Gå til innhold

True Blood - Sesong 4

Fremhevede innlegg

Gjest Armule
Skrevet

Den er ute nå? Såvidt meg bekjent kommer ikke episode tre før neste uke, både på tv og nett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja Arnøy... HBO GO legger alltid ut "neste" episode dagen etter tv-episoden er blitt sendt på TV.

AnonymBruker
Skrevet

Episode 3 legges ikke ut på samme dag som episode 2 kommer på Tv, men dagen ETTER!

Altså episode 2 sendtes på US tv på søndag kveld.. episode 3 kom ut på HBO GO mandag kveld. Derfor kan man ikke finne den før sånn ca natt til tirsdag hver uke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere sett fra HBOgo? Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang :(

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere sett fra HBOgo? Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang :(

Får ikke sett det fra HBO Go. Får sett det på den måten det ikke er lov å opplyse om på KG :) Du får google det..

AnonymBruker
Skrevet

Ja Arnøy... HBO GO legger alltid ut "neste" episode dagen etter tv-episoden er blitt sendt på TV.

Jeg er ganske sikker på at de IKKE gjør det, all informasjon jeg finner så var det en engansforeteelse med episode 2... Jeg ser på diverse fora som diskuterer TB rundt om i verden, så venter alle veldig på NESTE SØNDAG for å se episode 3.

For all del, mulig jeg tar feil men jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger...

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de IKKE gjør det, all informasjon jeg finner så var det en engansforeteelse med episode 2... Jeg ser på diverse fora som diskuterer TB rundt om i verden, så venter alle veldig på NESTE SØNDAG for å se episode 3.

For all del, mulig jeg tar feil men jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger...

Det var jo en i tråden som har funnnet den jo......

Gjest Raindrops
Skrevet

Det var jo en i tråden som har funnnet den jo......

Jeg lurer veldig på hvor hun fant den, for jeg finner den ikke noen steder:p

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvor hun fant den, for jeg finner den ikke noen steder:p

Ikke jeg heller.. :sjenert:

Skrevet

Nei, den har nok ikke kommet. Så da må vi smøre oss med tålmodighet frem til neste mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "finner" også episode 3, men det er ikke episode 3 om man prøver å se på den. Bare juks for å få deg registrert med navn og e-mail på div jalla-nettsteder.

Tviler på at den personen faktisk så episoden, bare at det lå en link til episode 3 liggende ute...

Skrevet

Den er ute nå wiii

Hvor fant du den???????

Gjest hogwash
Skrevet

S04E03 har IKKE kommet ut enda nei.

Skuffet over sesong fire så langt. :sukk:

Gjest Armule
Skrevet

Jeg har også "funnet" episoden, men som noen sier over her, så er den falsk. Så jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet på episode tre.

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Alltid? Der tror jeg du overdriver litt..

edit: GoTs episoder ble lagt ut en uke tidligere på Go, men det er også det eneste jeg har hørt om bortsett fra episode to fra TB.

Her er et sitat som tilsier at det kun er episode to fra TB som kommer til å bli lagt ut på forhånd:

HBO is stepping up its efforts to attract subscribers to its streaming on-demand app, HBO GO. The network just announced that HBO Go users will get to view True Blood Season 4’s Episode 2 a week early.

kilde: http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/true-blood-hbo-go-users-203761

Det står altså ingenting om at alle episoder legges ut på HBO Go en uke tidligere enn fjernsynsvisninga.

Endret av Arnøy
Skrevet

Jeg liker starten på sesong 4 jeg. Spennende med heksene. Hva i all verden skjedde med Eric? Hukommelsestap?

Gjest Armule
Skrevet

Jeg liker starten på sesong 4 jeg. Spennende med heksene. Hva i all verden skjedde med Eric? Hukommelsestap?

Jeg likte ikke starten på episode en, men ellers har det bare blitt bedre. Om noen svarer på spørsmålet ditt tror jeg det er mange som kommer til å rope spoiler, uavhengig av svaret :P

AnonymBruker
Skrevet

Episode 3 ligger nå ute! :) Den var skremmende spennende!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner litt sesong 1 hvor det var fokus på mer byen og menneskene.

Syns det blir litt mye fokus på alt det overnaturlige med både hekser, shapeshifters, varulver og feer. Likte det bedre da det var mennesker og vampyrer.

Skrevet

Amnesia-Eric er så SØT.:hjerte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...