Gå til innhold

Tara II


Gjest Miss O'Hara

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

Og kvalitetstid ble det :sjarmor::rodmer: og et par dager etter hverandre på samme sted med luksus overalt var nydelig, godt for kropp og sjel. Har tatt vanvittig med bilder, blir litt av en jobb å bruke dem til noe i et minnealbum eller liknende.

Gruer meg virkelig til å komme tilbake dit jeg bor. Mer unaturlig enn noensinne å være borte fra hovedstaden. Har likevel planer, innstilt på forbedring.

Hva i alle dager skal jeg med KG. Fjerner meg mer og mer, skriver mer av gammel vane enn noe annet, lurer på å gjøre det til en øvelse å kanalisere energien helt andre veier.

Nå, nyte sommernatten :) Har to av de snilleste guttene i verden rundt meg, enda den ene er tennergnissende sta og egenrådig og den andre er prepubertal inntil det hårrotrøskende, men de er mine, og det skal liksom være sånn :) Nå er jo ikke jeg akkurat a walk in the park selv heller, så jeg skal ikke påberope meg noen offerrolle akkurat :ler:

Nydelig natt. Likevel lenge siden mine meterlange skildringer fra bohemske sørlandsnetter, merker jeg. Savner. Det var jo det som var det gode med å bo der. Nå er det også borte, på et vis. Likte singellivet, jeg. Ingen hensyn å ta hele tiden. Vel, illusjonen var iallfall der, de gangene innimellom når jeg hadde barnefri.

Barnefri. Ordet som ble oppfunnet av feil grunner, som bare burde bety "velfortjent varnevakt for slitne foreldre i ny og ne" men som nå betyr "sårt desperat tiltrengt tid for den ene forelderen mens den andre har barnet". Eller noe.

Jaja.

Heldige meg, uansett :hjerte:

Endret av Miss O'Hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fantastisk ut, ferien deres. Til tross for det forferdelige som har skjedd. Min opplevelse fra denne siste uken er at det ble enda viktigere enn vanlig å bare være samen. Vi satt tett sammen i sofaen i flere dager, nærmest apatiske, mens de grusomme bildene rullet over skjermen. Vi ventet på livstegn fra noen kjente vi visste var der ute, og fulgte meldinger på fb og twitter. Ikke helt nært, men nært nok til at vi kjente det på kroppen. Stakkars, stakkars dem som er direkte berørt! Grusomt, helt fryktelig. Oslo er rar om dagen, fullt av folk, og så stille. Blomster overalt, det lukter roser i sentrum. Tror dessverre at vi har mistet uskyldigheten vår, tryggheten i egen by. Håper den kommer tilbake. Men det er godt å være her, som alltid :forvirret:

Jeg skal ingenting med KG lenger, kjenner jeg. Eneste grunnen til at jeg er innom er at det er noen av dere jeg ikke vil miste kontakten med :klem:

Fortsatt god ferie, Miss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same her, KG er blitt så... overfladisk. Men det var det kanskje heile tida? Eller er det berre meg som er blitt så mykje eldre at eg ikkje ser sjarmen i spørsmåla lenger? Men i stor grad er KG blitt ein plass å slå i hel tid, og sidan eg ikkje treng slå i hel så mykje tid som før, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missy!

Koser meg med kaffe og oppdaterer meg i boka di :) Det høres jo ut som om dere har hatt en fin tur, til tross for grufulle begivenheter som nok har gjort noe med oss alle sammen.

Har du begynt å jobbe igjen nå? Også er jeg spent på å høre om spennende høstplaner :)

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Enig, Oktavia :klem: Kjenner likevel litt på at jeg har mange av dere på FB nå.

Vel, jeg sletter ikke riktig enda, skal tilbake til hverdagen og kjenne på den først.

Atta, utrolig kjipt vi ikke rakk innom, siste uka ble borte i forb... venting på det ene og det andre i tillegg til at jeg ble dårlig. Får ta det igjen senere, nå bor vi jaffal i samme land over lengre periode :ler:

Hei Molo :vinke:

Ja, noe skjedde med landet vårt, men jeg begynner å miste litt troen på varig endring når jeg ser hvor kjapt mediene er tilbake til sin vanlige lavpannete journaistikk. Altfor mange i dette landet sitter ikke på annen aktualitetskunnskap enn detde leser i tabloidene eller får inn på daglige nyheter på TV, og det holder ikke som allmenndannelse akkurat :forvirret:

Jeg skal overhodet ikke påberope meg stor kunnskap om verken det ene eller det andre, men jeg skal ha for at jeg i det minste VET hva jeg ikke vet, og ikke går rundt og tror jeg vet det heller - kompetente folk må på banen og sette de riktige tingene på plakaten fremover.

