GueSS Skrevet 21. januar 2012 #981 Skrevet 21. januar 2012 (endret) Haha jeg må le Zia!! Tro om vask under sofaen står i den forunderlige redebyggingsboka (sammen med MYE annet rart!!) Jaja, jeg klarer ikke tanken på å motstå disse vaskefristelsene... Gud så rar man blir Endret 21. januar 2012 av GueSS
Zia Skrevet 21. januar 2012 #982 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har vasket steder jeg ikke en gang før har tenkt kunne vaskes, og mannen har blitt med på moroa for å blidgjøre meg, selvom han nok synes det er bra i overkant av det nødvendige når jeg står med moppen oppi taket, sitter på alle fire og skrubber fuger på badet, eller tvinger han til å rense samtlige sluk i hele huset Jupps, det var disse instinktene da
GueSS Skrevet 21. januar 2012 #983 Skrevet 21. januar 2012 Det er godt å høre at jeg ikke er alene om galskapen Vi får håpe babyene er fornøyd med jobben når de kommer, hihi!
Skytte Skrevet 22. januar 2012 #984 Skrevet 22. januar 2012 Jeg vil føde nååååå!!!! Her kjempes det hardt for å ikke miste alt av tålmodighet altså... Vil bare ha han ut og i armene mine <3 Han spreller og styrer på hele tiden så det er jo bare å komme uuuut Overtidskontroll i morgen. Så får vi se..
GueSS Skrevet 24. januar 2012 #985 Skrevet 24. januar 2012 Kom ut, kom ut Skyttebaby!! Nå har vi endelig kjøpt inn siste rest til mini kommer. Seng + diverse, kan nesten ikke vente med å sette det istand, så aaaalt er klart til lille babyputt skal sove i senga si Syns magen er stor nå, og har nesten ikke noe yttertøy som passer, hehe.. Nytter ikke å skvise det på lenger heller!
Zia Skrevet 24. januar 2012 #986 Skrevet 24. januar 2012 Lenge siden mine jakker var for små - tror jeg fikk igjen den siste i uke 27 Fant heldigvis en fin og rimelig mammajakke i England omtrent samtidig (da jeg skjønte at behovet begynte å bli akutt), så har iallfall sluppet å fryse i hjel eller drukne i mannens jakker siden den tid. Og heldigvis var jeg for en gangs skyld lur, og kjøpte jakke en str større enn den jeg synes passet best den tid - hvilket viste seg å være riktig, for jammen begynner magen å bli stor....
Puserjenta Skrevet 29. januar 2012 #987 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hey alle sammen Da har jeg født og vært hjemme i to dager. Vår lille suppe kom 26. Klokka 0540. Hun var 3675,50,37. Min fødehistorie er relativt kort da det gikk fort i svingene. Jeg kjente første murr ca kl 2, og første ri kom straks etterpå og de kom som perler på en snor så vi ringte føden littt over 3 og fikk beskjed om å komme inn. Så fort barnevakten kom dro vi, og vi klokka inn på parkometeret 0409. Hadde 5 rier fra parkeringsplassen til vi hilste på jm. Da jeg ble sjekket hadde jeg 5 cm åpning og fikk beskjed at hun kunne sjekke meg om en time og ta vannet da. Vi fikk fødestue og ca 15-20 min senere kjente jeg lett trykketrang. Det var vannet som stanga og det ble tatt. Så da ventet vi bare på pressriene. Jeg kjente lett pressetang på slutten av riene (kanskje 4 stk) og plutselig kom skikkelig pressrie. Fikk beskjed om å bare trykke på, og etter en eller to pressrie fikk jeg beskjed at på neste eller neste der ville hun komme. Neste rie fikk ut hodet, så måtte jeg holde igjen til neste for å trykke ut kroppen ( samtidig skulle de absolutt ha et bekken under meg, ikke så lett å løfte på rumpa mens hodet er halvveis ute). Jeg var så sinnsykt lettet da snuppa var ute, tror jeg ropte "endelig, hun er ute" eller noe. Jeg måtte sy litt, grad en, og det er nok fordi den ene armen kom samtidig som hodet. Jeg orket ikke tanken på å ligge på sykehuset så en natt var nok i massevis, så imorgen skal vi veie henne og ta følingtesten på poliklinikken. Hun er selvfølgelig verdens nydeligste, og skikkelig god til å få ut bek Skiftet masse på sykehuset den lille tiden jeg var der. Vi er helt alle tre hjemme Endret 31. januar 2012 av Puserjenta
Pjusk Skrevet 29. januar 2012 #988 Skrevet 29. januar 2012 Gratulerer så mye, Puserjenta! hørtes ut som en kjapp, men fin fødsel håper dere koser dere masse med frøkna deres!
