Gå til innhold

True Blood - Sesong 4


Mononoke

Anbefalte innlegg

Æsj, hvorfor legger de ut to. De må da skjønne at jeg ikke klarer å vente med å se nr. 2 til neste uke og da må jeg vente to uker :snurt:

Nei, det må du ikke. Hbo go legger ut alt en uke på forskudd, noe som vil si at episode 3 kommer neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor lenge jeg klarer å vente, nå når jeg vet at episode to finnes der ute et sted på internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er disse to episodene helt ulik boka? Altså at hun var borte så lenge, og at de har ny konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Helt ulik. Men jeg synes egentlig det er helt greit. Jeg liker både serien og bøkene, og jeg synes det er fint at de lager serien på en måte som gjør at jeg blir overrasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så om de er ulike? Det eksisterer 2 ting: Bøkene vs serien. Hvorfor pirke og leite etter likheter når de er to forskjellige ting? Man kan jo tenke seg at Alan Ball må komme opp med mer stoff for serien, fordi 1 bok alene sett fra Sookie`s øyne er jo ikke nok til å fylle en 12 episoders sesong.

Nei det er ikke bare deg, men hva så? Kan vi forresten holde denne tråden til serien og ikke til bøkene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes første episode var ganske teit. Men jeg er spent på hva som skjer videre, så kommer til å følge med for å se om serien tar seg opp igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det gjør noe at serien er så ulik bøkene. I mine øyne er det to helt forskjellige ting, med tanke på at det har vært så store forskjeller helt fra sesong 1. Jeg liker faktisk serien bedre enn bøkene, og syns ikke bøkene er noe å skryte av i det hele tatt.

Er enig i at første episode var ganske teit, men jeg syns det tok seg opp allerede i episode to. Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Er det bare meg, eller er disse to episodene helt ulik boka? Altså at hun var borte så lenge, og at de har ny konge.

Bestefaren hennes døde heller strengt tatt ikke (han var jo faktisk ganske høyt oppe på rangstigen i fe-verdednen), og feene var ikke så onde og stygge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Kan vi forresten holde denne tråden til serien og ikke til bøkene?

Det er da temmelig naturlig å sammenligne med bøker når noe filmatiseres, og jeg kan ikke helt se hvorfor man ikke skal kunne diskutere sesong fire også sett i lys av bok fire.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da temmelig naturlig å sammenligne med bøker når noe filmatiseres, og jeg kan ikke helt se hvorfor man ikke skal kunne diskutere sesong fire også sett i lys av bok fire.

.. og jeg er enig. Men det er tidligere blitt spurt av andre forummedlemmer om bøkene kan bli diskutert et annet sted, ettersom det ble mye sammenligning og litt halvveis spoiling fra bøker til de som kun fulgte med på serien.

Selv har jeg lest både bøker og sett serien, men dette ble spesifikt spurt om, og jeg mener å huske det ble opprettet en tråd om både bøkene og serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe med at jeg må lete etter ulikheter, jeg bare lurte på om jeg huska rett fra bøkene eller ikke. Det var ikke negativ kritikk mot serien, det var bare spørsmål.

Derfor jeg spurte på den måten jeg gjorde også, for å ikke røpe for mye. Og jeg har ikke fått med meg at noen har noe imot å nevne bøkene her, det må da være lov å diskutere litt :) om det ikke skulle ha vært lov å snakke om bøkene, så burde det ha stått i førsteposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet pga info om streaming og nedlastning.

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner den fortsatt ikke. De få jeg finner på streaming funker ikke, og jeg finner ingen torrenter heller. Er heller usikker på om HBO har sendt episoden i det hele tatt, siden det i går kom et preview på episode 3. Må vel vente til neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser tråden er ryddet. Er streaming ulovlig når tv-selskapet selv legger det ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et engangstilfelle at HBO la ut episode 2 samme kveld som episode 1. Vi må nok smøre oss med tålmodighet og vente til neste uke gitt... :sjenert:

En annen ting, er det ikke lov å diskutere og dele linker til streaming-sider? nedlasting skjønner jeg, men streaming? Blir jo som at det ikke er lov å diskutere TV2 Sumo lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...