Gå til innhold

Skriblerier


Escribiresvivir

Anbefalte innlegg

Det gikk mange dager med ingenting, og noen var svarte, men plutselig løsnet det i dag. Så deilig, så godt, det føltes litt som at jeg hadde ristet en ketsjupflaske, hardt og lenge, før alt kom ut på en gang nå. Plutselig virker målet mitt overkommelig. Det skal gjennomføres i 2013! Så får vi vel se hva som deretter skjer, men det kan gå. Det skal gå. Dette blir året. Wow. For et år det kan bli. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått fart på drømmen! Ja! Nå skal jeg holde dette oppe. Dette blir året. Jeg har i hvert fall knekt én kode. Og blitt minnet på et annet, viktig suksesskriterie. De skal nå holdes og brukes og nytes. Og deretter premieres, må huske det. Denne følelsen er for god for å slippe tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Berg og dalbane, turbulens i flyet, det rister og jeg prøver å holde meg stående. Oppe, uten å falle eller helt miste balansen. Lever i et antall parallelle virkeligheter, der de ulike ikke kjenner hverandre, de finnes ikke. Jeg kjemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg. Tom. Helt tomt. Sover, eksisterer, vet ikke hvordan jeg kan beskrive det, men er på en måte ikke. Orker ikke. Er ikke. Vil bare sove, forsvinne. Lukke øynene. Mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg. Tom. Helt tomt. Sover, eksisterer, vet ikke hvordan jeg kan beskrive det, men er på en måte ikke. Orker ikke. Er ikke. Vil bare sove, forsvinne. Lukke øynene. Mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...