Sitter her i det monumentale vakuumet etter tre uker intens feriering. Hjernen er tom, kroppen er mer skakkjørt enn noensinne og bare tanken på jobbstart er fullstendig ubegripelig.

Planene for høsten innebærer endring på basalnivå, for her må jeg starte fra scratch. Kropp og sjel, i den rekkefølgen og om hverandre, det er litt nå eler aldri, føles det som. Jeg føler for å bruke sjanser jeg er gitt, tross alt, og jeg må finne min mening med tilværelsen. Altså ikke Meningen Med Livet, det får jeg overlate til andre, men Min Mening.

Her. Hvor jeg ikke vil bo. Ikke ville før, ikke vil nå, men jeg skal. Slik er det. Og da må noe gjøres. Da vi passerte bygrensa hjemme etter ferien begynte jeg bare å gråte. Var riktignok sliten etter en lang tur og vi hadde vært innom rare, stille Oslo på veien hjem, men likevel.

Noen flere netter i min egen gode seng, litt mer orden på heimen og bunkene med skittentøy, litt rutine, så blir det nok bedre :) Rart med det.

Ferien har vært fin, intens, lærerik, krevende, unik og grusomt dyr. Norge er perverst dyrt å feriere i. Aldri mer. Glad for å ha gjort det, men for den summen vi har brukt på ferie i år kunne vi bodd i ren og skjær luksus i et annet land like lenge. Utover høsten skal jeg lage album, og kommer til å ha like mye glede av det som av vår nydelige solferie i fjor.

Mandag i morgen. Den blir beintøff :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag i morgen. Den blir beintøff :ler:

Men straks over nå!! Og da er det bare tre hele dager igjen til du våkner opp til fredag, og da er det så godt som helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje for meg, overtid heile helga... Men det blir peng av slikt :lur: O glitt goodwill kan trengast framover trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

:vinke:

Kanskje det lureste jeg har gjort, ever, er å ta mandagen etter ferie fri :sjarmor:

Jeg har ligget under dna i hele dag med ostepop og sjokkis og den siste mursteinen til John Irving, sovet og lest bok om hverandre og stod ikke opp før mannen og barnet begge to var kommet hjem halv fire :fnise: Ahhhhh, o latskap! Føler meg god som ny. Omtrentlig.

Såh, nå skal jeg pusle med det jeg skulle ha gjort i dag, og når arbeidsuka begynner i morgen er det straks helg :filer:

Geniale greier. Den som hadde kunnet jobbe 80 % :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Halv ni. À jour med mailer :overrasket:

Hadde ventet litt mer å bite i når jeg kom tilbake. Siden jeg har hatt en opplevelsesrik ferie, som nesten er litt før og etter, og det virker som om jeg har vært virkelig langt borte virkelig lenge, så var det liksom litt nedtur å komme på jobb og se at ingenting har skjedd. Delvis fordi mange andre også har hatt ferie, selvsagt - kanskje jeg burde ha ferie på andre tider :sukk: - og delvis fordi jeg altså sitter i denne rare mellomposisjonen nå. Spent på hvordan det utvikler seg utover høsten. Noe kan jeg styre selv, og det må jeg være bevisst på, andre ting vil innebære at jeg nærmest blir litt kasteball.

Mr. Butler syntes ikke oppvåkningen i dag var noe særlig. Han skulle veldig tidlig opp. Jeg dultet borti ham og prøvde å være så sprudlende som man kan være på den tiden av døgnet, og han bare mumlet "Det er midt på natta." Jeg påpekte at det er lyst ute og solskinn, og han mumlet "Se på klokka. Det står noe med 06. Det er midt på natta."

:fnise:

August er egentlig vakuum, det er litt vakuum så lenge ingenting er helt på stell enda, det blir gjerne starten på september før hverdagen er normalisert, før det er det rester av ferieavvikling, skolestart, oppstart av aktiviteter, pluss gjerne noen siste krampetak av noen sommerdager hvor man desperat suger til seg det som er igjen.

