Gå til innhold

Fucking good friend fra nettet?


ElleVille

Anbefalte innlegg

Oh.

Svar, jo.

For det første: yes Lasse, du har skjønt det icon_wink.gif (Leni, les Lasse-listen tre ganger til, og spør meg da om det du lurer på).

(Men ok, jeg kan godt velge bursda'-gave selv icon_biggrin.gif)

[istedenfor å gjøre den store tabben å ha 3 i promille og hoppe i køya]

Eh. Ja. icon_rolleyes.gif

[har sansen for Kristian (71), send han en melding og meld din interesse- NUH!]

Oh my God - slapp av Kristian icon_wink.gif

(Pass deg for Leni)

[Tror du er litt redd for å bli stempla som datanerd, eller som desperat, som "må bruke internet for å skaffe seg mannfolk"

har jeg rett eller er jeg langt ute på vidda nå ?]

"Litt redd for å..."?

Du har jo rett, så klart. Men tatt i betraktning KGs statistikker, så er ihvertfall det ene litt sant for tiden, og det andre har jeg kanskje bevist i denne tråden... Ehhe.

(Nelle, har du forlatt meg eller er vi fremdeles to? icon_razz.gif)

To ganske gode analyser på få timer, er jeg gjennomsiktig eller?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!!

Jeg har selv funnet meg en elsker via nettet. Det hele startet som et vennskap, han er en kamerat jeg setter utrolig høyt. Faktisk hadde jeg kjent ham i nesten 8 måneder før jeg nevnte temaet for ham. Jeg tenkte at vi begge var single, alle har sine behov som gjerne vil bli tilfredsstilt, og vi hadde hverandre... Hvorfor ikke. Min kjære nettvenn var positiv til forslaget, og nå har vi den deiligste sexen jeg har hatt på lenge!! Det er likevel viktig å klarere forholdet på forhånd. Vi er venner, venner som deler en glede. Hvis ikke kan det fort bli dumt, den ene vil kanskje mer enn den andre og så videre...

Jeg kan bare anbefale det, som sagt, jeg får sex og nærhet, uten å være bundet til ham, annet enn vennskapelig... Lykke til, jeg ønsker deg alt godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatta jatta jatta

Du vil ha et mannebein, DET har vi iallefall fått med oss.

Men, du kan ikke sitte med henda i fanget og beina i kryss i håp om at X skal hoppe på deg eller dale ned fra himmelen.

Han har jo sagt han har lyst, så da gjenstår det egentlig bare for deg å sørge for å vise at du også er interesert fortsatt, og det innebærer at også du må ta kontakt med han.

Om det er han som må ta kontakt hele tiden, vil han naturlig nok fort tro du har mista interessen, og fuglen er fløyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

murvegg.gif

Amanda.... storesøstre er slik, din er ikke enestående som "masekopp".... og min har holdt på lenge assa Nikke.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du kan ikke sitte med henda i fanget og beina i kryss i håp om at X skal hoppe på deg

icon_biggrin.gif Nei, og av hensyn til mitt sexliv som nå ønsker litt privatliv, skal jeg heller ikke kommentere den.

bør vel få velge selv hvem hun vil ha kanskje? Det får hun jo når det gjelder plastikksaken

icon_lol.gif Er hun ikke generøs?

storesøstre er slik, din er ikke enestående som "masekopp".... og min har holdt på lenge assa

Men de er da litt søte i kampen også Kristian, eller? icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud jeg syns da jeg er ganske hjelsom jeg, kommer med råd og greier for å hjelpe en stakkars steinkåt desperat søster i nød (jada, ikke kaste stein og så videre)

Men jeg HAR da iallefall skaffa meg et mannebein jeg kan slite ut jeg da, og voldta når nøden blir for stor og man begynner å få disse kjente abstinensene og begynner å stamme og slike ting, DA er det på tide å få seg et nummer (eller to)

Alt for deg min kjære søster, my pleasure icon_smile.gif

Det hender du trenger et dytt i riktig retning vettu (og dessuten har du spurt meg om råd før, så det så:)

icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amanda, jeg har aldri hatt ditt dilemma men jeg synes det er bedre å hoppe i det enn å sitte på gjerdet icon_wink.gif Uansett hva det gjelder. Traff selv min kjære samboer på nettet, og vi hadde bare sex i begynnelsen vi også. MEN så forelsket vi oss ganske fort også da icon_rolleyes.gif (IRL altså!)

Nå bor vi sammen på andre året!

Har fyren god hygiene??????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-06-12 00:48, Amanda wrote:

Men de er da litt søte i kampen også Kristian, eller? icon_biggrin.gif

Javist er dem det Amanda, og av og til så ivrige at man lurer litt på hvem som er mest desperat icon_biggrin.gif vi som ikke får oss noe, eller de som ikke "klarer" å få oss til å innse hva vi behøver og få ut fingeren icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse!! *denge* frustrert.gif

( icon_wink.gif )

...

Man droppa herremannen dette innlegget egentlig handlet om.

Leni, den du snakker om er en annen (som Lasse toucher i sitt siste, slemme innlegg. icon_biggrin.gif).

Isa,

veldig fint å høre at noen får det til å fungere. Jeg vil/tør ikke ha noe forhold, men når det går an å bli sammen etter et slikt forhold, må det vel gå an å forbli venner også.

Om han har god hygiene..? *ler* Er ikke det et must?

(Leni: jeg fikk dytt, takk for det, men det holdt ikke så lenge! icon_razz.gif)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gif spank me, spank me! icon_biggrin.gif

Ta tiden tlhjelp og slapp av, når ting roer seg litt kommer kjærestene rekende på fjøler...

I mellomtiden får en klare seg så godt en kan... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...