Gå til innhold

True Blood - Sesong 4

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Noen som har lest bok 11? Jeg har lest at den har fått dårlig kritikk, akkurat som Harris bare må skrive noe for å følge kontrakten hun har laget.

Uansett, gleder meg stort til sesong 4 =) Er likte greit at jeg må lese examen 24/7, da er det plutselig 26 juni!

Jeg har lest nr 11, og den er betraktelig bedre enn nr 10 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest nr 11, og den er betraktelig bedre enn nr 10 ;)

Kan jeg bare spørre; har du kjøpt boka i Norge? Har vært innom bokhandelen og sett, men aner ikke når den egentlig skulle komme hit. Snakker ikke om norsk oversettelse, altså (grøss og gru), men om originalversjonen.

Jeg syns serien er veldig mye bedre enn bøkene, men må liksom lese bøkene likevel. Jeg ser også serien og bøkene som to helt forskjellige ting, inkl. rollefigurene.

Ellers så har det vært flere promoer for sesong 4 i det siste. Jeg fant senest denne (litt dårlig kvalitet dessverre) på en av Eric og Sookie-nettsidene. Jeg har veldig store forhåpninger til de to i den kommende sesongen.

Gjest Mahareth
Skrevet

Kan jeg bare spørre; har du kjøpt boka i Norge? Har vært innom bokhandelen og sett, men aner ikke når den egentlig skulle komme hit. Snakker ikke om norsk oversettelse, altså (grøss og gru), men om originalversjonen.

Nei, fikk den fra usa. Du kan få kjøpt den på f.eks. amazon.com og play.com :)

Skrevet

Nei, fikk den fra usa. Du kan få kjøpt den på f.eks. amazon.com og play.com :)

Ok, takk for tipset. :)

AnonymBruker
Skrevet

En überkoselig (og überkjent) karakter som er med i bøkene.

Åh, jeg har kun sett serien :)

Skrevet

Jeg gleder meg, ja! Har sett alle de andre sesongene hittil.

Liker TV-serien godt, selv om jeg synes at sesong 3 begynte å bli litt vel tynn. Handlingen ble dum, og Sookie går meg på nervene. Men satser på at det tar seg opp igjen i kommende sesong.

Har kun lest første bok, og synes den var ganske crap. Så gidder nok ikke lese noen fler, tar til takke med TV-serien.

Skrevet

Noen som vet når bok 11 kommer til Norge?

Skrevet

Previewen jeg mener så jeg via true-blood.net, og jeg opptattet det ikke som tull iallefall.

Ok, den jeg så på youtube tror jeg var ganske tullete :ler:

Hva heter bok 10 og 11 egentlig? Vet jeg har lest opp til 9...

Gjest Raindrops
Skrevet

Ok, den jeg så på youtube tror jeg var ganske tullete :ler:

Hva heter bok 10 og 11 egentlig? Vet jeg har lest opp til 9...

Dead in the Family og Dead Reckoning :)

Har ikke lest den siste enda, for jeg vil ha coveret i samme utførelse som de andre jeg har :gjeiper:

Skrevet

TAKK til dere som skriver at fjerde boka er best! True Blood har vært en fantastisk serie hittil, og nå, takket være dere gledes det enda mer her hos meg! :rodmer: wiii

Skrevet

TAKK til dere som skriver at fjerde boka er best! True Blood har vært en fantastisk serie hittil, og nå, takket være dere gledes det enda mer her hos meg! :rodmer: wiii

Skrevet

Gleder meg ihjel!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Gleder meg ihjel!!

:jepp:

Bare 25 dager igjen nå! :popcorn:

• 4 uker senere...
Skrevet

Når er episoden som starter i dag tilgjengelig?

Gjest Armule
Skrevet

Når er episoden som starter i dag tilgjengelig?

Som torrent? Antageligvis grytidlig på mandag (kanskje i fem/sekstida).

Skrevet

Som torrent? Antageligvis grytidlig på mandag (kanskje i fem/sekstida).

Vg gir dårlig kritikk Min lenke

Her står det også at man kan streame den. Gjør man det på HBO sine nettsider? Har aldri gjort det før.

Gjest Armule
Skrevet

Her står det også at man kan streame den. Gjør man det på HBO sine nettsider? Har aldri gjort det før.

Har heller aldri streamet serier. Men vanligvis er andre land sperret fra amerikanske tv-kanalers streamingsmuligheter! Mulig de har gjort et unntak for True Blood, eller så har VG misforstått.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt drøyt av VG å dømme hele sesongen nord og ned basert på 8 min med teaser...

Skrevet

Synes det er litt drøyt av VG å dømme hele sesongen nord og ned basert på 8 min med teaser...

Ja, det syns jeg også......

Gjest Raindrops
Skrevet

Men de har rett i at det er en elendig teaser. Det skrudde iallefall ned forventningene mine MYE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...