Ser frem til september. Da er det lov å så smått tenke på jul :sjenert: og i år skal jeg tenke på det gode med den og ikke plikten med den. Skal prøve i hvert fall.

Frokost. Godt forsett å begynne med frokost, må bare handle og få lunsjmaten min på stell på kjøkkenet her.

Bla bla.

Skal hilse og si trivialitetene står i kø. Godt er det, vi har sett nok drama i det siste for lange tider. Prøver å unngå nettaviser og aviser så langt som mulig, men radio og tv bli rheller ikke ferdige med oppmaling av gammelt nytt, så en får kanskje prøve å leve under en stein et par uker/måneder, til det dukker opp noe som faktisk er nytt. Blir helt dårlig av melkingen de bedriver nå i hvert fall, av ofre og familier og naboer og tanten til onkelen til kusinen til en bestemor som hadde hytte i nærheten av Tyrifjorden en gang i forrige århundre. Relevans, folk. Relevans.

Idyll på hjemmebane i går. Mr. Butler kom hjem til strålende blid Missy og strålende blid pode etter jobb. Jeg etter å ha fått tatt igjen mye tapt søvn, følte meg shiny and new og lett optimistisk, og poden fordi han hadde vært på aktiviteter hele dagen, på hjemmebanen sin. Mr. Butler lurte på hva jeg hadde bedrevet i går siden jeg var så happy, han var veldig glad og fornøyd i går selv siden stemningen hjemme var så bra, og påpekte han var en enkel mann; glad hvis jeg er glad. Jeg påpekte jeg er ganske enkel selv, kunne jeg bare fått nok søvn sånn jevnt over... med et bittelite bitt til hans vanvittige snorking :sjenert: Midels søvn i natt igjen, men det skyldes vel all sovingen i går. Det er uansett tiltak på gang for å bedre søvnen min. Og minske snorkingen hans.

Fikk vært effektiv utover hele kvelden og ble ferdig med ferieskildringer og bilder :biggrin: dermed ble vasking og alt annet glatt utsatt til i dag, dah, men dog - feriebilder har en tendens til å bli liggende, og jeg var gjennom en stor ryddesjau i bilder før sommeren, så like greit å holde det ved like. Det er dessuten bare så deilig å kunne sette seg ned med album utover høsten og vinteren og drømme seg bort.

Det er dessuten også bare så deilig å tenke på at neste oppgave er å finne på ny ferie neste år :sjarmor: viktig å ha noe å glede seg til, det merket jeg i år, tanken på ferie holdt meg oppe i mange sjanglende uker :sukk: Tror jeg skal fordele litt neste år. En uke tidlig på sommeren, to uker senere, eller noe liknende.

Grønn te med litt akasiehonning nå. Jepp :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så vanvittig god til å sette ord på ting, til å treffe presist. Jeg kjenner meg igjen i veldig mye av det du skriver, altså - de store linjene. Denne gangen var det "rar mellomposisjon" og "vakuum" som traff meg. For det er to ord som beskriver min situasjon veldig godt, jeg har bare ikke tenkt på det på den måten.

Men det er akkurat det jeg har på jobb. En rar, udefinert mellomposisjon, som gjør at jeg er verken eller. Som gjør at jeg ikke klarer å yte maks, fordi jeg ikke har den overordnede retningen, fordi jeg ikke har en tydelig rolle :sukk:

Og det neste ordet, vakuum. Fordi alt har vært så opplevelsesfylt, alt har vært så bra. Med venner og familie tett på. Også tilbake til... dette. Til nesten ingenting :sukk: Antiklimaks.

Kjenner på meg at noe må skje.

Oi, ble mye om meg og mitt her, men håper du har en strålende dag! :)

(Den mandagen din hørtes forresten helt fantastisk deilig ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Der var vi i hverandres bøker med hjertesukk, Molo :)

For min del skal jeg begynne med fysisk aktivitet, få det inn i loop'en min igjen. Alltid vært en som trener. Bortsett fra de siste fem årene, som har budt på utfordringer i rad og rekke, både skademessig og psykisk, noe som igjen blir en ond sirkel.