GueSS Skrevet 30. januar 2012 #989 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer så mye Puserjenta! Endelig kom hun Kos dere så mye
Miss moneypenny Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #990 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer så mye puserjenta
Zia Skrevet 30. januar 2012 #991 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer så mye Puserjenta! Håper dere koser dere i hjel med nykommern'n
Skytte Skrevet 31. januar 2012 #992 Skrevet 31. januar 2012 Grattis til deg Puserjenta:) Jeg har også født nå! Endelig! 24.01.12 kl 02.00 kom prinsen i full fart! Han var 4150g og 53cm lang og har masse lys blondt hår:) Det tok fire timer fra jeg skjønte at det var rier på gang til han var ute! Hadde en helt super fødselsopplevelse og formen er upåklagelig! Har endelig fått tilbake kg på tlf så nå skal jeg prøve å oppdatere meg litt oftere:) Stor klem til dere alle!
Pjusk Skrevet 31. januar 2012 #993 Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer så mye til deg også, Skytte så bra at du hadde en fin fødselsopplevelse! Her er det 2 dager igjen til termin, og jeg sitter med hodepine og rennende nese men ikke noe fødsel på gang, foreløpig.
Zia Skrevet 31. januar 2012 #994 Skrevet 31. januar 2012 Så flott at du hadde en fin fødsel, Skytte! Gratulerer så mye!!
Miss moneypenny Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #995 Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer så mye til Skytte også! Hvordan går det med dere som venter, og hvordan har den første tiden vært for dere som har født? Håper alle har det bra Lillebror er veldig lett å ha med å gjøre, han sover, spiser, og når han er våken er han så blid atte Vi har hatt MYE sykdom i hus etter at han ble født, og nå er det jaggu på'n igjen med spysyke hos storesøster. Det er ikke lenge hun får være frisk om gangen stakkar.
TuttaV Skrevet 2. februar 2012 #996 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer så mye Puserjenta! Hørtes jo u som drømmebabyen dette miss mp Her i gården har den første tiden gått veldig fint. En læringsprosess for alle parter, men frøknas signaler blir enklere og enklere å tyde. Jenta vår har vist seg å ha et godt sovehjerte og sulten mage, og slukende blikk og masse på hjertet mens hun er våken. kjempekoselig det er sjelden noe skriking, men hun kan plages med en del magevondt på kvelden, stakkars... Da er det bare mamma- eller pappakos som gjelder.
GueSS Skrevet 5. februar 2012 #997 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Gratulerer så mye Skytte! Nå popper de ut en etter en her Endret 5. februar 2012 av GueSS
Pjusk Skrevet 15. februar 2012 #998 Skrevet 15. februar 2012 Den 8. Februar kom lillegutten vår til verden etter en noe dramatisk fødsel som endte i keisersnitt. Er så heldig å ha far hjemme i 14 dager nå da, så jeg får tatt det litt med ro og jeg må bare si at selv om fødselen var dramatisk var det virkelig verdt det når jeg fikk se lillegutten vår Vi koser oss i allefall mye med gutten vår, som forresten er en liten engel kunne ikke drømt om en snillere gutt!
GueSS Skrevet 15. februar 2012 #1000 Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer Pjusk :) Så herlig å endelig få møte den lille! Jeg er megaklar til innspurt nå.. Under ei uke til termin, og det murrer som bare det i underliv og korsrygg.. Spent hver kveld nå, til hva jeg våkner av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå