei...

Håper bare han blir litt mindre aggressiv i tonen overfor Sookie i neste episode (jmf. siste scene hvor tennene kommer fram). Hadde vært litt synd hvis amnesia-Eric er den eneste gangen hun får se hans mykere sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOO episode 2 var jo helt knall! Første episode må jo introdusere litt og er forståelig at den er mer rolig, men den nummer 2 var super ..Nå må jeg dessverre vente i 2 uker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hvorfor legger de ut to. De må da skjønne at jeg ikke klarer å vente med å se nr. 2 til neste uke og da må jeg vente to uker :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så episode 2 via sidereel/megavideo i formiddag, så man må ikke innom piratebay :)

Forøvrig DIGGER jeg denne sesongen (jada, etter to episoder)! Synes det var litt vel mye varulver og shapeshifters i forrige sesong, og de synes jeg er litt kjedelige egentlig...

Veldig positivt at Bill har fått ny hårfrisyre og et litt barskere image, og Eric... Ååååå Eric! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Forresten, er det en ny skuespiller som spiller kjæresten til Lafayette? Mener å huske han var masse søtere i forrige sesong=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Forresten, er det en ny skuespiller som spiller kjæresten til Lafayette? Mener å huske han var masse søtere i forrige sesong=P

Nei, tror bare han har mista noen kilo. Det er i alle fall samme fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...