Jeg vil bli en som liker å være ute igjen, og ikke er redd for folk :sukk:

Ser ut til at jeg kan få litt drahjelp fra uventet hold nå, noe som vil bli ganske mye billigere enn personlig trener, da kan jeg komme i gang forsiktig og gå ned litt og få litt mer selvtillit, før jeg skal eksponere meg på et treningsstudio med et fremmed menneskes hender på kroppen :roll:

Søvn :grine: Det er noe jeg bør ha hjelp med nå. Nok en natt med søvn fra elleve-halv tolv i går kveld, til 5 i dag morges :Gjesp: Egentlig burde jeg en periode bare stå opp fem da, og gå en tur, og heller svime av i seng klokka ni om kvelden, men kroppen og hodet er så utafor og svimmelt av mangel på søvn så tidlig at jeg har ikke hatt sjans hittil.

Kanskje begynne andre veien - sitte oppe litt lenger om kvelden og sette klokka på 6, så vil det bedre seg etter hvert. Jeg må tvinge kroppen inn i ny rytme, jeg må sove dypere, for gubben snorker så jeg blir tullete. Det er ikke det at han snorker voldsomt høyt egentlig, men når jeg først er våken i grålysningen så blir alle lyder så store.

Klarer ikke sove med ørepropper :forvirret:

Forferdelig stille på jobb i dag, dørgende stille, ingenting å gjøre. Verste jeg vet :forvirret: men snart helg! :ler: *optimist*

Shoppet litt i går jeg. En logisk ting å gjøre når ferien ble dobbelt så dyr som planlangt... :sjenert: men jeg måtte ha kontorklær. Jeg har gitt blaffen så lenge, jeg er så lei av å se ut som... jeg vet ikke hva. Nå har jeg i hvert fall en litt variert høstgarderobe. Litt morsommere å stelle seg også da.

Nuvel, leting etter oppgaver å slå i hjel dagen med :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Usj, shopping :fnise: verste som finnes!

Vel, nå skal jeg først og fremst få finansene on track etter en heller dyr ferie, vi snakker vel oktober før jeg kan snuse på aktiviteter utenfor stuedøra :ler: men vi får se.

Jeg er dessuten underlig hjemmekjær for tiden. Kan nok ha noe med å gjøre at det er superfantastisk deilig å bo på 85 kvm fremfor 4.

Ny dag, og jeg er fiiiin :biggrin: Fikk ryddet i klesskapet da jeg skulle henge inn det nye tøyet, så alt sommertøyet er ut - ingen grunn til å lure seg selv, sommeren i Norge er totalt ubrukelig, jeg kommer ikke til å trenge noe sommertøy mer, jobber jo uansett - og pent kontortøy henger ryddig på plass. I dag en type genser jeg aldri har hatt, i en farge jeg aldri har brukt :biggrin: og kontakt med venninne som har vært altfor opptatt siste året, som jeg har forsømt også fordi jeg bor i hiet mitt og ikke tør å titte ut; viser seg vi må sees på daglig basis fremover, noe som vil strukturere dagene mine, og en skal heller ikke se bort fra at det muntrer meg opp en smule pluss gir et visst tilsig av perspektiv. Lo høyt i dag for første gang på ganske lenge.

Venninne 2 føler jeg at jeg mister litt, men det er min egen feil :sukk: litt vanskelig å forklare. Bor langt borte og er arbeidsnarkoman og reiser mye med jobben og er sånn som surrer bort privatmailer, så jeg føler man virkelig må henge på for å holde kontakten, og det er litt demotiverende, selv om det ikke burde ha noe å si, jeg vet hun vil prioritere meg om jeg hadde foreslått noen planer. Jeg er bare veldig dårlig til å melde meg på ting på den måten for tiden, så jeg har skylappene godt trukket for og lar det stå til. Teit, for hun er jo en venninne jeg gjerne vil beholde, for all del. Må skjerpe meg.

Ellers er jo det meste spredt over det ganske land. Jeg trenger hverdagsvenninner, eller, en hverdagsaktivitet. Trenger ikke nødvendigvis mange flere nære venninner, dem har jeg flere av, men en slags "omgangskrets" her hadde vært hyggelig siden de nære venninnene bor så langt unna. Har et par potensielle kontakter på jobb, som jeg kan bruke som par-omgangskrets, og så er det flere litt mer perifere som jeg kunne bedt hvis vi skal ha en fest i høst. Det skal vi, må lage noen hyggelige planer.

