Gå til innhold

True Blood - Sesong 4


Mononoke

Anbefalte innlegg

Når er det oppstart på sesong 4? Og dere mener i Amerika? Altså at det kommer ut på eztv.it ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Season 4, Episode 1: She's Not There

Original Air Date—26 June 2011

Så da får vi vel mulighet til å laste ned/streame den 27 juni :) er da faktisk ikke så lenge til heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøkene er bedre. Jeg lytter til lydbok :rodmer:

Synes det er så mange teite sidekast på tv-serien. Så mye som ikke står i boka i det hele tatt.

Gleder meg til å se John Quinn. Tenker meg han litt sånn...

http://www.google.no/search?hl=no&q=dwayne%20johnson&gs_sm=e&gs_upl=21074l25327l0l14l14l0l6l6l0l232l1290l1.6.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&wrapid=tlif130553752828121&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Personlig er jeg glad serien ikke følger bøkene, det hadde blitt veldig korte og kjedelige sesonger. Uansett så er jo Charlaine Harris med på tvserie-produksjonen, slik at mye av det som skjer på tven kommer fra slik hun hadde sett det for seg. Og det er bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest bok 11? Jeg har lest at den har fått dårlig kritikk, akkurat som Harris bare må skrive noe for å følge kontrakten hun har laget.

Uansett, gleder meg stort til sesong 4 =) Er likte greit at jeg må lese examen 24/7, da er det plutselig 26 juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått lest bok 11, men skjønner det godt hvis den får dårlige kritikker. Syns ikke de første bøkene i serien er bra heller, men jeg blir hekta uansett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste et intervjue en gang der dette ble spurt om. Det var fordi de ville sikre at det var kvalitet i showet, og ikke bare rushe gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Personlig er jeg glad serien ikke følger bøkene, det hadde blitt veldig korte og kjedelige sesonger. Uansett så er jo Charlaine Harris med på tvserie-produksjonen, slik at mye av det som skjer på tven kommer fra slik hun hadde sett det for seg. Og det er bra!

Jeg er helt enig med deg. Film og bok er ikke det samme, og det sier seg selv at de må forandre på en del for å få historien spennende og for å tilpasse den til tv-skjermen. Jeg synes de gjør en fantastisk jobb! :)

Gleder meg helt utrolig til sesong 4! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For de som ønsker å se spoiler, så ligger det nå er 3 minutter lang preview fra episode 1 ute på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke Bubba med? Syns han er kul.

hahaha :D ja! Nei jeg leste en gang i et intervju med Alan Ball tror jeg at det ville blitt for vanskelig å få til..pga utseendet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha :D ja! Nei jeg leste en gang i et intervju med Alan Ball tror jeg at det ville blitt for vanskelig å få til..pga utseendet :fnise:

Det kan da vel ikke være det største problemet. Verden er jo full av lookalikes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det er ikke vanskelig, men jeg tror kanskje han siktet til familien hans osv. Siden det hadde vært litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bubba <3

Men med previewen, mener dere den der de bare snakker tull eller? :P

Previewen jeg mener så jeg via true-blood.net, og jeg opptattet det ikke som tull iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En überkoselig (og überkjent) karakter som er med i bøkene.

Digger han! Synd han ikke er mer med i bøkene, men nå har jeg bare lest fem av dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...