Det ligger der, potensialet, jeg må bare gjøre det. Være modig og gjøre noe jeg ikke egentlig tør. Skrulle :roll:

Magen min er i sjokk etter ferien. Nå sier den "Hæ? Seriøst? Knekkebrød?!" og det sier den hele tiden. Høyt. Begynner å hjelpe nå, men de to første dagene med sunn kost igjen etter helgens og feriens utskeielser var helt pyton :fnise: men jøss så fort det merkes på kroppen når man spiser sunt, det er helt påtagelig. I går tror jeg var første dagen på mange år hvor jeg spiste 5 om dagen. 6, faktisk. Og jeg elsker det. Det var litt sånn jeg klarte å legge om til de siste årene før jeg traff Mr. Butler, som er av en helt annen skole... dvs, han er av samme skole som meg, vi vokste jo opp med samme 70- og 80-talls matmentalitet fra foreldre og besteforeldre, hvilket har skylda for hvordan nordmenn ser ut i dag :roll: men jeg klarte å omskolere meg. Han er en hard nøtt å knekke der :sukk: men nå blåser jeg i det, nå tar jeg over handlingen og kjøkkenet, jeg ofrer ikke helsa mi fordi han er sta. Han får spise det som er i hus eller stikke på et gatekjøkken, jeg skal ha orden i sakene :kjefte:

Nuvel. Tidlig på jobb i dag, og i ettermiddag skal jeg endelig få gjort storvasken og ryddingen etter ferien, før helgen. I morgen får vi besøk så jeg må ta vaskedagen i dag. Gleder meg, er alene hjemme og kan styre på som jeg vil :biggrin: *kjerring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

:biggrin:

Nå begynner det å rumle. Hatt det første møtet etter ferien, det blir to heldagsmøter neste uke, det blir kanskje reising ila høsten, skal ha et møte til senere i dag med en avdeling som har oppgaver til meg :biggrin: og et annet møte med muligens flere oppgaver der og.

Fikk tatt morgenkoppen med grønn te mens jeg bladde gjennom Dagens Næringsliv, fikk ryddet i kalenderen, tatt en minglerunde for å utveksle feriehistorier, og nå er det ikke lenge til lunsj :biggrin:

Oooh, hverdag!

Lurer på om jeg skal lage en vinklubb eller en "syklubb" eller noe - et månedlig treff med noen utvalgte. Det hadde vært noe. Og så kan jeg tvinge gubben i gang med månedlige pokerkvelder eller noe.

Er forresten en del å pusle med hjemme nå. Rydding. Før sommeren tok jeg podens rom, sorterte, kastet, byttet ut stereobenken. Vil ha et par endringer til der, så han får litt mer space.

Mitt budoir begynner å ta form, gardiner og pent sengetøy og pene nattbord er på plass, og Mr. Butler fikk opp en fin leselampe. Mangler kappelaken og bilde over sengen i rosatoner evt grått med rosa i. Et lite ønske er også et tynt sengeteppe, bare et lett cover til nedre del av senga, mest for estetikkens skyld :sjenert: så det står nederst på pri-lista.

Tre hyller i stua trenger sortering og rydding. Ikke så mye for å kaste, men for at det skal se litt ryddigere ut, er blitt litt tilfeldig etter innkast-metoden.

Papirer - lenge siden jeg har arkivert papirer nå, det hjelper godt med nettbank, men noen papirer må man ha og jeg må få alt inn i permen. Ikke gjort det siden april :overrasket:

Nye potteplanter. De sang på siste verset før ferien, så vi kastet dem da, siden vi skulle være lenge borte. Trenger nye.

Langtidsprosjektet mitt er stuemøblene, men det ligger laaangt frem i tid tror jeg, med mindre det ramler inn uforutsette penger anytime soon :ler: Synes det er bittelitt mørkt der nå, ønsker meg enten å male hele stua (men da får Mr. Butler apoplektisk anfall, pluss at jeg er egentlig fornøyd med fargen) eller lysere møbler.

Et annet stort prosjekt, som ikke er avhengig av økonomi men bare planlegging og logistikk, er å sortere lageret og få et mindre ett. Vi måtte lagre en del møbler etter å ha flyttet sammen. På tide å ta tak i det, det er dyrt å lagre der vi har det nå, vi må sortere med litt hard hånd og få oss et mindre lager, nærmere hjemme.

Kult! Prosjekter! Noe å gjøre! :hoppe:

*lage lister og plotte inn i kalenderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss O'Hara

:bolledeig:

FREDAG!

I går jobbet gubben seint, så jeg lå flat og leste hele ettermiddagen og kvelden :sjarmor:

Fikk ikke gjort en dritt hjemme, og blåser i det. I dag er jeg full av pepp og gleder meg til å ta fatt hjemme.

Han er i gang med trening. Sånn trening som kommer til å gjøre forskjell. Nå må jeg passe meg så han ikke tar meg igjen :overrasket:

Fullt hus og stormende jubel fra i dag til i morgen, og i morgen - første dagen uten poden, med bare gubben og meg, på... skal vi seee... fire-fem uker. Puh!

Jeg dævver av de tåpelige overskriftene på øverste raden på denen siden :fnise: det er helt... unreal noen ganger. Jaja, la barna leke.

Det er digg å være i godt humør.

Våknet riktignok av en totalt bisarr drøm, en helt utrolig rar en, hit og dit og med alskens mennesker i her og der, og endte med at Mr. Butler sniffet i seg en stripe kokain :overrasket:

Man må antagelig kjenne ham for å fatte hvor utenkelig akkurat det er. Iallfall, som forrige drøm jeg hadde hvor han hadde gjort noe teit (utro eller noe) så syntes vennene hans at det var jeg som var urimelig da jeg gikk fra ham. Det går liksom igjen.

Lurer på hvorfor jeg føler meg så bakpå ift vennene hans. De står ikke på noen måter i veien for meg, jeg kommer veldig godt overens med dem, og de er begeistret for meg. Vel, to av kameratene, de nærmeste, har på sitt barnslige mannevis brukt litt tid på å bli varme i trøya, nesten virket litt som om de ikke liker konkurransen, men det har gått over. Bortsett fra det er det en helt herlig gjeng, egentlig, og jeg synes det er synd vi bor langt unna. Kan bare tenke meg hvordan det ville gjort en forskjell, å ha en krets.

Men men... gjort er gjort. Hverdagene er uansett travle for de fleste, man ville jo ikke møttes hele tiden i alle tilfeller.

Lei av de drømmene, dog. Burde jeg skjønne noe av dem, eller bare forkaste det som noe som dukker opp av underbevisst engstelse? Nok av dem, mener jeg :roll:

Fredag :sjarmor:

Frokost, grønn te, avis, mingling.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

I dag ble litt hektisk, faktisk, det er deilig. Dagen bare flyr da. Nå runder jeg av litt, og googler matoppskrifter for kosemat i kveld. Det er så mye som er godt, så jeg har lest meg sulten :sukk: og vi vil egentlig ha noe enkelt i dag siden vi har noen små, ekstra overnattingsgjester. Ender vel opp med den gørrkjedelig tacoen, tenker jeg. Synes jo krydderblandingen smaker som all annen tørrmat; nemlig som tørrmat. Har ikke spist pulvermat på det jeg kan huske, annet enn taco da, ligger unna alt som er stappet med salt og drit :forvirret: men jeg lurer på om det finnes en måte å lage tacosaus fra bunnen av, det må det selvsagt gjøre, for retten ble vel ikke oppfunnet etter at man oppfant pulver og Toro :sjenert:

*søke mer*

Fredag :hjerte: hadde glemt hvor fantastiske fredager egentlig er, etter en uke på jobb. Følelsen av å ha jobbet en uke og så skulle ha fri, det er lite som slår det, tross alt.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Takk, Sommersol - ja, det er lite som slår fredagsfølelsen :)

Lite som overgår mandagsfølelsen også, bare med motsatt fortegn :ler:

Fin helg. Dukket opp noen muligheter, og så har vi vært sosiale, i grunnen for første gang siden vi flyttet hit. Den fryktede sosiale debuten :roll:

Det var lurt. Troll må ut i solen, mindre farlig da.

Mammarollen forårsaker jevnlig hodepine, men det er vel sånn per definisjon :forvirret:

Jobb. Lett optimist der også, selv om denne mandagen kommer til å bli tung og lang.

Bare å gyve løs, folk kommer litt etter litt tilbake igjen etter ferie og ting begynner å løsne litt.

Bluuueeesss :Gjesp:

Kanskje være-snill-med-seg-selv-dag :Nikke:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...